LET OP: Dit topic is meer dan drie jaar geleden geplaatst. De informatie is mogelijk verouderd.

[ archief ] T-Mobile reageert niet op klachten betreft dekking

Heb je goede of slechte ervaringen met jouw telefoon of jouw telefoonaanbieder? Geef hier jouw mening.
KursatK
Berichten: 4
Lid geworden op: 23 sep 2009 16:05

T-Mobile reageert niet op klachten betreft dekking

Ongelezen bericht door KursatK »

Hallo,

Op mijn thuisadres heb ik bijna tot helemaal geen ontvangst van T-Mobile. Dit probleem heb ik alle soorten toestellen en mijn vrouw heeft ook dezelfde probleem. Dit heb ik meerdere malen aangekaart, maar helaas is er nog geen passende oplossing gevonden. De oplossing die ze mij geven is dat ik voor 6 mnd 20% korting krijg. Niemand wil voor iets betalen waar die geen gebruik van kan maken. Dus hierover heb ik een klacht ingediend. Echter ik heb het gevoel dat ik niet als klant wordt gezien en dus niet serieus word genomen.

Er wordt iedere keer beloofd dat ik gebeld ga worden, maar helaas ik moet er zelf achter aan bellen. Hierbij krijg ik van de telefoonniste steeds de standaard antwoord dat ze een mail gaat sturen en dat ik gebeld ga worden.

Nu ben ik al ruim 4 maanden verder en nog geen passende oplossing voor mijn probleem. Ik word er wel een beetje pissig op, om te vechten tegen zo'n onmacht.

Heeft iemand ook zulke ervaring? Zo ja, hoe is dit dan opgelost?

Gr.
Kursat

Pindakaaspotje
Berichten: 1672
Lid geworden op: 02 jan 2009 19:01

Re: T-Mobile reageert niet op klachten betreft dekking

Ongelezen bericht door Pindakaaspotje »

Probleem komt vaker voor bij t-mobile.. ze hebben een redelijk zwak netwerk en kunnen binnenshuis al helemaal niets garanderen. mail eens naar [email protected], zij lossen het meestal wel op je erbij vermeld dat je het op dit forum geplaatst hebt.

KursatK
Berichten: 4
Lid geworden op: 23 sep 2009 16:05

Re: T-Mobile reageert niet op klachten betreft dekking

Ongelezen bericht door KursatK »

Thanks voor de tip.

Ik heb ze vandaag een mail gestuurd. Hoop dat ze erop reageren.

stofzuigertje

Re: T-Mobile reageert niet op klachten betreft dekking

Ongelezen bericht door stofzuigertje »

Hoeveel heeft U buiten?

Als je een goed geïsoleerde woning hebt met HR++ glas en aluminium folie in gevel isolatie kan dit de oorzaak zijn.
Als je buiten ook maar een streep zou hebben woon je in slecht gebied.
Dus als buiten voldoende 2 of 3 strepen is een losse antenne de oplossing, vaak kan dit via Headset bereikt worden, oude Siemens hadden gat waar je deze ook in kon pluggen.

Maar waarom neem je meerdere toestellen bij T mobile als je niet vooraf controleerde of ben je net verhuist?
Voor ik een huis koop controleer is zo de isolatie...

KursatK
Berichten: 4
Lid geworden op: 23 sep 2009 16:05

Re: T-Mobile reageert niet op klachten betreft dekking

Ongelezen bericht door KursatK »

In de tuin heb ik ook dezelfde probleem. Ik heb een toestel van werk (nokia met kpn), vandaar andere toestellen.

Voordat T-Mobile het een en andere gaat uitzoeken, willen ze eerst weten of dezelfde probleem ook met andere toestellen hebt. Dus de klant met zelf eerst gaan testen. Vandaar ook andere toestellen.

BvT
Berichten: 25
Lid geworden op: 07 sep 2009 12:30

Re: T-Mobile reageert niet op klachten betreft dekking

Ongelezen bericht door BvT »

KursatK schreef:Hallo,

Op mijn thuisadres heb ik bijna tot helemaal geen ontvangst van T-Mobile. Dit probleem heb ik alle soorten toestellen en mijn vrouw heeft ook dezelfde probleem. Dit heb ik meerdere malen aangekaart, maar helaas is er nog geen passende oplossing gevonden. De oplossing die ze mij geven is dat ik voor 6 mnd 20% korting krijg. Niemand wil voor iets betalen waar die geen gebruik van kan maken. Dus hierover heb ik een klacht ingediend. Echter ik heb het gevoel dat ik niet als klant wordt gezien en dus niet serieus word genomen.

Er wordt iedere keer beloofd dat ik gebeld ga worden, maar helaas ik moet er zelf achter aan bellen. Hierbij krijg ik van de telefoonniste steeds de standaard antwoord dat ze een mail gaat sturen en dat ik gebeld ga worden.

Nu ben ik al ruim 4 maanden verder en nog geen passende oplossing voor mijn probleem. Ik word er wel een beetje pissig op, om te vechten tegen zo'n onmacht.

Heeft iemand ook zulke ervaring? Zo ja, hoe is dit dan opgelost?

Gr.
Kursat
Ik heb hier ook een draadje lopen over de zeer slechte bereikbaarheid in diverse kantoorgebouwen.
Heb er spijt van als haren op mijn hoofd in februari jl. te zijn overgestapt op T Mobile, na jarenlang tevreden klant te zijn geweest van Debitel met KPN Netwerk !!

Heb inmiddels 2 aangetekende brieven aan ze gestuurd en 2x belden ze mij op, terwijl ik om Schriftelijke bevestiging had verzocht .....maar ik heb hen gewaarschuwt, als ze niet per onmiddelijke ingang mijn contract met ze willen ontbinden (in der minne), krijgen ze een andere BvT tegenover zich.

En wanneer gaat RADAR nu eens dit bedrijf KEIHARD aanpakken ?
Me dunkt dat er meer dan genoeg redenen staan op jullie forum ! :roll:

Gesloten