LET OP: Dit topic is meer dan drie jaar geleden geplaatst. De informatie is mogelijk verouderd. |
[ archief ] HOTEL PICCOLO
HOTEL PICCOLO
Hallo,
Ik wil ook eventjes reageren op dit forum over HOTEL PICCOLO!!!!
Heb zojuist na 3 keer bellen eindelijk contact gehad met zo'n xxxx.
Heb vorig jaar op tijd schriftelijk opgezegd zoals dit van hen werd aangegeven.
Nu een jaar later,krijg ik weer een rekening!?
Er is nooit een brief bij hun aangekomen,en dus ben ik nog steeds lid volgens hun.
Ik werd zo kwaad aan de telefoon dat ik stikte bijna in mijn woorden.
Voelde me gewoon machteloos ,omdat er volgens hun niets is opgezegd,mogen hun dus nog steeds rekeningen en aanmaningen sturen!
Wat een systeem makkelijk geld verdienen toch.
Ik zou zeggen laten we onze hoofden bij elkaar steken en hier iets aan doen!
Er is nooit een brief bij hun aangekomen,en dus ben ik nog steeds lid volgens hun.
Voelde me gewoon machteloos ,omdat er volgens hun niets is opgezegd,mogen hun dus nog steeds rekeningen en aanmaningen sturen!
Re: HOTEL PICCOLO
Dacht dat het afgeschaft was automatisch verlengen
zonder toestemming.Dus gewoon vragen waar de toestemming is.
zonder toestemming.Dus gewoon vragen waar de toestemming is.
-
Brieven om abo's op te zeggen moet je ook altijd aangetekend versturen, want dan kunnen ze dit niet uithalen.vijvertje schreef:Hallo,
Ben ik het mee eens...voor een euro extra krijg je ook de handtekening retour, zit je helemaal safe.Brieven om abo's op te zeggen moet je ook altijd aangetekend versturen, want dan kunnen ze dit geintje niet uithalen.
Maar dan: aanmaningen na een jaar??? Ik heb dat briefje welke ik retour heb gekregen dan echt niet meer! Zelfs als je een bevestiging vraagt van je opzegging en je krijgthem, dan bewaar je die toch ook niet eindeloos?
-
Tja, noem mij maar gek, maar dat soort dingen bewaar ik wel.
Minimaal 5 jaar, net als belastingpapieren en andere officiële toestanden.
Ik heb wel veel mappen, da's waar, maar ik kan papieren er altijd bij zoeken als het nodig is.
Geleerd van mijn pa, die was boekhouder.
Ik heb wel veel mappen, da's waar, maar ik kan papieren er altijd bij zoeken als het nodig is.
Ik noem je in ieder geval geen gek! Ook ik bewaar alles 5 jaar en dat is meer dan eens belangrijk gebleken. Voorbeeld,stuur een kleine 2 jaar terug een Mediabox retour en daar krijg je het ontvangstbewijsje van.Bijna een jaar later krijg ik een nota van UPC of ik even bedrag van rond de €150..- wil overmaken want ze hadden de box niet terug gehad. Heb een kopie van het ontvangstbewijs aangetekend opgestuurd en toen bleek het ineens oke.Zou ik het niet bewaard hebben had ik nimmer kunnen aantonen dat ik de box had opgestuurd en was betalen de enige optie.Bewaren dus die bonnen enz.VioletPrue schreef:Tja, noem mij maar gek, maar dat soort dingen bewaar ik wel.
Ik ben in november 2007 telefonisch benaderd door Piccolo. Ik heb mij laten verleiden tot een proefabonnement voor een piccolo-card van 3 maanden ad. 39,95. Zonder enig bericht heeft men dit omgezet in een lidmaatschap en heeft men in januari 2009 59,85 afgeschreven. Ik heb dit helaas niet opgemerkt. Deze week kreeg ik een brief met een nieuwe pas en dat ik conform HUN voorwaarden het lidmaatschap automatisch heb verlengd. Ik heb erover gebeld en je raadt het vast: Nee meneer, daar kunnen we niets aan veranderen. Ik ben woest.
-
Al een half jaar maak ik volop gebruik van mijn PiccoloCard. Voordat ik de pas heb aangeschaft ben ik op de website gaan kijken. Ik kon zien dat ik snel en makkelijk kon opzeggen dmv het laden van een opzegbrief. Binnen 6 stappen ben ik van mn abbo af...
Alleen nog niemand over gehoord, waarschijnlijk hebben ze dit pas een 1 jaar ofzo op de website staan. Dacht laat even weten waar jullie het kunnen vinden.
Mijn advies ga naar: http://www.piccolocard.nl/klantenservice/opzeggen
Succes iedereen!
Alleen nog niemand over gehoord, waarschijnlijk hebben ze dit pas een 1 jaar ofzo op de website staan. Dacht laat even weten waar jullie het kunnen vinden.
Mijn advies ga naar: http://www.piccolocard.nl/klantenservice/opzeggen
Succes iedereen!