Beter Meubel, beslist ook een ramp in België
Geplaatst: 21 sep 2009 18:02
Onze ervaring bij Beter Meubel (België - Peer) is dat er bij ierdere levering een probleem is.
Dan heb ik het nog niet over eventuele leveringstermijnen.
Levering niet compleet- onvolledig, levering uitgesteld, levering duurt een zwangerschap kortweg noem maar op.
In verkopen en vriendelijkheid in de winkel zijn ze de topper, maar hierna start gewoonweg je ellende.
Vandaag 21/09/2009 weer eens een levering die onvolledig is. Beter meubel weigert de terugbetaling van de aanbetaling. Volgens hun zeggen blijft de klant afnameplicht behouden.
Wij houden het echter voor bekeken met deze firma.
Nog zo iets is dat, wanneer je in Peer bestelt voor de rest alles via Nederland verloopt. Dan noemen ze jou de buitenlandse klant.
Ik zou zoal zeggen doe zo voort heren en dames bij Beter Meubel. In België zeggen we je bent zeker niet goed bezig.
Dan heb ik het nog niet over eventuele leveringstermijnen.
Levering niet compleet- onvolledig, levering uitgesteld, levering duurt een zwangerschap kortweg noem maar op.
In verkopen en vriendelijkheid in de winkel zijn ze de topper, maar hierna start gewoonweg je ellende.
Vandaag 21/09/2009 weer eens een levering die onvolledig is. Beter meubel weigert de terugbetaling van de aanbetaling. Volgens hun zeggen blijft de klant afnameplicht behouden.
Wij houden het echter voor bekeken met deze firma.
Nog zo iets is dat, wanneer je in Peer bestelt voor de rest alles via Nederland verloopt. Dan noemen ze jou de buitenlandse klant.
Ik zou zoal zeggen doe zo voort heren en dames bij Beter Meubel. In België zeggen we je bent zeker niet goed bezig.