Ik ben er om uw problemen met Rofra|Home op te lossen.
Geplaatst: 18 sep 2009 09:07
Rofra|Home is een bedrijf dat de afgelopen 5 jaar een gigantische groei heeft ondergaan. In 5 jaar tijd zijn we van 5 naar 17 winkels uitgegroeid, met alle gevolgen van dien. Deze zijn zowel positief als negatief. Negatief in die zin, dat we niet altijd de gewenste/beloofde levertijden en juiste service hebben kunnen nakomen.
Echter: Daar komt bij deze verandering in.
Heeft u een nare ervaring met ons? Laat het me alstublieft weten.
Heeft u een positieve ervaring met ons? Laat u me deze ook alstublieft weten.
Via deze weg zal ik proberen uw problemen op te lossen. Neemt u bij problemen alstublieft contact met me op.
Met vriendelijke groet,
Frank Slot
Dir. Rofra|Home.
Echter: Daar komt bij deze verandering in.
Heeft u een nare ervaring met ons? Laat het me alstublieft weten.
Heeft u een positieve ervaring met ons? Laat u me deze ook alstublieft weten.
Via deze weg zal ik proberen uw problemen op te lossen. Neemt u bij problemen alstublieft contact met me op.
Met vriendelijke groet,
Frank Slot
Dir. Rofra|Home.