T-Mobile valse voorgelicht met folder en winkel ?
Geplaatst: 09 okt 2009 15:00
Hallo allemaal,
Na wikke en wegen toch de overstap willen amken (zakelijk) naar T-mobile, goed in de T-mobile winkel laten inlichten. Maar je voelt hem al aankomen;
--------stukje van de brief aan t-mobile---------------
Na wikken en wegen om wel of niet op te stappen bij de KPN heb ik dan toch donderdag 8 oktober uw T-mobile winkel bezocht (via internet kom je er niet uit) in Lelystad, hier hebben wij diverse abonnementen besproken en heb ik uiteindelijk 2 folders overhandigd gekregen, namelijk van de zakelijke abonnementen Flex en Relax. Na alles door te hebben genomen ben ik vandaag terug gegaan om een Sim Only abonnement af te sluiten, namelijk een Flex Zakelijk 100 voor € 45,00 per maand (zo staat letterlijk in de folder).
Nu wilde uw medewerkster deze gaan invoeren en gaf aan dat deze geen 50% korting heeft maar 20% korting ? Denk bij mezelf dat kan toch niet, er staat op de pagina (pagina6) letterlijk dat “Betaal 50% minder voor uw maandbedrag” en geen “Betaal 20% minder”. Dus een typefout kan het al niet zijn, toch? Uw medewerkster gaf aan dat zij het contract niet kon afsluiten, dus heb ik haar voorgerekend dat de redenering van T-Mobile niet klopt en als ik maar 20% korting hierop krijg, ik dan per minuut een stuk duurder uit ben, namelijk;
100 : 0.08 = 1250 minuten minus korting van 20% = 80:1250 = 0.064 cent per minuut
45:0.10 = 450 minuten minus korting van 50% = 22.50:450 = 0.05 cent per minuut
Wat is dan nog het voordeel om een duurder abonnement met lage prijs af te sluiten? Hetgeen mij nu dwars zit is dat men dit doet om meer geld uit te geven aan het abonnement, ten goede van T-Mobile (dit natuurlijk voor de bellers met meer dan 450 belminuten.)
Nu begrijp ik dat u af en toe een actie heeft, maar volgens mij worden de primaire basisprijzen (zoals in uw folder) dan niet duurder aangepast? En dit is nu wel het geval. Zodoende heb ik ook voor u de folder bijgevoegd, zie attechment.
-----------------------------end----------------------
Mijn vraag is nu, moet men mij dit abonnement nu wel geven ? volgens mij kun je niet meer praten over druk/zetfouten, toch?
Er staat gewoon eenzelfde rijte van abonnementen van Zakelijk 15 naar Zakelijk 100, zonder sterretjes of op /aanmerkingen, behalve dan dat er tekst boven staat dat alle abonnementen met 50% gekort worden.
Wie kan mij helpen.
Mvg Denny
Na wikke en wegen toch de overstap willen amken (zakelijk) naar T-mobile, goed in de T-mobile winkel laten inlichten. Maar je voelt hem al aankomen;
--------stukje van de brief aan t-mobile---------------
Na wikken en wegen om wel of niet op te stappen bij de KPN heb ik dan toch donderdag 8 oktober uw T-mobile winkel bezocht (via internet kom je er niet uit) in Lelystad, hier hebben wij diverse abonnementen besproken en heb ik uiteindelijk 2 folders overhandigd gekregen, namelijk van de zakelijke abonnementen Flex en Relax. Na alles door te hebben genomen ben ik vandaag terug gegaan om een Sim Only abonnement af te sluiten, namelijk een Flex Zakelijk 100 voor € 45,00 per maand (zo staat letterlijk in de folder).
Nu wilde uw medewerkster deze gaan invoeren en gaf aan dat deze geen 50% korting heeft maar 20% korting ? Denk bij mezelf dat kan toch niet, er staat op de pagina (pagina6) letterlijk dat “Betaal 50% minder voor uw maandbedrag” en geen “Betaal 20% minder”. Dus een typefout kan het al niet zijn, toch? Uw medewerkster gaf aan dat zij het contract niet kon afsluiten, dus heb ik haar voorgerekend dat de redenering van T-Mobile niet klopt en als ik maar 20% korting hierop krijg, ik dan per minuut een stuk duurder uit ben, namelijk;
100 : 0.08 = 1250 minuten minus korting van 20% = 80:1250 = 0.064 cent per minuut
45:0.10 = 450 minuten minus korting van 50% = 22.50:450 = 0.05 cent per minuut
Wat is dan nog het voordeel om een duurder abonnement met lage prijs af te sluiten? Hetgeen mij nu dwars zit is dat men dit doet om meer geld uit te geven aan het abonnement, ten goede van T-Mobile (dit natuurlijk voor de bellers met meer dan 450 belminuten.)
Nu begrijp ik dat u af en toe een actie heeft, maar volgens mij worden de primaire basisprijzen (zoals in uw folder) dan niet duurder aangepast? En dit is nu wel het geval. Zodoende heb ik ook voor u de folder bijgevoegd, zie attechment.
-----------------------------end----------------------
Mijn vraag is nu, moet men mij dit abonnement nu wel geven ? volgens mij kun je niet meer praten over druk/zetfouten, toch?
Er staat gewoon eenzelfde rijte van abonnementen van Zakelijk 15 naar Zakelijk 100, zonder sterretjes of op /aanmerkingen, behalve dan dat er tekst boven staat dat alle abonnementen met 50% gekort worden.
Wie kan mij helpen.
Mvg Denny