LET OP: Dit topic is meer dan drie jaar geleden geplaatst. De informatie is mogelijk verouderd.

[ archief ] 123bel.nl / TTTelecom B.V. + ingekocht beltegoed

Hier kan je jouw mening kwijt over (digitale) televisie.
Emeelce

123bel.nl / TTTelecom B.V. + ingekocht beltegoed

Ongelezen bericht door Emeelce »

Via de website www.123bel.nl heb ik op 23 september 2009 ad EUR 50 beltegoed voor ca. 400 minuten ingekocht om van mobiel naar mobiel in de UK te bellen. Het contact wordt tot stand gebracht via een toegangsnummer (020 8893330, als volgt:

"Bellen doet u in 3 simpele stappen

Koop 123vCARD beltegoed
Bel toegangsnummer 020 8893330
Na de saldomelding toetst u het gewenste telefoonnummer in, inclusief 00 en de landcode, gevolgd door een hekje ('#')."

Het probleem is echter dat het contact niet of nauwelijks tot stand komt. Ik heb sinds aankoop wel honderd pogingen gedaan om via het toegangsnummer contact te krijgen. Het is mij in 4 dagen tijd 1 x gelukt om zo'n 30 minuten te bellen (waarna het contact weer werd verbroken).

Het is mogelijk om via een formulier op de website of e-mail een probleem te melden. Dat heb ik twee keer gedaan. Daar wordt niet op gereageerd.

Ik heb nu voor ad EUR 50 beltegoed gekocht, waar ik niets mee kan. Zij het hoge kosten maken door steeds maar weer opnieuw pogingen te doen het toegangsnummer te bellen.

TTT Telecom / 123bel.nl verkoopt duur beltegoed die niet bruikbaar is en schuilt zich vervolgens achter een website, onbereikbaar voor diegenen die problemen ondervinden.

<< Terug naar

stofzuigertje

Re: 123bel.nl / TTTelecom B.V. + ingekocht beltegoed

Ongelezen bericht door stofzuigertje »

Waarom prepaid?

www.callsdiscount.nl en tijdelijke aanbieding;

Engeland vast 4½ cent start tarief, verder gratis via 020-7019292 (max 1 uur)
mobiel 4½ cent start tarief, verder 6 ct. minuut via 0900-7502010

U betaalde via dit 0900 bellen na melding;
Welkom bij Callsdiscount dus niet als zij opnemen in Engeland maar gelijk zodra je dit bandje met prijs of gratis hoorde, dus ook de instuctie, bel nu het nummer en sluit af met # koste dus geld.

Dus €50,- daar kunt U bij een andere goedkopere firma wel 833 minuten voor bellen... of net geen 14 uren naar mobiel nummer daar, vast is dus nog erger.....

Gesloten