Pagina 1 van 1

t-mobile gaat niet over tot ontbinding koopovereenkomst

Geplaatst: 02 okt 2009 14:48
door dave_e
Naar aanleiding van de 3e reparatie van mn telefoon heb ik deze brief gestuurd.

Afzender:
Naam: Dave ijsselstein
Adres:
Postcode en woonplaats:
e-mail:
mobiele telefoon:


Aan: T-mobile klantenservice bv
Postbus 16272
2500 BG Den Haag

Betreft: laatste mogelijkheid tot herstel product

Gouda, 16 september 2009

Geachte heer/mevrouw,



Op 02-05-2009 kocht ik bij deT-mobile shop te Gouda een mobiele telefoon.
Het betreft een lg arena.
De lg arena heeft niet de eigenschappen die nodig zijn voor normaal gebruik.
De software liep regelmatig vast waardoor ik de telefoon niet meer kon gebruiken.
Ik heb het toestel op 25-08-2009 ter reparatie aangeboden bij de reparatie service met de volgende omschrijving : Toestel heeft diverse software matige klachten ( uitvallen en dergelijke) graag nieuwe software op zetten ! Op 04-09-2009 heb ik mijn toestel terug ontvangen van de reparatie en na ongeveer 10 min liep de software weer vast. Ik ben de volgende dag terug gegaan naar de T-mobile shop te Gouda om de telefoon weer aan te bieden voor reparatie. In de shop is mij gevraagd om “het eventjes af te wachten”. Dit heb ik gedaan maar de klachten bleven bestaan. Op 10-09-2009 heb ik wederom de telefoon aangeboden ter reparatie met de zelfde klachten als hierboven omschreven. Vandaag 16-09-2009 heb ik mijn toestel wederom terug ontvangen van de reparatie service. Na ongeveer 10 minuten liep de software weer vast waardoor ik mijn toestel wederom niet meer kan gebruiken. Ik heb vandaag 16-09-2009 het toestel wederom ter reparatie aangeboden.

Ik verzocht u het toestel te herstellen. Tot nu toe bent u daarin niet geslaagd/ bent u daartoe niet bereid geweest. Door middel van deze brief wil ik u voor de laatste keer de mogelijkheid bieden om bovengenoemde klachten op te lossen..
Als de klachten van de lg arena na de reparatie blijven bestaan heb ik het recht om de koopovereenkomst te ontbinden en zal dan ook van dit recht gebruik maken. Dan zal ik het product retourneren. Ik verwacht mijn aankoopbedrag dan terstond terug te ontvangen.


Ik verzoek u vriendelijk binnen twee weken schriftelijk te reageren op mijn brief.

Met vriendelijke groet,



Op deze brief heb ik nog steeds geen reactie gehad. Het toestel heeft na de 3e reparatie nog steeds dezelfde klachten. Ik ben naar de winkel gegaan die hem aan mij verkocht heeft en daar werd mij verteld dat ik helemaal geen recht heb om mijn geld terug te krijgen omdat ik toestel gratis bij het abbo heb gekregen. Ik heb met consuwijzer gebeld en die zeiden mij dat dat niet waar is. Het gene wat mij aangeboden werd in de winkel was dat ik het zelfde toestel terug krijg ( die ze niet op voorraad hebben ) of een vergelijkbaar toestel. Met andere woorden ben ik overgeleverd aan t- mobile wat zij een vergelijkbaar toestel vinden. Ik wil dat niet en dat heb ik ook duidelijk in de brief gesteld. Ik wil niet meer dezelfde telefoon omdat ik niet weer de zelfde problemen wil krijgen en wil mijn geld terug. Ik heb de telefoon door de winkel op laten sturen naar de aftersales afdeling.

Mijn vraag is nu : heb ik nou wel of geen recht opontbinding van de koopovereenkomst ? En moet ik accoord gaan met hetgene wat zij een vergelijkbaar toestel vinden ?


m.v.g. dave

Re: t-mobile gaat niet over tot ontbinding koopovereenkomst

Geplaatst: 03 okt 2009 10:10
door T-Mobile Webcare
Beste Dave,

Mag ik je vriendelijk vragen ons je gegevens te mailen via [email protected], zodat wij kunnen bekijken hoe we je verder kunnen helpen?

Wil je hierbij in ieder geval de volgende gegevens vermelden?

- je naam;
- je adres;
- je postcode;
- je woonplaats;
- je 06-nummer;
- je klantnummer;
- je gebruikersnaam van dit forum;
- op welke fora je hebt gepost.

Met vriendelijke groet,

Conny
T-Mobile Klantenservice BV

Re: t-mobile gaat niet over tot ontbinding koopovereenkomst

Geplaatst: 04 okt 2009 20:12
door BvT
T-Mobile Webcare schreef:Mag ik je vriendelijk vragen ons je gegevens te mailen via [email protected], zodat wij kunnen bekijken hoe we je verder kunnen helpen?


Conny
T-Mobile Klantenservice BV
Schijnt blijkbaar een nep emailadres te zijn, ik heb jullie ook aangeschreven (niet dat ik daar veel heil van verwacht overigens), maar kreeg de mail onmiddelijk terug als zijnde onbekend emailadres :roll:

Re: t-mobile gaat niet over tot ontbinding koopovereenkomst

Geplaatst: 04 okt 2009 22:04
door bokito74
IPV te blaaten kijk eerst je pc eens na op virussen want dat mailadres klopt dus wel degelijk

Re: t-mobile gaat niet over tot ontbinding koopovereenkomst

Geplaatst: 04 okt 2009 23:11
door BvT
bokito74 schreef:IPV te blaaten kijk eerst je pc eens na op virussen want dat mailadres klopt dus wel degelijk
Dus jij weet al op voorhand dat ik (na 16 jaar bezig te zijn met PC's en vanaf 1997 op internet) dat ik niet weet hoe je een email moet versturen ? :roll:
Blaat zelf even geen onzin wil je ?

Re: t-mobile gaat niet over tot ontbinding koopovereenkomst

Geplaatst: 05 okt 2009 09:15
door Utaddict
BvT schreef:
bokito74 schreef:IPV te blaaten kijk eerst je pc eens na op virussen want dat mailadres klopt dus wel degelijk
Dus jij weet al op voorhand dat ik (na 16 jaar bezig te zijn met PC's en vanaf 1997 op internet) dat ik niet weet hoe je een email moet versturen ? :roll:
Blaat zelf even geen onzin wil je ?
Hoewel uw ervaring zeer indrukwekkend is, heeft Bokito echter wel gelijk.

Tientallen mensen op dit forum sturen dagelijks een e-mail naar dat zelfde adres. En ze komen nog aan ook. Ik zou u aanraden toch alle stappen eens na te lopen.

Bovendien wil ik even inhoudelijk reageren. U heeft na 4x reparatie niet het recht tot ontbinding van de overeenkomst. U heeft recht op vervanging van het toestel.

Re: t-mobile gaat niet over tot ontbinding koopovereenkomst

Geplaatst: 05 okt 2009 21:44
door BvT
Utaddict schreef:Bovendien wil ik even inhoudelijk reageren.

U heeft na 4x reparatie niet het recht tot ontbinding van de overeenkomst.
U heeft recht op vervanging van het toestel.
Sorry, ik denk dat je met iemand anders in de war bent....ik heb geen klachten over reparatie, maar over het zeer slechte bereik van T Mobile.

Het toestel wat ik toen van ze kreeg werkte wonderwel uitstekend, daar was dus (technisch)niks mis mee.
Met het bereik daarentegen wel.

Re: t-mobile gaat niet over tot ontbinding koopovereenkomst

Geplaatst: 06 okt 2009 09:36
door Utaddict
BvT schreef:
Utaddict schreef:Bovendien wil ik even inhoudelijk reageren.

U heeft na 4x reparatie niet het recht tot ontbinding van de overeenkomst.
U heeft recht op vervanging van het toestel.
Sorry, ik denk dat je met iemand anders in de war bent....ik heb geen klachten over reparatie, maar over het zeer slechte bereik van T Mobile.

Het toestel wat ik toen van ze kreeg werkte wonderwel uitstekend, daar was dus (technisch)niks mis mee.
Met het bereik daarentegen wel.
Inhoudelijk reageren betekent dat ik overga tot een reactie op het geplaatste probleem.

Dat wil dus zeggen dat ik mij richt tot de topic starter, en niet langer tot u.

Re: t-mobile gaat niet over tot ontbinding koopovereenkomst

Geplaatst: 06 okt 2009 18:37
door alfatrion
T-Mobile Webcare schreef:- je gebruikersnaam van dit forum;
- op welke fora je hebt gepost.
Conny,

Waar hebben jullie dit voor nodig?

Re: t-mobile gaat niet over tot ontbinding koopovereenkomst

Geplaatst: 06 okt 2009 20:21
door dave_e
Omdat ze daar ook zo'n reactie kunnen plaatsen dat ze me graag willen helpen. Ik heb een mailtje gestuurd en een reactie gehad. Ik heb er wel duidelijk ingezet dat ik het een beetje jammer vind dat er hier wel op gereageerd word door t- mobile. Ik heb heel lang met hun aan de telefoon gezeten maar daar konden ze me niet meer helpen waren ze heel onprofessioneel en werd er door hun opgehangen. Maar als je dan hier een berichtje neer zet willen ze ineens alles voor je doen.
alfatrion schreef:
T-Mobile Webcare schreef:- je gebruikersnaam van dit forum;
- op welke fora je hebt gepost.
Conny,

Waar hebben jullie dit voor nodig?