HetNet situatie
Geplaatst: 17 sep 2009 01:32
Beste mensen ik vraag om raad hier bij een probleem die nu zomaar vanuit niets is begonnen.
Ik heb des tijds een internet aansluiting aangevraagd bij HetNet (KPN) voor een bedrag van 19,95 p/m voor een jaar.
Zonder enige aankondiging vooraf werd er zomaar een bedrag van 25 euro en nog wat van mijn rekening afgeschreven. Ik heb via de website van HetNet, netjes hun aangeschreven. Na een tijdje hoorde ik nog steeds iets terug van HetNet, dus wederom een email gestuurd. nog niets na een tijdje netjes te hebben gewacht, maar ik geef niet op. Dus weer een email verzonden die nu even iets meer gericht was op hun beleid, moet er wel aan toevoegen in nette taal, echter in die zin dat ik als klant netjes behandeld wilde worden met een reactie terug.
Inmiddels zijn wij weer een maand verder en een nieuw bedrag was van mijn rekening afgeschreven. Dit bedrag was ineens 69,- euro voor een internet verbinding van 1,5 Mbite.
Toen ik dit eenmaal zag dat dit bedrag van mijn rekening was afgeschreven, heb ik wederom via hun website netjes hen aangeschreven. Echter wel indien verstand dat ik op de eerste plaats het bedrag van 69- euro terug heb laten boeken op mijn rekening.
Om aan mijn overeenkomst te houden, heb ik de volgende dag wel een bedrag overgemaakt van 28,95, dit laatste dat wat nu later blijkt zonder een email vanuit HetNet vandaan, dat mijn eerdere ABO afgelopen was van het bedrag van 19,95 euro. Dus het nieuwe bedrag werd dan ook 28,95 euro per maand.
1. Mijn vraag is wie heeft eerder ook te maken met deze situatie?
2. Wie kan mij advies geven op dit gebied van het recht hebben van handeling die ik verricht heb door die 28,95 over te maken naar HetNet.
3. Welke handelingen zou ik verstandig aan doen, om verdere situaties die het bedrijf HetNet (kpn) uit kan halen naar mij.
Alle informatie aangaande deze kwestie stel ik zeer op prijs. Echter ik ben absoluut niet van plan om HetNet te bellen met een kosten plaatje van 0,45 cent per minuut als klant van hetNet. gezien het feit dat ik dat gedeelte zoals ervaring hierin is, dat je op den duur meer dan een ABO kwijt bent zonder enige resultaat na zo'n telefoontje.
Ik heb des tijds een internet aansluiting aangevraagd bij HetNet (KPN) voor een bedrag van 19,95 p/m voor een jaar.
Zonder enige aankondiging vooraf werd er zomaar een bedrag van 25 euro en nog wat van mijn rekening afgeschreven. Ik heb via de website van HetNet, netjes hun aangeschreven. Na een tijdje hoorde ik nog steeds iets terug van HetNet, dus wederom een email gestuurd. nog niets na een tijdje netjes te hebben gewacht, maar ik geef niet op. Dus weer een email verzonden die nu even iets meer gericht was op hun beleid, moet er wel aan toevoegen in nette taal, echter in die zin dat ik als klant netjes behandeld wilde worden met een reactie terug.
Inmiddels zijn wij weer een maand verder en een nieuw bedrag was van mijn rekening afgeschreven. Dit bedrag was ineens 69,- euro voor een internet verbinding van 1,5 Mbite.
Toen ik dit eenmaal zag dat dit bedrag van mijn rekening was afgeschreven, heb ik wederom via hun website netjes hen aangeschreven. Echter wel indien verstand dat ik op de eerste plaats het bedrag van 69- euro terug heb laten boeken op mijn rekening.
Om aan mijn overeenkomst te houden, heb ik de volgende dag wel een bedrag overgemaakt van 28,95, dit laatste dat wat nu later blijkt zonder een email vanuit HetNet vandaan, dat mijn eerdere ABO afgelopen was van het bedrag van 19,95 euro. Dus het nieuwe bedrag werd dan ook 28,95 euro per maand.
1. Mijn vraag is wie heeft eerder ook te maken met deze situatie?
2. Wie kan mij advies geven op dit gebied van het recht hebben van handeling die ik verricht heb door die 28,95 over te maken naar HetNet.
3. Welke handelingen zou ik verstandig aan doen, om verdere situaties die het bedrijf HetNet (kpn) uit kan halen naar mij.
Alle informatie aangaande deze kwestie stel ik zeer op prijs. Echter ik ben absoluut niet van plan om HetNet te bellen met een kosten plaatje van 0,45 cent per minuut als klant van hetNet. gezien het feit dat ik dat gedeelte zoals ervaring hierin is, dat je op den duur meer dan een ABO kwijt bent zonder enige resultaat na zo'n telefoontje.