Telfort, bij het overgaan vd tel betalen..
Geplaatst: 12 okt 2009 23:05
Hallo,
Ik zit bij Telfort en heb daar mijn internet en vast bellen.
Van vaste lijn naar vaste lijn bellen is dan gratis, alle andere nr's moet je voor betalen.
Wanneer ik naar een mobiele nr bel moet ik direct betalen bij de 1e sec dat hij overgaat of er wordt opgenomen of voicemail ervoor krijg doet er niet toe.
Het is logisch dat je ervoor moet betalen wanneer de andere kant benatwoord wordt. Dit is niet het geval, als ik met mobiel bel naar een nr hoef ik pas te betalen wanneer er opgenomen wordt en niet gedurende de tijd dat hij overgaat.
Misschien zul je wel denken waar maakt ze zich druk om maar dit tikt aardig aan. Als ik mijn eigen mobiele telefoon kwijt ben en de telefoon dus 1 minuut laat over gaan dan moet ik betalen voor 1 minuut telgesprek met mobiel nr.
Ben ik de enige die dit probleem heeft of is dit tegenwoordig normaal ?
Graag hoor ik jullie mening/ervaring.
Met vriendelijke groet,
Tijgerrr
Ik zit bij Telfort en heb daar mijn internet en vast bellen.
Van vaste lijn naar vaste lijn bellen is dan gratis, alle andere nr's moet je voor betalen.
Wanneer ik naar een mobiele nr bel moet ik direct betalen bij de 1e sec dat hij overgaat of er wordt opgenomen of voicemail ervoor krijg doet er niet toe.
Het is logisch dat je ervoor moet betalen wanneer de andere kant benatwoord wordt. Dit is niet het geval, als ik met mobiel bel naar een nr hoef ik pas te betalen wanneer er opgenomen wordt en niet gedurende de tijd dat hij overgaat.
Misschien zul je wel denken waar maakt ze zich druk om maar dit tikt aardig aan. Als ik mijn eigen mobiele telefoon kwijt ben en de telefoon dus 1 minuut laat over gaan dan moet ik betalen voor 1 minuut telgesprek met mobiel nr.
Ben ik de enige die dit probleem heeft of is dit tegenwoordig normaal ?
Graag hoor ik jullie mening/ervaring.
Met vriendelijke groet,
Tijgerrr