Reservering per direct definitief bij SEE/Holiday on Ice
Geplaatst: 12 okt 2009 22:21
Hallo,
Vanavond heb ik kaarten besteld bij SEE voor Holiday on Ice. Toen ik dit in mijn agenda wou zetten vanuit de bevestigingsmail zag ik tot mijn schrik dat ik de verkeerde datum had geboekt. Via internet, in het drop-down schermpje verkeerd geklikt. Een domme fout van mij maar niet onbegrijpelijk lijkt mij. Dus binnen een kwartier na reservering meteen naar SEE gebeld. Hier kreeg ik te horen dat er niks meer aan te doen was. Nou is mijn vraag, mag dit? Bij telefonische verkoop en soortgelijke dingen geld altijd 7 dagen. Is het voor zulke reserveringsbureaus toegestaan om zonder mogelijkheid tot annulering per direct de reservering definitief te maken? Meer mensen die hier ervaring mee hebben?
Met vriendelijke groet,
Rauke
Vanavond heb ik kaarten besteld bij SEE voor Holiday on Ice. Toen ik dit in mijn agenda wou zetten vanuit de bevestigingsmail zag ik tot mijn schrik dat ik de verkeerde datum had geboekt. Via internet, in het drop-down schermpje verkeerd geklikt. Een domme fout van mij maar niet onbegrijpelijk lijkt mij. Dus binnen een kwartier na reservering meteen naar SEE gebeld. Hier kreeg ik te horen dat er niks meer aan te doen was. Nou is mijn vraag, mag dit? Bij telefonische verkoop en soortgelijke dingen geld altijd 7 dagen. Is het voor zulke reserveringsbureaus toegestaan om zonder mogelijkheid tot annulering per direct de reservering definitief te maken? Meer mensen die hier ervaring mee hebben?
Met vriendelijke groet,
Rauke