Klacht over vodafone en klantenservice
Geplaatst: 02 okt 2009 18:47
Graag laat ik hieronder zien hoe Vodafone met klachten van clienten omgaat:
Mijn vraag en klacht is als volgt:
Beste heer/mevrouw,
Ik probeer al 3 weken dagelijks mijn huidige tegoed en vebruik te raadplegen via internet maar dit is niet mogelijk door een storing op jullie site. Ik wil bij deze een klacht indienen omdat ik het een zeer slechte zaak vindt dat een bedrijf als vodafone dit niet met spoed kan of wil oplossen. Terwijl jullie promoten "tegoed dagelijks opvraagbaar", maar in de praktijk blijkt het op deze manier niet zo te zijn.
Tevens bieden jullie geen mogelijkheid een sms te sturen bij bereiken van het eind van je tegoed.
Dan is mijn 2e klacht de internetstoring waardoor ik vandaag de hele dag geen gebruik heb kunnen maken van internet van vodafone via mijn gsm terwijl ik hier wel voor betaal. Ik verwacht ook een aftrek van de kosten hiervan op mijn rekening.
Ik verwacht graag spoedig een reactie op mijn klacht.
Vriendelijke groet,
Antwoord Vodafone:
01-10-2009 Reactie
Geachte heer, mevrouw,
Hartelijk dank voor uw e-mail waarin u aangeeft dat u uw tegoed niet kunt opvragen in My Vodafone.
Het tegoed wordt momenteel niet weergegeven vanwege een storing. Ik kan u helaas geen indicatie geven wanneer dit probleem is verholpen.
Excuses voor dit ongemak. We werken aan een oplossing. ( NIET DUS)
Met vriendelijke groet,
Vodafone Klantenservice
Mijn bericht:
Beste heer/mevrouw,
Uiteraard ben ik totaal niet tevreden met dit makkelijke antwoord op slechts 1 van de 2 vragen die ik u stel.
Groet,
xxxx
Bericht Vodafone:
Geachte heer, mevrouw,
Hartelijk dank voor uw e-mail.
Ik kan u geen creditering geven van de kosten. Ik vind het vervelend voor u dat u dergelijke klachten ondervindt. Het is ook niet mogelijk u een sms te sturen ter indicatie van uw tegoed.
Heeft u nog vragen over dit antwoord? Ga naar Mijn support in My Vodafone en voeg uw reactie toe aan uw gestelde vraag of beantwoord deze e-mail.
Met vriendelijke groet,
xxxx
Vodafone Klantenservice
CONCLUSIE:
Allereerst wordt mijn klacht/vraag niet serieus genomen en als een bedrijf als Vodafone zou willen hoeft een storing geen 3 weken te duren maar heeft het gewoon geen prioriteit. Ook moet ik dus betalen ( 10,- onbeperkt internet) voor een service, ook als deze niet werkt.
Ook vindt ik het bereik van Vodafone niet goed, zo heb ik in Leusden op mijn werk totaal geen bereik waar andere Providers wel gewoon bereik hebben. Mocht je twijfelen over welke Provider je neemt kies dan niet voor vodafone!
Mijn vraag en klacht is als volgt:
Beste heer/mevrouw,
Ik probeer al 3 weken dagelijks mijn huidige tegoed en vebruik te raadplegen via internet maar dit is niet mogelijk door een storing op jullie site. Ik wil bij deze een klacht indienen omdat ik het een zeer slechte zaak vindt dat een bedrijf als vodafone dit niet met spoed kan of wil oplossen. Terwijl jullie promoten "tegoed dagelijks opvraagbaar", maar in de praktijk blijkt het op deze manier niet zo te zijn.
Tevens bieden jullie geen mogelijkheid een sms te sturen bij bereiken van het eind van je tegoed.
Dan is mijn 2e klacht de internetstoring waardoor ik vandaag de hele dag geen gebruik heb kunnen maken van internet van vodafone via mijn gsm terwijl ik hier wel voor betaal. Ik verwacht ook een aftrek van de kosten hiervan op mijn rekening.
Ik verwacht graag spoedig een reactie op mijn klacht.
Vriendelijke groet,
Antwoord Vodafone:
01-10-2009 Reactie
Geachte heer, mevrouw,
Hartelijk dank voor uw e-mail waarin u aangeeft dat u uw tegoed niet kunt opvragen in My Vodafone.
Het tegoed wordt momenteel niet weergegeven vanwege een storing. Ik kan u helaas geen indicatie geven wanneer dit probleem is verholpen.
Excuses voor dit ongemak. We werken aan een oplossing. ( NIET DUS)
Met vriendelijke groet,
Vodafone Klantenservice
Mijn bericht:
Beste heer/mevrouw,
Uiteraard ben ik totaal niet tevreden met dit makkelijke antwoord op slechts 1 van de 2 vragen die ik u stel.
Groet,
xxxx
Bericht Vodafone:
Geachte heer, mevrouw,
Hartelijk dank voor uw e-mail.
Ik kan u geen creditering geven van de kosten. Ik vind het vervelend voor u dat u dergelijke klachten ondervindt. Het is ook niet mogelijk u een sms te sturen ter indicatie van uw tegoed.
Heeft u nog vragen over dit antwoord? Ga naar Mijn support in My Vodafone en voeg uw reactie toe aan uw gestelde vraag of beantwoord deze e-mail.
Met vriendelijke groet,
xxxx
Vodafone Klantenservice
CONCLUSIE:
Allereerst wordt mijn klacht/vraag niet serieus genomen en als een bedrijf als Vodafone zou willen hoeft een storing geen 3 weken te duren maar heeft het gewoon geen prioriteit. Ook moet ik dus betalen ( 10,- onbeperkt internet) voor een service, ook als deze niet werkt.
Ook vindt ik het bereik van Vodafone niet goed, zo heb ik in Leusden op mijn werk totaal geen bereik waar andere Providers wel gewoon bereik hebben. Mocht je twijfelen over welke Provider je neemt kies dan niet voor vodafone!