Ziggo Blokstoringen?
Geplaatst: 17 sep 2009 17:44
Ik heb sinds ik die nieuwe Docsis 3.0 modem structureel 's avonds tussen 18u en 02u 's nachts uitval. Soms zelfs zo erg dat als de modem na enkele minuten weer online gaat direct weer offline knalt en reset.
Ik heb in de afgelopen 2 weken 5 keer gebeld met de helpdesk van Ziggo, en alle vijf keren kreeg ik te horen dat er een 'storing' in mijn wijk was. De laatste 2 keren vroeg ik 'wat voor storing'.. en toen had die jongeman het over een 'blok'storing in mijn wijk (Borger).
Maar ik geloof daar helemaal niets van. Ik vroeg wat ze eraan gingen doen want dit kan zo niet. Ik kan niet eens fatsoenlijk bellen met mensen omdat mijn verbinding er gewoon uit knalt om de 5 minuten. "Er zijn voor morgen monteurs ingepland in uw wijkcentrale".. kreeg ik toen, maarja dat is al de tweede keer dat ik dat hoor, en ik merk nog helemaal niets.
Dat wás dus afgelopen dinsdag, inmiddels is het donderdag en blijft het probleem zich voordoen. En dat allemaal sinds die nieuwe modem.
Verder ben ik het ook wel een beetje beu dat ik ELKE keer als ik ZIGGO bel, dat ik dat flutbandje te horen krijg dat de wachttijden langer zijn dan dat ik van ze gewend ben.. Dat is al meer dan een jaar zo! Wat is 'gewend zijn' dan? Wat een slechte rotzooi zeg. Als hun wachttijden structureel langer zijn dan 'normaal'.. zou je dan , als manager daar, niet eens na gaan denken over een uitbreiding? Na een jaar!!?
Wat is dit voor rotzooi!
Ik heb in de afgelopen 2 weken 5 keer gebeld met de helpdesk van Ziggo, en alle vijf keren kreeg ik te horen dat er een 'storing' in mijn wijk was. De laatste 2 keren vroeg ik 'wat voor storing'.. en toen had die jongeman het over een 'blok'storing in mijn wijk (Borger).
Maar ik geloof daar helemaal niets van. Ik vroeg wat ze eraan gingen doen want dit kan zo niet. Ik kan niet eens fatsoenlijk bellen met mensen omdat mijn verbinding er gewoon uit knalt om de 5 minuten. "Er zijn voor morgen monteurs ingepland in uw wijkcentrale".. kreeg ik toen, maarja dat is al de tweede keer dat ik dat hoor, en ik merk nog helemaal niets.
Dat wás dus afgelopen dinsdag, inmiddels is het donderdag en blijft het probleem zich voordoen. En dat allemaal sinds die nieuwe modem.
Verder ben ik het ook wel een beetje beu dat ik ELKE keer als ik ZIGGO bel, dat ik dat flutbandje te horen krijg dat de wachttijden langer zijn dan dat ik van ze gewend ben.. Dat is al meer dan een jaar zo! Wat is 'gewend zijn' dan? Wat een slechte rotzooi zeg. Als hun wachttijden structureel langer zijn dan 'normaal'.. zou je dan , als manager daar, niet eens na gaan denken over een uitbreiding? Na een jaar!!?
Wat is dit voor rotzooi!