t-mobile gaat niet over tot ontbinding koopovereenkomst
Geplaatst: 02 okt 2009 14:48
Naar aanleiding van de 3e reparatie van mn telefoon heb ik deze brief gestuurd.
Afzender:
Naam: Dave ijsselstein
Adres:
Postcode en woonplaats:
e-mail:
mobiele telefoon:
Aan: T-mobile klantenservice bv
Postbus 16272
2500 BG Den Haag
Betreft: laatste mogelijkheid tot herstel product
Gouda, 16 september 2009
Geachte heer/mevrouw,
Op 02-05-2009 kocht ik bij deT-mobile shop te Gouda een mobiele telefoon.
Het betreft een lg arena.
De lg arena heeft niet de eigenschappen die nodig zijn voor normaal gebruik.
De software liep regelmatig vast waardoor ik de telefoon niet meer kon gebruiken.
Ik heb het toestel op 25-08-2009 ter reparatie aangeboden bij de reparatie service met de volgende omschrijving : Toestel heeft diverse software matige klachten ( uitvallen en dergelijke) graag nieuwe software op zetten ! Op 04-09-2009 heb ik mijn toestel terug ontvangen van de reparatie en na ongeveer 10 min liep de software weer vast. Ik ben de volgende dag terug gegaan naar de T-mobile shop te Gouda om de telefoon weer aan te bieden voor reparatie. In de shop is mij gevraagd om “het eventjes af te wachten”. Dit heb ik gedaan maar de klachten bleven bestaan. Op 10-09-2009 heb ik wederom de telefoon aangeboden ter reparatie met de zelfde klachten als hierboven omschreven. Vandaag 16-09-2009 heb ik mijn toestel wederom terug ontvangen van de reparatie service. Na ongeveer 10 minuten liep de software weer vast waardoor ik mijn toestel wederom niet meer kan gebruiken. Ik heb vandaag 16-09-2009 het toestel wederom ter reparatie aangeboden.
Ik verzocht u het toestel te herstellen. Tot nu toe bent u daarin niet geslaagd/ bent u daartoe niet bereid geweest. Door middel van deze brief wil ik u voor de laatste keer de mogelijkheid bieden om bovengenoemde klachten op te lossen..
Als de klachten van de lg arena na de reparatie blijven bestaan heb ik het recht om de koopovereenkomst te ontbinden en zal dan ook van dit recht gebruik maken. Dan zal ik het product retourneren. Ik verwacht mijn aankoopbedrag dan terstond terug te ontvangen.
Ik verzoek u vriendelijk binnen twee weken schriftelijk te reageren op mijn brief.
Met vriendelijke groet,
Op deze brief heb ik nog steeds geen reactie gehad. Het toestel heeft na de 3e reparatie nog steeds dezelfde klachten. Ik ben naar de winkel gegaan die hem aan mij verkocht heeft en daar werd mij verteld dat ik helemaal geen recht heb om mijn geld terug te krijgen omdat ik toestel gratis bij het abbo heb gekregen. Ik heb met consuwijzer gebeld en die zeiden mij dat dat niet waar is. Het gene wat mij aangeboden werd in de winkel was dat ik het zelfde toestel terug krijg ( die ze niet op voorraad hebben ) of een vergelijkbaar toestel. Met andere woorden ben ik overgeleverd aan t- mobile wat zij een vergelijkbaar toestel vinden. Ik wil dat niet en dat heb ik ook duidelijk in de brief gesteld. Ik wil niet meer dezelfde telefoon omdat ik niet weer de zelfde problemen wil krijgen en wil mijn geld terug. Ik heb de telefoon door de winkel op laten sturen naar de aftersales afdeling.
Mijn vraag is nu : heb ik nou wel of geen recht opontbinding van de koopovereenkomst ? En moet ik accoord gaan met hetgene wat zij een vergelijkbaar toestel vinden ?
m.v.g. dave
Afzender:
Naam: Dave ijsselstein
Adres:
Postcode en woonplaats:
e-mail:
mobiele telefoon:
Aan: T-mobile klantenservice bv
Postbus 16272
2500 BG Den Haag
Betreft: laatste mogelijkheid tot herstel product
Gouda, 16 september 2009
Geachte heer/mevrouw,
Op 02-05-2009 kocht ik bij deT-mobile shop te Gouda een mobiele telefoon.
Het betreft een lg arena.
De lg arena heeft niet de eigenschappen die nodig zijn voor normaal gebruik.
De software liep regelmatig vast waardoor ik de telefoon niet meer kon gebruiken.
Ik heb het toestel op 25-08-2009 ter reparatie aangeboden bij de reparatie service met de volgende omschrijving : Toestel heeft diverse software matige klachten ( uitvallen en dergelijke) graag nieuwe software op zetten ! Op 04-09-2009 heb ik mijn toestel terug ontvangen van de reparatie en na ongeveer 10 min liep de software weer vast. Ik ben de volgende dag terug gegaan naar de T-mobile shop te Gouda om de telefoon weer aan te bieden voor reparatie. In de shop is mij gevraagd om “het eventjes af te wachten”. Dit heb ik gedaan maar de klachten bleven bestaan. Op 10-09-2009 heb ik wederom de telefoon aangeboden ter reparatie met de zelfde klachten als hierboven omschreven. Vandaag 16-09-2009 heb ik mijn toestel wederom terug ontvangen van de reparatie service. Na ongeveer 10 minuten liep de software weer vast waardoor ik mijn toestel wederom niet meer kan gebruiken. Ik heb vandaag 16-09-2009 het toestel wederom ter reparatie aangeboden.
Ik verzocht u het toestel te herstellen. Tot nu toe bent u daarin niet geslaagd/ bent u daartoe niet bereid geweest. Door middel van deze brief wil ik u voor de laatste keer de mogelijkheid bieden om bovengenoemde klachten op te lossen..
Als de klachten van de lg arena na de reparatie blijven bestaan heb ik het recht om de koopovereenkomst te ontbinden en zal dan ook van dit recht gebruik maken. Dan zal ik het product retourneren. Ik verwacht mijn aankoopbedrag dan terstond terug te ontvangen.
Ik verzoek u vriendelijk binnen twee weken schriftelijk te reageren op mijn brief.
Met vriendelijke groet,
Op deze brief heb ik nog steeds geen reactie gehad. Het toestel heeft na de 3e reparatie nog steeds dezelfde klachten. Ik ben naar de winkel gegaan die hem aan mij verkocht heeft en daar werd mij verteld dat ik helemaal geen recht heb om mijn geld terug te krijgen omdat ik toestel gratis bij het abbo heb gekregen. Ik heb met consuwijzer gebeld en die zeiden mij dat dat niet waar is. Het gene wat mij aangeboden werd in de winkel was dat ik het zelfde toestel terug krijg ( die ze niet op voorraad hebben ) of een vergelijkbaar toestel. Met andere woorden ben ik overgeleverd aan t- mobile wat zij een vergelijkbaar toestel vinden. Ik wil dat niet en dat heb ik ook duidelijk in de brief gesteld. Ik wil niet meer dezelfde telefoon omdat ik niet weer de zelfde problemen wil krijgen en wil mijn geld terug. Ik heb de telefoon door de winkel op laten sturen naar de aftersales afdeling.
Mijn vraag is nu : heb ik nou wel of geen recht opontbinding van de koopovereenkomst ? En moet ik accoord gaan met hetgene wat zij een vergelijkbaar toestel vinden ?
m.v.g. dave