Kan een meubelzaak dit doen?
Geplaatst: 03 okt 2009 13:10
Vorig jaar september hebben wij een nieuwe lederen hoekbank geleverd gekregen. Binnen 2 weken begonnen enkele naden te scheuren, dit direct gemeld. De bank is opgehaald en gerepareerd. Echter binnen 2 weken begon de bank wederom te scheuren op de gerepareerde naden en op andere plekken/naden.
Dit wederom gemeld bij de winkel.
Er werd toegezegd dat er een compleet nieuwe hoekbank zou worden geleverd.
Ondertussen zijn we een jaar verder. In de tussentijd zou er al 3x een andere bank worden afgeleverd. De eerste keer was het de verkeerde hoek die wij niet kwijt kunnen, de 2e keer wat het een bruine i.p.v. een zwarte. De 3e keer was het weer de verkeerde kleur.
Eind juli van dit jaar was ons toegezegd dat er eind september de volgende zou worden afgeleverd. Ik heb gisteren contact opgenomen met de winkel waar de nieuwe bank bleef. Dit kon nog wel 2 weken gaan duren, wellicht nog wel langer.
Ik heb gevraagd wat als er weer niet de goede bank bijzit, kan ik dan mijn geld terug krijgen. Nee dit was absoluut niet mogelijk.
Ondertussen zitten wij al een jaar tegen een kapotte bank aan te kijken en wil ik graag een goede en nette bank in huis hebben staan.
Als de winkel binnen 2 weken weer niet de juiste bank kan leveren kan ik dan mijn geld terug eisen als ik de oude kapotte bank terug breng?
Na een jaar zijn wij er wel een keer klaar mee.
Tijdens het gesprek kreeg ik gisteren geen antwoord op mijn vraag en werd de hoorn er gewoon opgegooid!
Kan een winkel welke is aangesloten bij het CBW dit maken?
Dit wederom gemeld bij de winkel.
Er werd toegezegd dat er een compleet nieuwe hoekbank zou worden geleverd.
Ondertussen zijn we een jaar verder. In de tussentijd zou er al 3x een andere bank worden afgeleverd. De eerste keer was het de verkeerde hoek die wij niet kwijt kunnen, de 2e keer wat het een bruine i.p.v. een zwarte. De 3e keer was het weer de verkeerde kleur.
Eind juli van dit jaar was ons toegezegd dat er eind september de volgende zou worden afgeleverd. Ik heb gisteren contact opgenomen met de winkel waar de nieuwe bank bleef. Dit kon nog wel 2 weken gaan duren, wellicht nog wel langer.
Ik heb gevraagd wat als er weer niet de goede bank bijzit, kan ik dan mijn geld terug krijgen. Nee dit was absoluut niet mogelijk.
Ondertussen zitten wij al een jaar tegen een kapotte bank aan te kijken en wil ik graag een goede en nette bank in huis hebben staan.
Als de winkel binnen 2 weken weer niet de juiste bank kan leveren kan ik dan mijn geld terug eisen als ik de oude kapotte bank terug breng?
Na een jaar zijn wij er wel een keer klaar mee.
Tijdens het gesprek kreeg ik gisteren geen antwoord op mijn vraag en werd de hoorn er gewoon opgegooid!
Kan een winkel welke is aangesloten bij het CBW dit maken?