Paypal / terug betaling
Geplaatst: 20 sep 2009 00:23
Dag mensen,
Ik zit met een probleem.
Op 14-07-09 heb ik een betaling/storting naar Paypal gedaan, na 2 dagen kreeg ik de mail met het volgende:
Hierbij informeren wij u over een overschrijving naar uw Wirecard-rekening. Helaas hoort de naam van de verzender van de ontvangen overschrijving niet bij uw naam waardoor wij het bedrag niet kunnen bijschrijven op uw Wirecard-rekening. " Uw gegevens moeten voor 30-7-09 door ons ontvangen zijn. Als wij de gegevens niet voor deze datum hebben ontvangen, wordt de overschrijving geretourneerd aan de afzender. "
Nu 7 weken later heb ik dat geld nogsteeds niet terug (retour) gekregen.
Ik heb een aantal mailtjes gestuurd, eerst kreeg ik de mail, 1 deze dagen zal het erop staan. Niet dus!
volgende mail ( week later ). We zullen het bekijken wat er fout is gegaan.
Volgende mail. ( week later )Er is iets fouts gegaan en we onderzoeken het, ( fout, naar verkeerde rekening terug gestort )
Ik heb daarna maar een mail gestuurd dat ik juridisch contact heb gezocht. en ik Per direct mijn geld terug wil zien. Dat was dus op 13-09-09 maar nog steeds niks terug. Maar ook geen reactie terug.
Ik wordt er heel erg moedeloos van. Kan iemand mij vertellen wat ik moet doen?
Ik zit met een probleem.
Op 14-07-09 heb ik een betaling/storting naar Paypal gedaan, na 2 dagen kreeg ik de mail met het volgende:
Hierbij informeren wij u over een overschrijving naar uw Wirecard-rekening. Helaas hoort de naam van de verzender van de ontvangen overschrijving niet bij uw naam waardoor wij het bedrag niet kunnen bijschrijven op uw Wirecard-rekening. " Uw gegevens moeten voor 30-7-09 door ons ontvangen zijn. Als wij de gegevens niet voor deze datum hebben ontvangen, wordt de overschrijving geretourneerd aan de afzender. "
Nu 7 weken later heb ik dat geld nogsteeds niet terug (retour) gekregen.
Ik heb een aantal mailtjes gestuurd, eerst kreeg ik de mail, 1 deze dagen zal het erop staan. Niet dus!
volgende mail ( week later ). We zullen het bekijken wat er fout is gegaan.
Volgende mail. ( week later )Er is iets fouts gegaan en we onderzoeken het, ( fout, naar verkeerde rekening terug gestort )
Ik heb daarna maar een mail gestuurd dat ik juridisch contact heb gezocht. en ik Per direct mijn geld terug wil zien. Dat was dus op 13-09-09 maar nog steeds niks terug. Maar ook geen reactie terug.
Ik wordt er heel erg moedeloos van. Kan iemand mij vertellen wat ik moet doen?