Dramatisch slechte Packard Bell Laptop
Geplaatst: 23 sep 2009 21:46
http://forum.www.trosradar.nl/posting.p ... a6b3c0e2bd#
Onze gehandicapte dochter had voor een laptop gespaard.
Zij kocht er een bij Dixons in Breda, het was een Packard Bell van +/- 800 euro. Dit is ongeveer 3 jaar geleden. Zij had hem pas een paar weken toen deze voor het eerst kapot ging. Enfin dan begint het, plm 8 weken weg, terug, harddisk vervangen vlgns PB, enkele maanden werkend, toen weer defect, opsturen, 8 weken weg, moederbord vervangen vlgns PB, weer een aantal weken werkend,enzv enzv.
Van de 3 jaar dat zij 'm nu heeft is ie haast meer weggeweest, dan dat ze hem in bezit heeft gehad!
Gelukkig was er een verlengde garantie gekocht!
Dit is inmiddels een "total loss" laptop, maar Packard Bell weigert volgens Dixons om over de brug te komen met een fatsoenlijke oplossing.
Nu heeft ze hem inmiddels weer plm 6 weken terug, en je raadt het inmiddels al, hij heeft weer een harddisk failure!
Zij is er inmiddels helemaal hopeloos van, zij is nl. ook nog eens afhankelijk van het gebruik van een laptop, zit ook in een rolstoel, dus het elke keer wegbrengen is ook een "crime", doen haar ouders dus steeds!
Enfin het personeel van Dixons kent ons inmiddels wel, en had ons al geadviseerd om de laptop dag en nacht aan te laten staan.
Maar ja, zelfs nog niet eens, als hij maar af en toe aan staat gaat hij alweer kapot.
Mijn persoonlijke mening, ik ben technicus van huis uit, vindt ik het zeer verdacht dat in zo'n laptop diverse onderdelen "steeds" kapot gaan, zeer vreemd vindt ik het op zijn zachtjes gezegd!
Wij weten inmiddels niet hoe wij de fabrikant (Packard Bell) er toe kunnen bewegen om dit voor eens en altijd op te lossen.
De manier volgens ons is gewoon een gloednieuwe ander type laptop, met volledige garantie aan onze dochter aan te bieden met de excuses voor het zeer slechte produkt wat zij hebben uitgegeven.
Een zwaar teleurgestelde en gefrustreerde vader die in zijn gehele omgeving zal uitdragen NOOIT meer iets te kopen van dit bedrijf. Dit heeft veel en veel te lang geduurd, schande dat dit bedrijf voor consumenten nog iets op de markt kan zetten!
Onze gehandicapte dochter had voor een laptop gespaard.
Zij kocht er een bij Dixons in Breda, het was een Packard Bell van +/- 800 euro. Dit is ongeveer 3 jaar geleden. Zij had hem pas een paar weken toen deze voor het eerst kapot ging. Enfin dan begint het, plm 8 weken weg, terug, harddisk vervangen vlgns PB, enkele maanden werkend, toen weer defect, opsturen, 8 weken weg, moederbord vervangen vlgns PB, weer een aantal weken werkend,enzv enzv.
Van de 3 jaar dat zij 'm nu heeft is ie haast meer weggeweest, dan dat ze hem in bezit heeft gehad!
Gelukkig was er een verlengde garantie gekocht!
Dit is inmiddels een "total loss" laptop, maar Packard Bell weigert volgens Dixons om over de brug te komen met een fatsoenlijke oplossing.
Nu heeft ze hem inmiddels weer plm 6 weken terug, en je raadt het inmiddels al, hij heeft weer een harddisk failure!
Zij is er inmiddels helemaal hopeloos van, zij is nl. ook nog eens afhankelijk van het gebruik van een laptop, zit ook in een rolstoel, dus het elke keer wegbrengen is ook een "crime", doen haar ouders dus steeds!
Enfin het personeel van Dixons kent ons inmiddels wel, en had ons al geadviseerd om de laptop dag en nacht aan te laten staan.
Maar ja, zelfs nog niet eens, als hij maar af en toe aan staat gaat hij alweer kapot.
Mijn persoonlijke mening, ik ben technicus van huis uit, vindt ik het zeer verdacht dat in zo'n laptop diverse onderdelen "steeds" kapot gaan, zeer vreemd vindt ik het op zijn zachtjes gezegd!
Wij weten inmiddels niet hoe wij de fabrikant (Packard Bell) er toe kunnen bewegen om dit voor eens en altijd op te lossen.
De manier volgens ons is gewoon een gloednieuwe ander type laptop, met volledige garantie aan onze dochter aan te bieden met de excuses voor het zeer slechte produkt wat zij hebben uitgegeven.
Een zwaar teleurgestelde en gefrustreerde vader die in zijn gehele omgeving zal uitdragen NOOIT meer iets te kopen van dit bedrijf. Dit heeft veel en veel te lang geduurd, schande dat dit bedrijf voor consumenten nog iets op de markt kan zetten!