A-mac amersfoort slechte service
Geplaatst: 06 okt 2009 00:36
Onlangs mijn kapotte Iphone ter reparatie aangeboden bij de A-mac store Amersfoort waar ik ook het apparaat had gekocht.
Het zou maximaal drie weken duren en onder de garantie vallen.
Door de eigen technische dienst zouden ze het ook sneller kunnen fixen dan direct bij T-Mobile.
Na 2 weken toch maar even gebeld of er als iets aan gedaan was.
Het was allemaal een beetje moeilijk vertelde de verkoper mij, er was gesteggel over de garantie. Hij zou er vaart achter zetten en mij terugbellen. Maar je raad het al niemand belde. Na drie weken blijkt dat de telefoon zoals gebruikelijk bij de Iphone doorgestuurd is naar Solid Vision de vaste reparatiedienst van de Iphone. Daar vertelde een zeer vriendelijke dame dat mijn apparaat waterschade had en het dus niet onder de garantie viel, dat hadden ze ook al twee weken geleden aan A-Mac Amersfoort gemeld. Ik A-mac bellen...ze zouden het uitzoeken. Week later na veel bellen nog niets gebeurt. Solid Vision vertelde dat ze nog steeds op een akkoord wachten van A-mac met de reparatiekosten.
Nu is week vijf ingegaan na iedere dag bellen heeft A-Mac mij eindelijk gevraagd of ik akkoord ga met de kosten, wat ik direct bevestigde.
Waarschijnlijk gaat het nog een weekje duren voordat ik mijn Iphone terug heb. 6 weken is het dan..abonnement loopt gewoon door...en het ergste is..dat mijn Iphone echt niet nat is geweest.
Al met al...280 euro lichter...een gevoel van machteloosheid rijker... door een waardeloze service van A-Mac Amersfoort.
Het zou maximaal drie weken duren en onder de garantie vallen.
Door de eigen technische dienst zouden ze het ook sneller kunnen fixen dan direct bij T-Mobile.
Na 2 weken toch maar even gebeld of er als iets aan gedaan was.
Het was allemaal een beetje moeilijk vertelde de verkoper mij, er was gesteggel over de garantie. Hij zou er vaart achter zetten en mij terugbellen. Maar je raad het al niemand belde. Na drie weken blijkt dat de telefoon zoals gebruikelijk bij de Iphone doorgestuurd is naar Solid Vision de vaste reparatiedienst van de Iphone. Daar vertelde een zeer vriendelijke dame dat mijn apparaat waterschade had en het dus niet onder de garantie viel, dat hadden ze ook al twee weken geleden aan A-Mac Amersfoort gemeld. Ik A-mac bellen...ze zouden het uitzoeken. Week later na veel bellen nog niets gebeurt. Solid Vision vertelde dat ze nog steeds op een akkoord wachten van A-mac met de reparatiekosten.
Nu is week vijf ingegaan na iedere dag bellen heeft A-Mac mij eindelijk gevraagd of ik akkoord ga met de kosten, wat ik direct bevestigde.
Waarschijnlijk gaat het nog een weekje duren voordat ik mijn Iphone terug heb. 6 weken is het dan..abonnement loopt gewoon door...en het ergste is..dat mijn Iphone echt niet nat is geweest.
Al met al...280 euro lichter...een gevoel van machteloosheid rijker... door een waardeloze service van A-Mac Amersfoort.