| LET OP: Dit topic is meer dan drie jaar geleden geplaatst. De informatie is mogelijk verouderd. |
[ archief ] Na jaren tevreden casema/ziggo nu problemen
Na jaren tevreden casema/ziggo nu problemen
Sinds maandag 14-09-2009 geen analoge en digitale tv, internet en telefoon meer. Na wat gebeld te hebben met de klantenservice van ziggo en wat tests uitgevoerd te hebben (tv direct aan de kabel aansluiting) word er een monteur gestuurd. Maar die komt pas dinsdag 22-09-2009 dit houd dus in dat ik meer dan een week geen tv, internet en telefoon heb. Ik ondertussen een online klacht verstuurt via de ziggo website. Maar als ik de forum meldingen over deze service lees geef ik die klacht weining kans. Ik was altijd zeer tevreden maar dat is nu wel verandert. Erwin
-
stofzuigertje
Re: Na jaren tevreden casema/ziggo nu problemen
U kunt het beste als schade claim voor mobiel bellen, bij buren TV kijken en elders mailen en berichten als deze plaatsen 1 maand vergoeding eisen!
Dat ze een week werk hebben vind ik erg traag en elders kwamen ze dezelfde dag nog kijken.
Dus dien maar een claim in en je hebt kans op 3 weken gratis.....
Dat ze een week werk hebben vind ik erg traag en elders kwamen ze dezelfde dag nog kijken.
Dus dien maar een claim in en je hebt kans op 3 weken gratis.....
Gisteren 22-09-2009 is er een monteur geweest.
Na 5 minuten had hij de storing al verholpen.
Blijkt dat in het kastje buiten (kastje waar meerdere gebruikers in mijn buurt opzitten) de kabel naar mijn huis op het verkeerde poortje (huis aansluiting) zat aangesloten.
En dat poortje was afgesloten.
Nadat hij de mijn kabel op de juiste poort monteerde werkte alles waar naar behoren.
Daar ben ik natuurlijk heel blij mee, ook met het feit dat ziggo mij de week zonder tv, internet en telefoon terug betaald.
Daar moest ik natuurlijk wel even voor bellen.
Helaas ik hoorde gisteren dat de buren twee huizen verderop geen tv meer hebben.
??????
Na 5 minuten had hij de storing al verholpen.
Blijkt dat in het kastje buiten (kastje waar meerdere gebruikers in mijn buurt opzitten) de kabel naar mijn huis op het verkeerde poortje (huis aansluiting) zat aangesloten.
En dat poortje was afgesloten.
Nadat hij de mijn kabel op de juiste poort monteerde werkte alles waar naar behoren.
Daar ben ik natuurlijk heel blij mee, ook met het feit dat ziggo mij de week zonder tv, internet en telefoon terug betaald.
Daar moest ik natuurlijk wel even voor bellen.
Helaas ik hoorde gisteren dat de buren twee huizen verderop geen tv meer hebben.
??????
En ja hoor.
Gisteren met de buren sproken.
Vanaf dinsdag middag zo rond de tijd dat de monteur bezig is geweest hebben zij geen tv meer.
Dus is het probleem verplaatst naar mijn buren.
Ook zij hebben gebeld met ziggo, de test (tv direct aan de kabel) uitgevoerd.
Maar mijn buren willen geen week wachten zoals ik.
Afijn nadat ze wat gebeld hebben schijnt er vandaag donderdag 24-09-2009 een monteur langs te komen.
Hopelijk word het nu goed opgelost.
Nou maar hopen dat ik vanavond nog tv, internet en telefoon heb.
Gisteren met de buren sproken.
Vanaf dinsdag middag zo rond de tijd dat de monteur bezig is geweest hebben zij geen tv meer.
Dus is het probleem verplaatst naar mijn buren.
Ook zij hebben gebeld met ziggo, de test (tv direct aan de kabel) uitgevoerd.
Maar mijn buren willen geen week wachten zoals ik.
Afijn nadat ze wat gebeld hebben schijnt er vandaag donderdag 24-09-2009 een monteur langs te komen.
Hopelijk word het nu goed opgelost.
Nou maar hopen dat ik vanavond nog tv, internet en telefoon heb.