Telfort fratsen
Geplaatst: 10 okt 2009 18:51
op 22 en 27 juli worden 2 tel.nummers geporteerd van Telfort naar Vodafone. Op 6 augustus ontvang ik een factuur waarop de abbokosten over de maand augustus worden doorberekend. 13 aug. bel ik met Telfort, een mevrouw zegt mij toe dat ik binnen 4-6 wkn een creditnota zal ontvangen. Op 7 sept. ontvang ik een factuur met abbokosten over de maand sept. Ik bel, een mevr. zet mij ca. 15 min. in de wachtstand. Uiteindelijk krijg ik een meneer, deze gaat het rechtzetten bij afd. facturatie. Ik ontvang een melding per mail dat er een casenummer is aangemaakt, 2 dagen later krijg ik een mail dat het casenummer is afgehandeld, geen info over hoe of wat. Wel kan ik voor vragen mailen naar [email protected]. Wat ik doe, krijg ik een mail terug met de melding :
Om mij sneller (hahaha grapje zeker) van dienst te zijn word ik doorverwezen naar de site of ik kan bellen naar 020-2004448 (kost geld). Op 8 sept krijg ik een herinnering. Ik bel in totaal 11x naar Telfort maar kom niet verder dan de wachtstand omdat er niemand beschikbaar was, iedere keer braaf tussen de 3-6 min. gewacht.Ik stuur een fax en uiteindelijk ook een brief naar de afd. Credit en Collections. (tot op heden geen reactie ontvangen). Op 23 sept krijg ik een aanmaning, ik bel met Telfort en de meneer zou contact met afd. facturatie opnemen. Op 30 sept belt die meneer (iets wat officieel niet mag, zegt hij) mij op en meldt mij dat alles gecrediteerd wordt met de fact. van okt. Inmiddels heb ik ook een schrijven ontvangen dat 1 v.d. 2 nrs met terugwerkende kracht opgezegd zal worden. Vandaag een Ingebrekestelling ontvangen als ik niet voor 16 okt. betaal dan worden de nummers definitef afgesloten (knap werk, nrs staan al sinds 22 en 27 juli bij Vodafone). Jaja Telfort is goed bezig...Administratie niet op orde, waardeloze interne communicatie. Wanneer leren bedrijven van dit formaat hoe het werkelijk moet, als cliënt wordt ik genegeerd en als wanbetaler behandeld. Hoe krijg je iemand te pakken die daadwerkelijk iets kan betekenen? Zo moeilijk is het toch allemaal niet lijkt mij.... Maandag maar weer bellenVanaf 30 juli 2007 (ja 2007) zal het emailadres van de [email protected] gesloten worden