LET OP: Dit topic is meer dan drie jaar geleden geplaatst. De informatie is mogelijk verouderd. |
[ archief ] gedupeerde spaarder
gedupeerde spaarder
Bedankt Trosradar en P. Lakeman
Dankzij jullie acties zijn wij nu ons spaargeld + RENTE kwijt. Wij weten ook wel dat de garantieregeling het spaargeld uitkeert, maar naar de rente kunnen wij mooi fluiten. Wij gaan dat op jullie verhalen.
Dankzij jullie ondoordachte en drammerige uitzendingen behoren wij nu ook tot de gedupeerden. Ook wij behoren tot de groep die een leven lang hard gewerkt heeft en nu kunnen fluiten naar dat kleine beetje extra. Komen er nu ook uitzendingen om het leed van de gedupeerde spaarders aan de kaak te stellen? En voor hen met hulp van jullie een steunstichting op te richten? Trosradar ( in het bijzonder Antoinette Hertzberger) en P. Lakeman hebben niet een koude douche verdient, maar een hele batterij hiervan.
Dankzij jullie acties zijn wij nu ons spaargeld + RENTE kwijt. Wij weten ook wel dat de garantieregeling het spaargeld uitkeert, maar naar de rente kunnen wij mooi fluiten. Wij gaan dat op jullie verhalen.
Dankzij jullie ondoordachte en drammerige uitzendingen behoren wij nu ook tot de gedupeerden. Ook wij behoren tot de groep die een leven lang hard gewerkt heeft en nu kunnen fluiten naar dat kleine beetje extra. Komen er nu ook uitzendingen om het leed van de gedupeerde spaarders aan de kaak te stellen? En voor hen met hulp van jullie een steunstichting op te richten? Trosradar ( in het bijzonder Antoinette Hertzberger) en P. Lakeman hebben niet een koude douche verdient, maar een hele batterij hiervan.
-
Re: gedupeerde spaarder
Onzin rente tot 11 oktober krijg je gewoon tot 1 ton. Vanaf nu tot uitbetaling niet.
DSB was een rattenbedrijf dat wist iedereen. Ik ook en ik had er dan ook alleen een betaalrekening die ik tijdig leeghaalde.
DSB was een rattenbedrijf dat wist iedereen. Ik ook en ik had er dan ook alleen een betaalrekening die ik tijdig leeghaalde.
dus hielp jij mee aan dit debacle...
-
Nou ik had er sowieso erg weinig opstaan dus aan mij heeft het niet gelegen..
Ik had er puur een betaalrekening omdat die niks kostte en ik er een extra rek bijwilde. Maar ikvond het altijd al een vunzige bank met die spotjes van Frisia etc
Ik had er puur een betaalrekening omdat die niks kostte en ik er een extra rek bijwilde. Maar ikvond het altijd al een vunzige bank met die spotjes van Frisia etc
-
De andere banken zijn natuurlijk veeeeeeel beter.
Precies wat we willen nu, een bank over de kop helpen.
Precies wat we willen nu, een bank over de kop helpen.
-
Nee ING is ook een vreselijke bank. Voor spaarders...veel te lage rente die ongemerkt zakt en rentepunten die geld kosten en spullen die zoekraken, daar kun je ook 6 maanden achteraan om je GELD terug te krijgen.
Het toezicht faalt, de ego's en haantjes denken dat het allemaal maar kan.
Er zijn nog steeds slechte producten en er zijn nog steeds heel foute polissen.
Die heb ik ook nog lopen. Is levendige oplichting waar je niet vnaf komt.
Dus DSB was fouter dan fout maar er zijn volgens mij maar twee fatsoenlijke banken. De duurzame banken als ASN en Triodos.
Ik vind ING wel een makkelijke website hebben en verder kijk ik naar de hoogste rente...
Het toezicht faalt, de ego's en haantjes denken dat het allemaal maar kan.
Er zijn nog steeds slechte producten en er zijn nog steeds heel foute polissen.
Die heb ik ook nog lopen. Is levendige oplichting waar je niet vnaf komt.
Dus DSB was fouter dan fout maar er zijn volgens mij maar twee fatsoenlijke banken. De duurzame banken als ASN en Triodos.
Ik vind ING wel een makkelijke website hebben en verder kijk ik naar de hoogste rente...
-
Het is trouwens wel mooi hoe zoiets werkt, je maakt mensen bang en de bank gaat over de kop.
Zo heeft de AFM ook andere producten die in zichzelf wel goed waren, de ellende in gejaagd.
Altijd goed voor de grote spelers hè. Die willen die klanten wel. Volgens mij spelen er nog heeel andere belangen. Macht en Ego.
Zo heeft de AFM ook andere producten die in zichzelf wel goed waren, de ellende in gejaagd.
Altijd goed voor de grote spelers hè. Die willen die klanten wel. Volgens mij spelen er nog heeel andere belangen. Macht en Ego.
-
Als je dat mooi vind.....
Over ratten gesproken. Vannacht zijn er een aantal ratten bezig geweest om de DSB Bank de nek om te draaien. 's NACHTS dus! De eerste keer lukte het niet bij de rechter. Toen even wat lekken en ja hoor spaarders haalden massaal hun geld weg en toen de ratten voor de tweede keer bij de rechter aanklopten om surseance van betaling aan te vragen lukte het wel. Dit gebeurde allemaal in het holst van de nacht. Omdat wat ze deden het daglicht niet kon verdragen!