Meerdere keren dubbel ingehouden door Ziggo WEBMASTER ZIGGO
Geplaatst: 12 okt 2009 21:36
Klantnr. 14404305
Webmaster van Ziggo GRAAG EEN REACTIE op het volgende verhaal:
Hierbij vraag ik voor de zoveelste keer om aandacht voor het volgende;
Heb 2 maal mijn klacht via het betreffende 0900 nummer aangekaart, maar kwam geen steek verder. Heb ongeveer 7 weken geleden de klacht schriftelijk aangekaart via het correspondentieadres in Utrecht. Tot op heden niets vernomen. Heb op 8 september via de mail Bos incasso mijn klacht nogmaals aangekaart....... Blijkbaar is men bij Ziggo horende doof en ziende blind! Ik word er zo langzamerhand een beetje moe van. Ik zal het hele verhaal nogmaals gedetailleerd uit de doeken doen. Er is blijkbaar structureel wat misgegaan. Ik heb zowel in 2008 (4 maal) en 2009 elke maand dubbel betaald. Alle betalingen via bovenvermeld klantnummer zijn korrekt. Daarnaast zijn er middels andere klantnummers eveneens maandelijks incasso's gedaan. Hieronder volgen de onjuiste incasso's;
19-08-2008 8248390 AT Home Arnl 128362274 abonnement sept. 2008
klantnr. 20542806 ref. 77734134929 euro 19.95
17-09-2008 8248390 At Home Arnl 129845401 abonnement sept. 2008
klantnr. 21839502 ref. 77735957352 euro 19.95
24-11-2008 8248390 At Home Arnl nr. 130007315 abonnement sept. 2008
klant nr. 21839502 ref. 77735973673 euro 19.95
18-12-2008 608646326 Ziggo Arnl 30433486 abonnement sept. 2008
klant nr. 21839502 ref. 77735990566 euro 19.95
Heb dus in 2008 vier maal teveel betaald! De overige afschrijvingen in 2008 zijn accoord.
In 2009 gaat het gewoon verder fout. Alle incasso's in 2009 via rek nr. 608646326 zijn onjuist (dubbel......!). Het betreft de volgende afschrijvingen;
19/1 klantnr. 12913453, 02/03 klantnr. 21839502, 18/03 klantnr. 21839502,
30/03 klantnr. 21839502, 01/05 klantnr.21839502, 03/06 klantnr. 21839502,
06/07 klantnr. 21839502, 24/07 klantnr. 21839502. Op 27-08 en 2909 zijn is er eveneens tenonrechte 19.95 afgeschreven. Deze afschrijvingen heb ik gestorneerd...........! Incassomaatregelen i.v.m. het niet betalen van het abonnement vanaf juli 2009 slaat derhalve nergens op. Ik heb immers vele malen dubbel betaald........! Bij Ziggo gaat van alles mis.... Laat mij hiervan niet de dupe worden! Uiteraard wil ik wel betalen zodra Ziggo het teveel betaalde heeft gerestitueerd.
Afzender een gefrusteerde klant..........
Webmaster van Ziggo GRAAG EEN REACTIE op het volgende verhaal:
Hierbij vraag ik voor de zoveelste keer om aandacht voor het volgende;
Heb 2 maal mijn klacht via het betreffende 0900 nummer aangekaart, maar kwam geen steek verder. Heb ongeveer 7 weken geleden de klacht schriftelijk aangekaart via het correspondentieadres in Utrecht. Tot op heden niets vernomen. Heb op 8 september via de mail Bos incasso mijn klacht nogmaals aangekaart....... Blijkbaar is men bij Ziggo horende doof en ziende blind! Ik word er zo langzamerhand een beetje moe van. Ik zal het hele verhaal nogmaals gedetailleerd uit de doeken doen. Er is blijkbaar structureel wat misgegaan. Ik heb zowel in 2008 (4 maal) en 2009 elke maand dubbel betaald. Alle betalingen via bovenvermeld klantnummer zijn korrekt. Daarnaast zijn er middels andere klantnummers eveneens maandelijks incasso's gedaan. Hieronder volgen de onjuiste incasso's;
19-08-2008 8248390 AT Home Arnl 128362274 abonnement sept. 2008
klantnr. 20542806 ref. 77734134929 euro 19.95
17-09-2008 8248390 At Home Arnl 129845401 abonnement sept. 2008
klantnr. 21839502 ref. 77735957352 euro 19.95
24-11-2008 8248390 At Home Arnl nr. 130007315 abonnement sept. 2008
klant nr. 21839502 ref. 77735973673 euro 19.95
18-12-2008 608646326 Ziggo Arnl 30433486 abonnement sept. 2008
klant nr. 21839502 ref. 77735990566 euro 19.95
Heb dus in 2008 vier maal teveel betaald! De overige afschrijvingen in 2008 zijn accoord.
In 2009 gaat het gewoon verder fout. Alle incasso's in 2009 via rek nr. 608646326 zijn onjuist (dubbel......!). Het betreft de volgende afschrijvingen;
19/1 klantnr. 12913453, 02/03 klantnr. 21839502, 18/03 klantnr. 21839502,
30/03 klantnr. 21839502, 01/05 klantnr.21839502, 03/06 klantnr. 21839502,
06/07 klantnr. 21839502, 24/07 klantnr. 21839502. Op 27-08 en 2909 zijn is er eveneens tenonrechte 19.95 afgeschreven. Deze afschrijvingen heb ik gestorneerd...........! Incassomaatregelen i.v.m. het niet betalen van het abonnement vanaf juli 2009 slaat derhalve nergens op. Ik heb immers vele malen dubbel betaald........! Bij Ziggo gaat van alles mis.... Laat mij hiervan niet de dupe worden! Uiteraard wil ik wel betalen zodra Ziggo het teveel betaalde heeft gerestitueerd.
Afzender een gefrusteerde klant..........