Pagina 1 van 1

Nieuwe vloer ,geen bon gekregen

Geplaatst: 02 okt 2009 11:22
door ramrod
Hallo,

Ik heb bij zelfleggen.nl een vloer van Parky besteld ,contact ,levering en betaling zijn prima verlopen ,echter heeft de chauffeur mijn bon dat ik betaald heb en eventueel garantie bewijs voor het geval er iets met de vloer is ,mee genomen .

Ik ben nu al zo,n 10 weken met dit bedrijf bezig om als nog de bon toe gestuurd te krijgen,heb diverse emails gestuurd en 5 a 6 maal gebeld , zou ook worden terug gebeld maar helaas ,op mail krijg ik geen antwoord en aan de telefoon wordt ik opzich netjes te woord gestaan en belooft dat de bon wordt opgestuurd maar er gebeurt vervolgens niets.

Hoe kan ik verder nog handelen en wat zou de reden kunnen zijn dat men niet reageert op mijn verzoek , ik vindt het maar vreemd .

Gr Willem

Re: Nieuwe vloer ,geen bon gekregen

Geplaatst: 18 okt 2009 13:40
door Deboer_met_ck
Als je geen bewijs hebt dat je betaald hebt dan heb je die club zojuist wat leuke zwarte omzet bezorgd...

Mijn vuistregel: geen nette, oficiele, factuur? Geen geld. Niet mee eens? Dan neem je je rotzooi maar weer meer terug. De klant is nog altijd koning, als hij daar zelf tenminste bij stilstaat.