Pagina 1 van 1

Ik ben er om uw problemen met Rofra|Home op te lossen.

Geplaatst: 18 sep 2009 09:07
door FrankSlot
Rofra|Home is een bedrijf dat de afgelopen 5 jaar een gigantische groei heeft ondergaan. In 5 jaar tijd zijn we van 5 naar 17 winkels uitgegroeid, met alle gevolgen van dien. Deze zijn zowel positief als negatief. Negatief in die zin, dat we niet altijd de gewenste/beloofde levertijden en juiste service hebben kunnen nakomen.
Echter: Daar komt bij deze verandering in.
Heeft u een nare ervaring met ons? Laat het me alstublieft weten.
Heeft u een positieve ervaring met ons? Laat u me deze ook alstublieft weten.

Via deze weg zal ik proberen uw problemen op te lossen. Neemt u bij problemen alstublieft contact met me op.

Met vriendelijke groet,

Frank Slot

Dir. Rofra|Home.

Re: Ik ben er om uw problemen met Rofra|Home op te lossen.

Geplaatst: 12 nov 2009 17:09
door esmaralda
Ik heb een hele erge slechte nare ervaring met jullie, maar hoe kan ik contact met je opnemen?

Re: Ik ben er om uw problemen met Rofra|Home op te lossen.

Geplaatst: 12 nov 2009 22:55
door sjoegel
Je moet hier je verhaal neer plempen :D en dan komt hij als superman met een passende oplossing :D Onderwijl schoppend naar zijn personeel die alleen maar het van boven gedicteerde klantonvriendelijke beleid uitvoeren.