Pagina 1 van 1

Bcc electronicawinkel

Geplaatst: 28 sep 2009 20:03
door asleutjes
Had in juli een navigatie systeeem van Mio gekocht bij de BCC in Veghel.Na 8 weken viel de autolader uit elkaar .Ik terug naar het filiaal voor de High Service ,van BCC. Nou ik dacht ze zullen me wel een nieuwe oplader geven .was tenslotte nog maar 6 weken oud en hooguit drie keer gebruikt. Mooi niet dus ,ze waren niet verplicht om nieuwe onderdelen of wat dan ook te leveren werd mij gezegd. OOk bellen moest ik zelf doen,waarop ik zei waar die logo van hun dan voor stond.enfin na veel gedoe werd er naar de Mio gebeld,maar deze waren al gesloten,,maar ze hadden de boodschap ingesproken zeiden ze en de Mio zou hun beslist maandag bellen en dan zouden ze mij direct terug bellen. Nou na drie dagen nog niets gehoord .Toen zelf het algemene 0900 nummer van de BCC gebeld.Deze gingen informeren ,maar ze hadden nog niets gehoord van Mio .Na een week weer gebeld en weer het zelfde verhaal.Toen heb ik na drie weken zelf de Mio maar gebeld,en die vonden het zeer vreemd dat hun mij niet gelijk een nieuw exemplaar hadden me gegeven ,die mening deelde ik natuurlijk met de Mio Maar de medewerkster van de Mio deed niet moeilijk en stuurde gelijk een nieuwe autolader voor me naar mijn thuis adres.Niks High Service BCC