LET OP: Dit topic is meer dan drie jaar geleden geplaatst. De informatie is mogelijk verouderd.

[ archief ] Kabelaars zijn uitbuiters

Hier kan je jouw mening kwijt over (digitale) televisie.
cardsharing

Kabelaars zijn uitbuiters

Ongelezen bericht door cardsharing »

Het is in nederland de gewoonte om mensen zoals jullie en niet ik op te lichten.
koop allemaal een schotelantenne zet hem op het dak neem een goede decode en daar gaan ze weg met die kabelmaatschappijen ik heb er mijn buik van vol heb een zeer goedkopen internet verbinding en daar kan je een heleboel mee doen.

voor ongeveer 200 en een paar tientjes per jaar heb je bijna alles, het is toch belachelijk dat je verplicht wordt om mee tegaan naar een andere provider.

nou heb ik ook nog wel wat te zeggen over ziggo voorheen CASEMA wij hebben een taxibedrijf gehad zaten toen bij casema de ene ellende na de andere en ze gaven iedereen de schuld belhalve hun zelf, heb 8 maanden alleen maar ellende gehad met die casema ging bijna failliet ik heb het bedrijf kunnen verkopen voor een appel en een ei dat is naar de knoppen geholpen door casema en durven ze naderhand als ze samen zijn gegaan met de naam ziggo nog een rekening te sturen, wij hebben daarop gereageerd en ze zeiden ja dat was de vorige provider, waarop ik antwoorde ja die REKENING OOK

snepke

Re: Kabelaars zijn uitbuiters

Ongelezen bericht door snepke »

Nou en ik heb niks als ellende met de schotel ,als je daar eenmaal aan begint kom je er nooit van af.Probeer van sept 2007 al optezeggen.Ben er nu nog niet vanaf ze willen dat ik toch betaal,voor iets dat ik niet meer heb.Ze hebben me al voor de rechter gedaagd.Niets als ellende.Maar ze kunnen zelf alles betalen + een schadevergoeding.De zaak loopt nog.28okt hoor ik wat ik voor schadevergoeding krijg.Dus begin nooit aan een schotel.Digitenne is heel goed,geen klachten en nooit trammalant gehad(heb ik nu al 2 jaar)

stofzuigertje

Ongelezen bericht door stofzuigertje »

1 Sateliet, Canaal Digitaal is niet betrouwbaar met opzeggen......helaas.

Doe dit aangetekend of tijdig zodat als je geen ontvangstbevestiging kreeg nog tijdig dit kunt regelen.
Ik heb 9 maanden voor einde het pakket opgezegt en krijg straks alleen NL 1,2 en 3 gratis + regio...

2 Diggitenne, werkt in veel gebieden goed, is van €6,95 via €7,50 naar €8,50 gegaan maar was ooit €9,95 dus zal binnenkort weer op die prijs zitten.
Maar met aankoop 2e of 3e ontvanger (niet duur huren) kun je met extra kaart, die kost €11,90 + 29,95 activering kosten eenmalig hetzelfde ontvangen als eerste kaart.
Dus 3 kaarten nu voor €8,50 = € 2,88 per kaart.
1 in huis, 2e in boot en 3e bij buren....
Mag niet maar niemand controleerde waar ik mijn kaart heb.

3 Kabel TV;
Dit kost meestal €16,- zonder digitaal en je kunt via goedkope versterker meerdere toestellen hier op aansluiten, en buren doorboren en ook iets geven mag niet maar moeilijk te controleren!
Net als de krant dus....

Internet; Zowel Kabel als ADSL kan ook via de draadloze Wifi naar buren gaan.
Als zij niet betalen nieuwe code en ze zijn Off Line....
Dus U hoeft niet de volle prijs te betalen...

Kabel of Diggitenne of Sateliet, de eerste 2 zijn van buiten niet zichtbaar dus mensen die via buren ontvangen is geen bewijs....

Zo pak je deze terug!

Tip RTL heeft een website waar je programma kunt terug kijken en die is reclame vrij dus zonder plaspauze dus 1 uur word dan maar 30 minuten of minder.... zo kijk ik graag!

Ziggo-Coolstar

Ongelezen bericht door Ziggo-Coolstar »

nou heb ik ook nog wel wat te zeggen over ziggo voorheen CASEMA wij hebben een taxibedrijf gehad zaten toen bij casema de ene ellende na de andere en ze gaven iedereen de schuld belhalve hun zelf, heb 8 maanden alleen maar ellende gehad met die casema ging bijna failliet ik heb het bedrijf kunnen verkopen voor een appel en een ei dat is naar de knoppen geholpen door casema en durven ze naderhand als ze samen zijn gegaan met de naam ziggo nog een rekening te sturen, wij hebben daarop gereageerd en ze zeiden ja dat was de vorige provider, waarop ik antwoorde ja die REKENING OOK
Snap zoiezo niet hoe Casema/Ziggo verantwoordelijk is voor het naar de knoppe gaan van je bedrijf. Als je alles goed voorelkaar hebt heb je zoiezo wat backup lijntjes als bedrijf of een zakelijke verbinding. Sorry hoor maar je maakt mij niet wijs dat jou bedrijf naar de knoppe is door de schuld van een ander. Mja het is makelijk om de schuld bij een ander te leggen :)

(nee ik werk niet voor Casema/Ziggo)

Gesloten