Pagina 1 van 1

Klantenservice Surfspot.

Geplaatst: 06 okt 2009 20:20
door Bouwie
Hallo,

Ook ik heb een product bij surfspot besteld. Na twee weken heb ik echter nog steeds geen download link ontvangen. Het product staat wel in mijn productkluis met de status verzonden.
Via http://www.surfdiensten.nl heb ik onderstaande mailadressen allemaal gemaild. Binnen enkele tellen kreeg ik 3 x een out of office reply. Eén medewerker was met zwangerschapsverlof, één met vakantie en een derde werkte er inmiddels niet meer. Ik hou de moed er in dat het alsnog goed komt maar verwacht niet veel goeds.

Morgen maar eens per telefoon proberen.
Gertjan

[Aangepast door Moderator (persoonsgegevens)]

Re: Klantenservice Surfspot.

Geplaatst: 09 okt 2009 16:13
door SURFspot.nl
Helaas had Gertjan niet in zijn 'Productkluis' op SURFspot.nl gekeken, dan had hij de betreffende gegevens direct kunnen opvragen om het bestelde product vervolgens te downloaden.

Overigens heeft Gertjan binnen 1,5 dag antwoord op zijn bericht ontvangen opdat hij de software in gebruik kan gaan nemen.

Wij betreuren het dat Gertjan gemeend heeft de gegevens van collega's hier te moeten publiceren, dankzij Gertjan lopen we nu het gevaar dat onze e-mailadressen overspoeld gaan worden met spam.

Gertjan, wanneer je in de toekomst een vraag of opmerking hebt, je mag me altijd persoonlijk een bericht sturen via carl.goedhart at surfdiensten.nl.

Radar is inmiddels verzocht de vermelde gegevens van de genoemde collega's te verwijderen.

Met vriendelijke groet,

Carl Goedhart
Klantenservice SURFspot.nl

Re: Klantenservice Surfspot.

Geplaatst: 30 dec 2009 09:37
door deethan
Ik heb recentelijk ook via Surfspot.nl een bestelling gedaan die is uiterst correct en prima op tijd geleverd, de hele procedure is buitengewoon overzichtelijk via internet te volgen.

Prima werk dus, thumbs up!!