LET OP: Dit topic is meer dan drie jaar geleden geplaatst. De informatie is mogelijk verouderd.

[ archief ] basic-fit

Vervelende ervaringen op de sportschool of met een sportclub? Bespreek het hier.
mentra

basic-fit

Ongelezen bericht door mentra »

wil abonnement opzeggen. Geen adres vindbaar op inschrijfformulier: krijg uiteidelijk een sticker op de sportschool die ik dan op de envelop moet plakken. Datum op inschrijfformulier is ineens geen aanvangsdatum: heb twee maanden gratis gekregen (staat nergens vermeld). Einddatum wordt daarmee wel twee maanden opgeschoven, kan dat zomaar??De opzegging wordt per SMS bevestigd. Is nu al meer dan een week geleden en heb nog niets ontvangen.
Er is alleen een algemeen telefoonnummer waar je niets mee kunt want voor specifieke informatie moet je maar naar de receptie van je sportschool gaan....?
Wanneer is een jaarcontract een jaarcontract.
Erg vervelend allemaal! :(

OJI

Re: basic-fit

Ongelezen bericht door OJI »

Heb zelfde probleem met basic-fit. ze zijn op geen enkel manier bereikbaar. Op verschillende forums reageren ze wel met een standaard antwoord.

Waarin op een prominente manier wordt vermeld dat ze een "warme douche" hebben ontvangen. Maar geen oplossingen of een adres waar je je opzeg brief naar kan verzenden.

jor

Ongelezen bericht door jor »

OJI

Ongelezen bericht door OJI »

Hahah, bij een normaal bedrijf wel ja. Dat kan dus niet er schijnt een geheim postbus adres te zijn waar je je contract moet opzeggen. Via de website van de kvk kan je deze gegevens ook vinden, jammer genoeg niet bruikbaar.

jor

Ongelezen bericht door jor »

Dat is jammer, helaas kan ik het ook niet vinden.

BartW

Ongelezen bericht door BartW »

Zelfde probleem hier, ook hier zit ik er opeens 2 maanden langer aanvast volgens hun. Op het contract wat ik heb getekend staat duidelijk dat een lidmaatschap altijd voor 1 jaar is en nergens dat het ditmaal 14 maanden is.

Duidelijk dus, hier gaat de knip erop.

Gesloten