vodafone maffia praktijken deel twee
Geplaatst: 12 okt 2009 11:19
Ik heb het probleem dat als ik mijn belminuut opvraag dat ik dat dan niet krijg. ik krijg al ruim twee jaar smsjes terug met daarin het volgende:
door een technidche storing kunnen wij u momenteel geen status sturen. probeer het later nog eens...
Nou dat probeer ik dus al ruim twee jaar.. En ben dan ook al die tijd bezig geweest met klanteserves. krijg steeds te horen, binnen tien dagen is het probleem opgelost.. u word binnen tien dagen terug gebeld.. nou ze moeten nog bellen.
Mijn laatste rekening was over de 200 euro, is toch niet normaal??
en dan gewoon pardoes afgesloten wordne zonder dat het probleem is opgelost. Zo kan ik het ook. Denk dat ik ook maar een abonnementenlijn ga oprichten, makkelijk verdienen toch???
Mijn abonnement is over 3 dagen bijna op zijn eind.. Denk er ook hard over na om mijn beide abonnementen op te zeggen. heb geen zin om weer twee jaar te moeten bellen etc...
Heb eigenlijk nooit problemen gehad. Pas de laatste twee jaar.
denk dat er veel medewerkers van vodafone het zelf niet eens meer weten. Zo hadden wij vorig jaar een nota overgemaak wat nooit is aangekomen.. ben daar ook nog steeds mee bezig. Ben toen ook ruim een half jaar afgesloten geweest, wardoor ik veel inkomsten heb verloren. In december vroeg ik toen wat er in totaal nog open stond. dat was ook een dag werk, want je word van de een naar de ander gestuurt of er word gewoon opgehangen. Kan je dus weer helemaal opnieuw beginnen met bellen. En je bent niet zomaar aan de beurt in maastricht, meestal krijg je pas na een half uur iemand aan de lijn.. Dus kan je wel nagaan hoe ik mij voelde als ze de hoorn er op gooide. er werd dan gezegt|Ik kan je probleem niet oplossen, ik verbind je wel even door.. piep piep piep piep, niemand meer aan de foon. En ind e tijd dat hij afgesloten was, bleek dat eropeens extra kosten bij waren, terwijl dat de foon gewoon uit stond.. Uiteindelijk werd ik geholpen door een vriendelijke man, die mij doorgaf wat er nog open stond. dat ben ik gelijk netjes gaan betalen. En ja hoor de foon deed het weer. Dat was maar voor een paar dagen... Toen was mn foon weer afgesloten. dacht eerst nog dat het een storign was. maar nee hoor, er bleek nog een rekening van 7 maanden geleden open te staan. terwijl ik een lijst had gekregen, waar duidelijk in stond dat alles en dan ook alles was betaald. Nou dan nog maar een keer dubbel overmaken, want tja.. had toch mijn foon nodig om te werken. e
Die jaren daar voor heb ik nooit problemen gehad, altijd goede servese.. maar de laatste twee jaar is het erg belabberd.
Ik wacht nu al een maand op een telefoontje van vodafone. heb een ander telefoonr doorgegeven waarop ze mij zouden terug bellen... Er werd nog gezegt dat ik die week daarop maar terug moest bellen. Die week ging ik dus op vakantie en was echt niet van plan om mijn foon mee te nemen. Ik had namelijk al gelezen dat er veel mensen van vakantie terug komen met toren hoge rekeningen.. Daar had ik dus geen trek in. Nou na de vakantie is mijn foon dus weer afgelsoten, omdat ik mijn nota niet heb betaald. Had duidelijk gezegt dat als het niet opgelost zou worden dat ik dan niet meer zou betalen. En dat terug bellen... nou denk niet dat dat gaat gebeuren, heb nog 3 dagen te gaan.....
door een technidche storing kunnen wij u momenteel geen status sturen. probeer het later nog eens...
Nou dat probeer ik dus al ruim twee jaar.. En ben dan ook al die tijd bezig geweest met klanteserves. krijg steeds te horen, binnen tien dagen is het probleem opgelost.. u word binnen tien dagen terug gebeld.. nou ze moeten nog bellen.
Mijn laatste rekening was over de 200 euro, is toch niet normaal??
en dan gewoon pardoes afgesloten wordne zonder dat het probleem is opgelost. Zo kan ik het ook. Denk dat ik ook maar een abonnementenlijn ga oprichten, makkelijk verdienen toch???
Mijn abonnement is over 3 dagen bijna op zijn eind.. Denk er ook hard over na om mijn beide abonnementen op te zeggen. heb geen zin om weer twee jaar te moeten bellen etc...
Heb eigenlijk nooit problemen gehad. Pas de laatste twee jaar.
denk dat er veel medewerkers van vodafone het zelf niet eens meer weten. Zo hadden wij vorig jaar een nota overgemaak wat nooit is aangekomen.. ben daar ook nog steeds mee bezig. Ben toen ook ruim een half jaar afgesloten geweest, wardoor ik veel inkomsten heb verloren. In december vroeg ik toen wat er in totaal nog open stond. dat was ook een dag werk, want je word van de een naar de ander gestuurt of er word gewoon opgehangen. Kan je dus weer helemaal opnieuw beginnen met bellen. En je bent niet zomaar aan de beurt in maastricht, meestal krijg je pas na een half uur iemand aan de lijn.. Dus kan je wel nagaan hoe ik mij voelde als ze de hoorn er op gooide. er werd dan gezegt|Ik kan je probleem niet oplossen, ik verbind je wel even door.. piep piep piep piep, niemand meer aan de foon. En ind e tijd dat hij afgesloten was, bleek dat eropeens extra kosten bij waren, terwijl dat de foon gewoon uit stond.. Uiteindelijk werd ik geholpen door een vriendelijke man, die mij doorgaf wat er nog open stond. dat ben ik gelijk netjes gaan betalen. En ja hoor de foon deed het weer. Dat was maar voor een paar dagen... Toen was mn foon weer afgesloten. dacht eerst nog dat het een storign was. maar nee hoor, er bleek nog een rekening van 7 maanden geleden open te staan. terwijl ik een lijst had gekregen, waar duidelijk in stond dat alles en dan ook alles was betaald. Nou dan nog maar een keer dubbel overmaken, want tja.. had toch mijn foon nodig om te werken. e
Die jaren daar voor heb ik nooit problemen gehad, altijd goede servese.. maar de laatste twee jaar is het erg belabberd.
Ik wacht nu al een maand op een telefoontje van vodafone. heb een ander telefoonr doorgegeven waarop ze mij zouden terug bellen... Er werd nog gezegt dat ik die week daarop maar terug moest bellen. Die week ging ik dus op vakantie en was echt niet van plan om mijn foon mee te nemen. Ik had namelijk al gelezen dat er veel mensen van vakantie terug komen met toren hoge rekeningen.. Daar had ik dus geen trek in. Nou na de vakantie is mijn foon dus weer afgelsoten, omdat ik mijn nota niet heb betaald. Had duidelijk gezegt dat als het niet opgelost zou worden dat ik dan niet meer zou betalen. En dat terug bellen... nou denk niet dat dat gaat gebeuren, heb nog 3 dagen te gaan.....