Van Kroon Meubelen komt beloftes niet na
Geplaatst: 08 okt 2009 22:29
In maart 2009 hebben wij een ‘Eiken Tafel Gamma’ bij Van Kroon Meubelen (via internet) gekocht. Na de levering is deze tafel volgens de voorschiften door ons van alle kanten met een kwast en speciale olie geïmpregneerd. Na 2 à 3 maanden begon de tafel echter langzaam maar zeker krom te trekken. Het blad van de tafel is nu zelfs zo sterk gebogen dat het niet meer plat is, maar half rond. Begin juli 2009 hebben wij dit probleem bij van Kroon Meubelen per mail gemeld, toen de tafel nog verder vervormde. Van Kroon Meubelen heeft per mail (10 juli 2009) toegegeven dat het inderdaad niet zou moeten gebeuren, dat wellicht het blad niet lang genoeg in de droogkamer is geweest en dat zij het gelijk zouden oplossen door toezending van een nieuw tafelblad. Weken verstreken, maar wij ontvangen geen nieuw tafelblad.
Aangezien van Kroon Meubelen niet telefonisch bereikbaar is, hebben wij meerdere mails (19 en 20 augustus, 4 en 14 september) naar hen gestuurd. Telkens kregen we het bericht terug dat de tafel via de Koerier is verzonden, maar op mysterieuze wijze is zoekgeraakt. Op enig moment heeft Van Kroon Meubelen op 20 augustus 2009 het voorstel gedaan een deel van het aankoopbedrag terug te storten op onze bankrekening en een nieuw tafelblad te sturen. Het bedrag is ontvangen, maar het toegezegde nieuwe tafelblad niet.
In het laatste bericht d.d. 14 september 2009 van van Kroon Meubelen stond, dat de tafel eindelijk via de koerier wordt afgeleverd en dat het nu opgelost is. Weer wachten, wachten, maar nog steeds geen levering van een nieuw tafelblad.
Uiteindelijk hebben wij contact opgenomen met de Koerier om te achterhalen hoe het met de zoekgeraakte tafel van juli en september zit. De betreffende koerier meldt ons nooit een opdracht tot levering van een tafel ontvangen te hebben, noch in juli noch in september. Na de mail van 14 september jl. hebben wij niets meer van Kroon Meubelen gehoord.
Wij worden voor de gek gehouden door Van Kroon Meubelen en gevoed met leugens over nep leveringen. We worden naar een koerier gestuurd, als zou hij het probleem zijn, maar van Kroon Meubelen moet haar afspraken naar ons nakomen. Wij hebben recht op een nieuw tafelblad dat ons toegezegd is door van Kroon Meubelen.
Wat is de oplossing? Wij weten het niet meer. We zijn maanden verder, schrijven mails maar wachten tevergeefs.
Bij deze vraag ik u om advies wat te doen.
In afwachting van uw reactie,
Michal
Foto van onze tafel.
Als waarschuwing hieronder de beloftes vanaf juli t/m september.
----------------------------------------------------------------------------------------------------------
10 juli 2009
Geachte heer Michal
Onze excuses dat het blad is krom getrokken, dit behoort natuur niet het
geval te zijn. Er is een serie panelen gebruikt, welke niet lang genoeg in
de droogkamer hebben gezeten. Aangezien het moeilijk voor ons te bepalen was
in welke tafels deze zijn gebruikt, zat er niets anders op om de reacties af
te wachten.
Wij sturen u zo spoedig mogelijk een nieuw tafelblad toe.
Met vriendelijke groet,
Van Kroon Meubelen
• geen reactie •
19 augustus
Beste Michal
Wij hebben op 11 juli, direct een nieuwe tafel gestuurd naar Koerier.
Zij kijken op dit moment waar de tafel kan zijn, anderes sturen wij zo spoedig mogelijk weer een nieuwe toe.
Met vriendelijke groet,
Van Kroon Meubelen
• weer geen reactie •
20 augustus 2009
Beste Michal
Wederom onze excuses voor het feit u geen nieuw tafelblad ontvangen heeft.
Wij hebben deze op op 11 juli naar Koerier gestuurd en zijn in de
veronderstelling geweest dat deze bij u was afgeleverd.
Het spijt ons ten zeerste dat dit niet het geval is geweest en u de gehele
tijd met een krom getrokken tafel heeft gezeten. Daarom willen wij u
tegemoetkomen door 50% van het aankoopbedrag terug te storten en er alsnog
voor zorg te dragen dat u het vervangende tafelblad zo spoedig mogelijk
ontvangt.
Nogmaals onze excuses voor dit voorval en wij hopen dat u in de in toekomst
alsnog plezier zult hebben van de tafel.
Met vriendelijke groet,
Van Kroon Meubelen
• weer geen reactie •
4 september 2009
Beste Michal
Wij gaan er direct achteraan en u ontvangt maandag exact de dag wanneer u de
vervangende tafel kan verwachten.
Nogmaals onze excuses.
Met vriendelijke groet,
Van Kroon Meubelen
• weer geen reactie •
14 september 2009
Beste Michal
Wij hebben een nieuw blad gemaakt welke aanstaande donderdag bij de koerier binnen komt (te bereiken op 0xx-xxxxxxx), zij zullen contact met u opnemen betreffende de aflevering.
Onze excuses voor het late reply, wij hebben eerder een blad gestuurd, maar deze is door de koerier niet meer terug te vinden.
Met vriendelijke groet,
Van Kroon Meubelen
• nooit meer reactie en geen tafel ontvangen •
Aangezien van Kroon Meubelen niet telefonisch bereikbaar is, hebben wij meerdere mails (19 en 20 augustus, 4 en 14 september) naar hen gestuurd. Telkens kregen we het bericht terug dat de tafel via de Koerier is verzonden, maar op mysterieuze wijze is zoekgeraakt. Op enig moment heeft Van Kroon Meubelen op 20 augustus 2009 het voorstel gedaan een deel van het aankoopbedrag terug te storten op onze bankrekening en een nieuw tafelblad te sturen. Het bedrag is ontvangen, maar het toegezegde nieuwe tafelblad niet.
In het laatste bericht d.d. 14 september 2009 van van Kroon Meubelen stond, dat de tafel eindelijk via de koerier wordt afgeleverd en dat het nu opgelost is. Weer wachten, wachten, maar nog steeds geen levering van een nieuw tafelblad.
Uiteindelijk hebben wij contact opgenomen met de Koerier om te achterhalen hoe het met de zoekgeraakte tafel van juli en september zit. De betreffende koerier meldt ons nooit een opdracht tot levering van een tafel ontvangen te hebben, noch in juli noch in september. Na de mail van 14 september jl. hebben wij niets meer van Kroon Meubelen gehoord.
Wij worden voor de gek gehouden door Van Kroon Meubelen en gevoed met leugens over nep leveringen. We worden naar een koerier gestuurd, als zou hij het probleem zijn, maar van Kroon Meubelen moet haar afspraken naar ons nakomen. Wij hebben recht op een nieuw tafelblad dat ons toegezegd is door van Kroon Meubelen.
Wat is de oplossing? Wij weten het niet meer. We zijn maanden verder, schrijven mails maar wachten tevergeefs.
Bij deze vraag ik u om advies wat te doen.
In afwachting van uw reactie,
Michal
Foto van onze tafel.
Als waarschuwing hieronder de beloftes vanaf juli t/m september.
----------------------------------------------------------------------------------------------------------
10 juli 2009
Geachte heer Michal
Onze excuses dat het blad is krom getrokken, dit behoort natuur niet het
geval te zijn. Er is een serie panelen gebruikt, welke niet lang genoeg in
de droogkamer hebben gezeten. Aangezien het moeilijk voor ons te bepalen was
in welke tafels deze zijn gebruikt, zat er niets anders op om de reacties af
te wachten.
Wij sturen u zo spoedig mogelijk een nieuw tafelblad toe.
Met vriendelijke groet,
Van Kroon Meubelen
• geen reactie •
19 augustus
Beste Michal
Wij hebben op 11 juli, direct een nieuwe tafel gestuurd naar Koerier.
Zij kijken op dit moment waar de tafel kan zijn, anderes sturen wij zo spoedig mogelijk weer een nieuwe toe.
Met vriendelijke groet,
Van Kroon Meubelen
• weer geen reactie •
20 augustus 2009
Beste Michal
Wederom onze excuses voor het feit u geen nieuw tafelblad ontvangen heeft.
Wij hebben deze op op 11 juli naar Koerier gestuurd en zijn in de
veronderstelling geweest dat deze bij u was afgeleverd.
Het spijt ons ten zeerste dat dit niet het geval is geweest en u de gehele
tijd met een krom getrokken tafel heeft gezeten. Daarom willen wij u
tegemoetkomen door 50% van het aankoopbedrag terug te storten en er alsnog
voor zorg te dragen dat u het vervangende tafelblad zo spoedig mogelijk
ontvangt.
Nogmaals onze excuses voor dit voorval en wij hopen dat u in de in toekomst
alsnog plezier zult hebben van de tafel.
Met vriendelijke groet,
Van Kroon Meubelen
• weer geen reactie •
4 september 2009
Beste Michal
Wij gaan er direct achteraan en u ontvangt maandag exact de dag wanneer u de
vervangende tafel kan verwachten.
Nogmaals onze excuses.
Met vriendelijke groet,
Van Kroon Meubelen
• weer geen reactie •
14 september 2009
Beste Michal
Wij hebben een nieuw blad gemaakt welke aanstaande donderdag bij de koerier binnen komt (te bereiken op 0xx-xxxxxxx), zij zullen contact met u opnemen betreffende de aflevering.
Onze excuses voor het late reply, wij hebben eerder een blad gestuurd, maar deze is door de koerier niet meer terug te vinden.
Met vriendelijke groet,
Van Kroon Meubelen
• nooit meer reactie en geen tafel ontvangen •