Pagina 1 van 1

Telfort fratsen

Geplaatst: 10 okt 2009 18:51
door Nicole0964
op 22 en 27 juli worden 2 tel.nummers geporteerd van Telfort naar Vodafone. Op 6 augustus ontvang ik een factuur waarop de abbokosten over de maand augustus worden doorberekend. 13 aug. bel ik met Telfort, een mevrouw zegt mij toe dat ik binnen 4-6 wkn een creditnota zal ontvangen. Op 7 sept. ontvang ik een factuur met abbokosten over de maand sept. Ik bel, een mevr. zet mij ca. 15 min. in de wachtstand. Uiteindelijk krijg ik een meneer, deze gaat het rechtzetten bij afd. facturatie. Ik ontvang een melding per mail dat er een casenummer is aangemaakt, 2 dagen later krijg ik een mail dat het casenummer is afgehandeld, geen info over hoe of wat. Wel kan ik voor vragen mailen naar [email protected]. Wat ik doe, krijg ik een mail terug met de melding :
Vanaf 30 juli 2007 (ja 2007) zal het emailadres van de [email protected] gesloten worden
:?: :?: Om mij sneller (hahaha grapje zeker) van dienst te zijn word ik doorverwezen naar de site of ik kan bellen naar 020-2004448 (kost geld). Op 8 sept krijg ik een herinnering. Ik bel in totaal 11x naar Telfort maar kom niet verder dan de wachtstand omdat er niemand beschikbaar was, iedere keer braaf tussen de 3-6 min. gewacht.Ik stuur een fax en uiteindelijk ook een brief naar de afd. Credit en Collections. (tot op heden geen reactie ontvangen). Op 23 sept krijg ik een aanmaning, ik bel met Telfort en de meneer zou contact met afd. facturatie opnemen. Op 30 sept belt die meneer (iets wat officieel niet mag, zegt hij) mij op en meldt mij dat alles gecrediteerd wordt met de fact. van okt. Inmiddels heb ik ook een schrijven ontvangen dat 1 v.d. 2 nrs met terugwerkende kracht opgezegd zal worden. Vandaag een Ingebrekestelling ontvangen :shock: als ik niet voor 16 okt. betaal dan worden de nummers definitef afgesloten (knap werk, nrs staan al sinds 22 en 27 juli bij Vodafone). Jaja Telfort is goed bezig...Administratie niet op orde, waardeloze interne communicatie. Wanneer leren bedrijven van dit formaat hoe het werkelijk moet, als cliënt wordt ik genegeerd en als wanbetaler behandeld. Hoe krijg je iemand te pakken die daadwerkelijk iets kan betekenen? Zo moeilijk is het toch allemaal niet lijkt mij.... Maandag maar weer bellen :twisted:

Re: Telfort fratsen

Geplaatst: 11 okt 2009 22:25
door Glow
Ik hoop inderdaad dat het een administratieve fout is. Anders zeker er snel achteraan gaan. 'Wanbetalers' komen uiteindelijk op een blacklist te staan en het kan je zelfs een bkr registratie opleveren. Wat betekend dat je in de toekomst niks meer op je eigen naam mag huren, lenen enzovoorts. Succes alvast!

Re: Telfort fratsen

Geplaatst: 11 okt 2009 22:45
door Nicole0964
Ik bel, mail, fax en schrijf zelfs brieven.... Nummers zijn al vanaf 22 en 27 juli geporteerd naar Vodafone. Telfort is een fort waar alleen eenrichtingsverkeer heerst. Typisch dat een bedrijf die communicatiemiddelen verkoopt zelf niet kan communiceren... :?

Re: Telfort fratsen

Geplaatst: 11 okt 2009 23:10
door Glow
Beste is bellen. Ik begrijp heel goed dat het vervelend is. Maar je moet het zo zien dat er veel mensen werken die alleen maar denken aan dat het makkelijk verdient(voornamelijk studenten) en die van het woordje service nog nooit gehoord hebben.

Het is toevallig geen openstaande rekening van bijvoorbeeld juli? Want in de zomer kan het voorkomen dat er vertraging op zit met een facturering. Als dit niet het geval is kan het ook de eindafrekening zijn. Je koopt altijd vantevoren een bundel in en achteraf betaal je de kosten die je buiten de bundel bent gaan bellen. Kijk het even na. Dan weet ik hoe ik je het beste kan helpen of advies kan geven.

Re: Telfort fratsen

Geplaatst: 12 okt 2009 09:48
door Nicole0964
Oja natuurlijk, bellen hoort ook in eerder genoemd rijtje. zelfs 11x op 1 dag! overigens zonder resultaat. De factuur van augustus betreft de afrekening van belkosten over de maand juli plus de abbokosten van augustus. Ik weet inmiddels uit ervaring (heb ook al een hele strijd achter de rug met KPN, kwam zelfs uit bij het escalatieteam..) dat als de een je niet kan helpen, je beter kunt ophangen en opnieuw kunt bellen totdat er eindelijk iemand is die het wel begrijpt en bereidwillig is de klant te helpen. Helaas verdwijnen zij in de massa en in het nonfunctioneren van het systeem..
Het frusterende is alleen dat het mij geld kost!Tel. : 0900 - 9596. U betaalt voor een gesprek € 0,30 per minuut (met een maximum van € 15,- per gesprek) tel uit hun winst. 11 x gebeld gemiddeld 3-6 min. in de wachtstand... Plus dan nog alle andere belmomenten waarin ik daadwerkelijk met een medewerker gesproken heb . met een max van 15 min.
Maar ik ga weer bellen... :!:

Re: Telfort fratsen

Geplaatst: 13 okt 2009 11:59
door Nicole0964
Nou mensen, jullie geloven het niet maar .... ik heb een creditnota gekregen!

Case closed...