frustratie over mobiele telefoon
Geplaatst: 24 sep 2009 13:16
Ik voel me verdrietig , boos en teleurgesteld .Mijn Motorola U9 heb ik naar Solid Vision, op advies van Motorola zelf, voor reparatie gestuurd en nu heb ik helemaal niks meer. Het volgende deed zich voor: ik zat ’s middags in de auto en ik wilde even bellen maar het beeldschermpje was zwart. Even aan en uit, dit probleempje deed zich immers wel vaker voor, en viola! Normaal gesproken kan ik dan direct weer bellen. Normaal gesproken wel maar nu niet, want ineens wat het display c.q. beeldschermpje op de kop! Ik kan je vertellen; het belt heel erg lastig. Enfin, thuis gekomen gelijk Motorola gebeld. Zelf was ik bezig geweest om de fabrieksinstelling toe te passen, zonder succes. Papieren erbij, wat denk je? Instructieboekje in het Duits, en ik spreek geen Duits laat staan Duits lezen! Toch maar even naar Motorola bellen. Bel je klachtenservice, wat denk je? Krijg je een Engelssprekend medewerker aan de lijn!
Koop je in Nederland een toestelletje met Duitse Handleiding en moet je Engels spreken als je contact opneemt met Motorola!
Na ongeveer 20 minuten heen en weer gepraat wordt uiteindelijk geadviseerd om het toestel op te sturen naar Solid Vision. Ik heb het toestel 13 maanden geleden gekocht en dit probleem valt onder de garantie. In goed vertrouwen heb ik deze opgestuurd, mooi verpakt in originele doos enz. Krijg ik vanochtend een mail. Er is waterschade geconstateerd! WAT Hoezo water? Ik gelijk bellen. Tja, er is, MINIMAAL, vocht geconstateerd op het printplaatje. Mijn toestel is volgens hun onherstelbaar maar als ik het terug wil moet ik € 45 betalen! Bij de aanmelding via internet ben ik akkoord gegaan met hun algemene voorwaarden en hier staat dat allemaal in. Het is, volgens hun, dus mijn eigen schuld! Lekker is dat zeg. Bel ik weer naar Motorola en heb mijn frustratie over deze hele situatie geuit. Maar ja, je kunt net zo goed tegen een muur aan praten! Lees ik net op internet dat vocht- en valschade DE manier is om onder de garantie uit te komen. En daar zit ik dan. Dit hele verhaal heeft mij heel veel verspilde energie gekost en een berg van teleurstelling wat ik een ander niet gun. Mijn advies luidt: Solid Vision eerste Googelen …
Koop je in Nederland een toestelletje met Duitse Handleiding en moet je Engels spreken als je contact opneemt met Motorola!
Na ongeveer 20 minuten heen en weer gepraat wordt uiteindelijk geadviseerd om het toestel op te sturen naar Solid Vision. Ik heb het toestel 13 maanden geleden gekocht en dit probleem valt onder de garantie. In goed vertrouwen heb ik deze opgestuurd, mooi verpakt in originele doos enz. Krijg ik vanochtend een mail. Er is waterschade geconstateerd! WAT Hoezo water? Ik gelijk bellen. Tja, er is, MINIMAAL, vocht geconstateerd op het printplaatje. Mijn toestel is volgens hun onherstelbaar maar als ik het terug wil moet ik € 45 betalen! Bij de aanmelding via internet ben ik akkoord gegaan met hun algemene voorwaarden en hier staat dat allemaal in. Het is, volgens hun, dus mijn eigen schuld! Lekker is dat zeg. Bel ik weer naar Motorola en heb mijn frustratie over deze hele situatie geuit. Maar ja, je kunt net zo goed tegen een muur aan praten! Lees ik net op internet dat vocht- en valschade DE manier is om onder de garantie uit te komen. En daar zit ik dan. Dit hele verhaal heeft mij heel veel verspilde energie gekost en een berg van teleurstelling wat ik een ander niet gun. Mijn advies luidt: Solid Vision eerste Googelen …