LET OP: Dit topic is meer dan drie jaar geleden geplaatst. De informatie is mogelijk verouderd. |
[ archief ] Block en Bose beide nooit meer
-
- Berichten: 5
- Lid geworden op: 14 okt 2009 13:37
Block en Bose beide nooit meer
Ik heb een jaar geleden een bose 321 gekocht bij de Block.
1 ding heb ik geleerd hiermee, koop nooit echt nooit meer zo duur systeem.
Binnen 1 maand deed het geluid niet over mijn tv. Wij terug naar block.
Het systeem zou worden opgestuurd naar bose. Na twee weken werden we gebeld, dat het syteem gemaakt was en het weer deed.
Na een half jaar weer het zelfde probleem. Weer terug gestuurd en na 3 weken werden we opgebeld door block, dat het was gemaakt.
Mijn vriend zei toen het is de tweede keer dat mijn systeem kapot is gegaan, bij de volgende keer een nieuw syteem graag. Nou dat wisten ze toen nog zo niet. Gelukkig hebben wij op het systeem vijf jaar garantie.
Nog geen twee maanden later weer systeen kapot, cd speelt niet af en geen geluid over de tv. Mijn vriend was woest. Block zei dat ze gingen bellen met bose en dat er een oplossing zou worden gevonden. Na 1 week hebben wij zelf naar bose gebeld, daar was het systeem nog niet binnen. Wij naar de block gebeld, zij hadden het allang opgestuurd. Na twee dagen weer bose gebeld nog steeds niks ontvangen, we zouden dezelfde dag worden terug gebeld en dat was ook zo een stotterder medewerke melden ons dat het systeem kwijt/gestolen was en dat wij een tweedehands goed werkende syteem zouden terug krijgen. Nou daar gingen wij natuurlijk niet accoord mee. Wij gelijk block gebeld en zij wisten nog van niks, maar vonden het wel brutaal dat wij zelf contact hadden opgenomem met Bose.
Twee dagen later werden wij gebeld door Bose. Het syteem is terecht en weer gemaakt. Mijn vriend block gebeld en verteld dat dit echt de laatste keer was dat wij het systeem lieten maken. Vervolgens hebben wij het systeem na 6 weken weer terug gehad. Zonder bass box, want die lag nog bij Bose.
Na veel gedoe hebben wel een nieuwe bass box gekregen van Block. De medewerken heeft deze uit een nieuwe doos gehaald en zou onze dat wel weer terug in de doos doen, belachelijk! Het syteem werkt nu 3 maanden goed, maar doordat het zo vaak uit en in elkaar is gezet. Ligt het helemaal los. Het hoofdkantoor gebeld en geschreven en die zeggen stuur maar terug, gaan we het laten maken! Je begrijpt toch wel dat ik nooit meer iets koop bij Block of van BOSE!
1 ding heb ik geleerd hiermee, koop nooit echt nooit meer zo duur systeem.
Binnen 1 maand deed het geluid niet over mijn tv. Wij terug naar block.
Het systeem zou worden opgestuurd naar bose. Na twee weken werden we gebeld, dat het syteem gemaakt was en het weer deed.
Na een half jaar weer het zelfde probleem. Weer terug gestuurd en na 3 weken werden we opgebeld door block, dat het was gemaakt.
Mijn vriend zei toen het is de tweede keer dat mijn systeem kapot is gegaan, bij de volgende keer een nieuw syteem graag. Nou dat wisten ze toen nog zo niet. Gelukkig hebben wij op het systeem vijf jaar garantie.
Nog geen twee maanden later weer systeen kapot, cd speelt niet af en geen geluid over de tv. Mijn vriend was woest. Block zei dat ze gingen bellen met bose en dat er een oplossing zou worden gevonden. Na 1 week hebben wij zelf naar bose gebeld, daar was het systeem nog niet binnen. Wij naar de block gebeld, zij hadden het allang opgestuurd. Na twee dagen weer bose gebeld nog steeds niks ontvangen, we zouden dezelfde dag worden terug gebeld en dat was ook zo een stotterder medewerke melden ons dat het systeem kwijt/gestolen was en dat wij een tweedehands goed werkende syteem zouden terug krijgen. Nou daar gingen wij natuurlijk niet accoord mee. Wij gelijk block gebeld en zij wisten nog van niks, maar vonden het wel brutaal dat wij zelf contact hadden opgenomem met Bose.
Twee dagen later werden wij gebeld door Bose. Het syteem is terecht en weer gemaakt. Mijn vriend block gebeld en verteld dat dit echt de laatste keer was dat wij het systeem lieten maken. Vervolgens hebben wij het systeem na 6 weken weer terug gehad. Zonder bass box, want die lag nog bij Bose.
Na veel gedoe hebben wel een nieuwe bass box gekregen van Block. De medewerken heeft deze uit een nieuwe doos gehaald en zou onze dat wel weer terug in de doos doen, belachelijk! Het syteem werkt nu 3 maanden goed, maar doordat het zo vaak uit en in elkaar is gezet. Ligt het helemaal los. Het hoofdkantoor gebeld en geschreven en die zeggen stuur maar terug, gaan we het laten maken! Je begrijpt toch wel dat ik nooit meer iets koop bij Block of van BOSE!
-
- Berichten: 49
- Lid geworden op: 30 mar 2009 03:15
Re: Block en Bose beide nooit meer
Ondanks dat bose midrange spullen verkoopt tegen een veel te hoge prijs (waardoor mensen denken dat het high end is)
Kan ik niet anders oordelen dat bose een perfecte service heeft. Meestal alles binnen een dag of 2 gerepareerd en t komt zelden terug.
Ik zou het probleem eerder bij de block zoeken, die is verantwoordelijk voor uw product.
Kan ik niet anders oordelen dat bose een perfecte service heeft. Meestal alles binnen een dag of 2 gerepareerd en t komt zelden terug.
Ik zou het probleem eerder bij de block zoeken, die is verantwoordelijk voor uw product.
-
- Berichten: 526
- Lid geworden op: 30 aug 2005 21:59
Re: Block en Bose beide nooit meer
Bose = Buy Other Stereo Equipment
Voor dat geld koop je een veel beter systeem en houd je nog geld over ook!
Helaas trappen veel mensen in de Bose Marketing op aandringen van de verkopers die weinig verstand van zaken hebben en alleen aan de marge denken.
Een echte audioverkoper zal absoluut iets anders aanbevelen want bij hem zit de liefde voor muziek!
Voor dat geld koop je een veel beter systeem en houd je nog geld over ook!
Helaas trappen veel mensen in de Bose Marketing op aandringen van de verkopers die weinig verstand van zaken hebben en alleen aan de marge denken.
Een echte audioverkoper zal absoluut iets anders aanbevelen want bij hem zit de liefde voor muziek!
Re: Block en Bose beide nooit meer
Ben het helemaal met audiofreak1 eens.
-
- Berichten: 10
- Lid geworden op: 04 okt 2009 14:46
Re: Block en Bose beide nooit meer
Ik ben het ook eens met audiofreak1 (een audioverkoper???)
Re: Block en Bose beide nooit meer
Ik ben het absoluut niet eens met audiofreak
De problemen moet je volledig aan BLOCK wijten.
Zij zijn in gebreke.
BOSE zelf geeft maximale service, zijn direct benaderbaar en helpen je altijd de problemen op te lossen.
Bovendien geeft het bose systeem wel fantastische geluidsprestaties.
Ook hier dient het systeem op de juiste wijze aangesloten te worden waar ook de leverancier verantwoordelijk voor is.
Ook ik weet dat er "betere" systemen bestaan maar deze hebben ook hun nadelen.
Ik zelf heb vanaf de 80's 2 verschillende generatie bose systemen gebruikt.
Niet alleen voor het goede geluid maar ook omdat er geen enorme luidsprekers je kamer ontsieren.
Bij het 321GXS bose systeem welke ik nu gebruik ben ik ook nog van een hoop kabels verlost.
En als ik mijn blue-ray films afspeel met DTS ervaar ik onovertroffen geluid waarbij de surround sound niet onderdoet voor systemen met rondom ontsierende luidsprekers.
Niemand, ook ik niet, moet de ander voorschrijven welk systeem het beste is omdat geluidsbeleving/ervaring subjectief en geheel persoonlijk is. U moet het zelf ervaren met het geluid/muziek/film van uw voorkeur en niet met de voorkeur van de verkoper die de volumeknop hanteert.
Laat je altijd goed en professioneel voorlichten en ga hierbij niet naar een of andere clown bij BLOCK, ITS, mediamarkt of BCC ook al hebben zij een "cursus" gevolgd.
Professionele gespecialiseerde bedrijven hebben de kennis wel in huis en kunnen U veel beter adviseren en demonstreren, soms zelfs bij u thuis. Het grote voordeel is dan wel, dat het BOSE systeem bij deze winkels niet duurder is dan bij de supermarkt om de hoek.
Na zo'n "professionele" behandeling kunt u ook zinvol reageren om anderen verder te helpen.
De problemen moet je volledig aan BLOCK wijten.
Zij zijn in gebreke.
BOSE zelf geeft maximale service, zijn direct benaderbaar en helpen je altijd de problemen op te lossen.
Bovendien geeft het bose systeem wel fantastische geluidsprestaties.
Ook hier dient het systeem op de juiste wijze aangesloten te worden waar ook de leverancier verantwoordelijk voor is.
Ook ik weet dat er "betere" systemen bestaan maar deze hebben ook hun nadelen.
Ik zelf heb vanaf de 80's 2 verschillende generatie bose systemen gebruikt.
Niet alleen voor het goede geluid maar ook omdat er geen enorme luidsprekers je kamer ontsieren.
Bij het 321GXS bose systeem welke ik nu gebruik ben ik ook nog van een hoop kabels verlost.
En als ik mijn blue-ray films afspeel met DTS ervaar ik onovertroffen geluid waarbij de surround sound niet onderdoet voor systemen met rondom ontsierende luidsprekers.
Niemand, ook ik niet, moet de ander voorschrijven welk systeem het beste is omdat geluidsbeleving/ervaring subjectief en geheel persoonlijk is. U moet het zelf ervaren met het geluid/muziek/film van uw voorkeur en niet met de voorkeur van de verkoper die de volumeknop hanteert.
Laat je altijd goed en professioneel voorlichten en ga hierbij niet naar een of andere clown bij BLOCK, ITS, mediamarkt of BCC ook al hebben zij een "cursus" gevolgd.
Professionele gespecialiseerde bedrijven hebben de kennis wel in huis en kunnen U veel beter adviseren en demonstreren, soms zelfs bij u thuis. Het grote voordeel is dan wel, dat het BOSE systeem bij deze winkels niet duurder is dan bij de supermarkt om de hoek.
Na zo'n "professionele" behandeling kunt u ook zinvol reageren om anderen verder te helpen.
-
- Berichten: 526
- Lid geworden op: 30 aug 2005 21:59
Re: Block en Bose beide nooit meer
frisko42:
Ik ben het absoluut niet eens met audiofreak
Bovendien geeft het bose systeem wel fantastische geluidsprestaties.
Ook ik weet dat er "betere" systemen bestaan maar deze hebben ook hun nadelen.
Laat je altijd goed en professioneel voorlichten
Professionele gespecialiseerde bedrijven hebben de kennis wel in huis en kunnen U veel beter adviseren!
Audiofreak1 zegt: en die zullen zeker geen Bose adviseren maar echte audiokwaliteit. Zet je Bose installatie maar eens langs een goede versterker met dito luidsprekers en als je dan het verschil niet hoort moet je eens langs " beter horen" langs gaan!
Natuurlijk bepaald iedereen wat hij wil aanschaffen, mijn mening en velen met mij vinden BOSE absoluut te duur voor wat het aan audiokwaliteit biedt.
Dit is niet de eerste discussie over Bose, even op google en je leest de waarheid over BOSE.
als bijlage nog een paar leuke foto's om te zien van welk materiaal een BOSE set wordt gemaakt, kostprijs: zo'n 25 euro!!
Ik ben het absoluut niet eens met audiofreak
Bovendien geeft het bose systeem wel fantastische geluidsprestaties.
Ook ik weet dat er "betere" systemen bestaan maar deze hebben ook hun nadelen.
Laat je altijd goed en professioneel voorlichten
Professionele gespecialiseerde bedrijven hebben de kennis wel in huis en kunnen U veel beter adviseren!
Audiofreak1 zegt: en die zullen zeker geen Bose adviseren maar echte audiokwaliteit. Zet je Bose installatie maar eens langs een goede versterker met dito luidsprekers en als je dan het verschil niet hoort moet je eens langs " beter horen" langs gaan!
Natuurlijk bepaald iedereen wat hij wil aanschaffen, mijn mening en velen met mij vinden BOSE absoluut te duur voor wat het aan audiokwaliteit biedt.
Dit is niet de eerste discussie over Bose, even op google en je leest de waarheid over BOSE.
als bijlage nog een paar leuke foto's om te zien van welk materiaal een BOSE set wordt gemaakt, kostprijs: zo'n 25 euro!!
- Bijlagen
-
- Bose inside.jpg (168.98 KiB) 5503 keer gedownload | Inbreuk op auteursrecht?
-
- Bose 4a.jpg (60.92 KiB) 6792 keer gedownload | Inbreuk op auteursrecht?
-
- Bose3a.jpg (37.12 KiB) 6792 keer gedownload | Inbreuk op auteursrecht?
Re: Block en Bose beide nooit meer
Als je copy aankoopbon en gelijk naar importeur ging was het sneller opgelost tenzij U extra garantie bij de Block heeft gekocht....
Dus daarom betaal ik nooit voor extra garantie.
Als je in de regio importeur woonde kun je soms gewoon langs rijden en wachten op reparatie...
Ik ben wel tevreden ondanks het dure Spaanplaat.
Ze deden alleen moeilijk over de aankoopprijs en vlekken....
Ik had in opruiming deze Bose 123 met waterschade gekocht, maar dat is alleen de bas kast... die toch onder de bank stond.
Dus daarom betaal ik nooit voor extra garantie.
Als je in de regio importeur woonde kun je soms gewoon langs rijden en wachten op reparatie...
Ik ben wel tevreden ondanks het dure Spaanplaat.
Ze deden alleen moeilijk over de aankoopprijs en vlekken....
Ik had in opruiming deze Bose 123 met waterschade gekocht, maar dat is alleen de bas kast... die toch onder de bank stond.
Re: Block en Bose beide nooit meer
Ik kan niet anders zeggen dat ik niet onder de indruk ben van de "kwaliteits" onderdelen die ik op deze foto's aantref,
Het is meuk dat 35 jaar geleden ook al in boxen werd toegepast!, wat een rommel!, het geluid zal wel indrukwekkend zijn, maar topkwaliteit is met deze luidsprekers nooit er uit te halen, deze kwalitatief gelijkwaardige speakers heb ik nog liggen van een oud stereosetje, de speakers zijn van het merk "Eastech", het zijn goede "vibrators", maar daar houdt het ook mee op,
Geluidstechnisch zijn deze speakers beslist niet slecht, maar wat Bose voor dit product durft te vragen is buitensporig te noemen, en zonde van het geld,
Voor hetzelfde geld heb je een systeem waar de kwaliteit zich laat zien én horen!,
Vriendelijke groeten,
Ulbe.
Het is meuk dat 35 jaar geleden ook al in boxen werd toegepast!, wat een rommel!, het geluid zal wel indrukwekkend zijn, maar topkwaliteit is met deze luidsprekers nooit er uit te halen, deze kwalitatief gelijkwaardige speakers heb ik nog liggen van een oud stereosetje, de speakers zijn van het merk "Eastech", het zijn goede "vibrators", maar daar houdt het ook mee op,
Geluidstechnisch zijn deze speakers beslist niet slecht, maar wat Bose voor dit product durft te vragen is buitensporig te noemen, en zonde van het geld,
Voor hetzelfde geld heb je een systeem waar de kwaliteit zich laat zien én horen!,
Vriendelijke groeten,
Ulbe.
Re: Block en Bose beide nooit meer
Ik weet niet welk bose geluidbox je laat zien maar mij lijkt het uit het jaar "blok".
Er bestaan transparante demo bose boxen zodat je kunt zien wat er in zit.
En dat lijkt niet op wat ik zie.
Als je de basmodule open zou tonen zie je een grote hoeveelheid aan electronica plus de vernuftige bas oplossing.
Probeer dus niet mij te overtuigen van je negatieve gevoel wat je van bose hebt. Ga eens naar Bose toe met je foto's en vraag om een reactie.
Wellicht krijg je daar wel de voorlichting die je blijkbaar nodig hebt.
Er bestaan transparante demo bose boxen zodat je kunt zien wat er in zit.
En dat lijkt niet op wat ik zie.
Als je de basmodule open zou tonen zie je een grote hoeveelheid aan electronica plus de vernuftige bas oplossing.
Probeer dus niet mij te overtuigen van je negatieve gevoel wat je van bose hebt. Ga eens naar Bose toe met je foto's en vraag om een reactie.
Wellicht krijg je daar wel de voorlichting die je blijkbaar nodig hebt.
Re: Block en Bose beide nooit meer
Hoi Daantje,
Ik heb ooit een topic gestart over Bose...
Met name over de misleidende reclames en slechte kwaliteit.
Ik vind het dan ook zeer vervelend dat jou dit is overkomen.
Bose kan wel goede producten produceren!
Dat hebben ze in het verleden ruimschoots bewezen.
Het 321 systeem is net zoals het Accoustimassysteem BAGGER!
Als het tweehonderd euro zou kosten zou ik er niets op tegen hebben.
Prima prijs kwaliteitsverhouding.
De prijs en "voorlichting" in de winkels en de media lijken meer op oplichting.
Mijn Typhoon speakertjes van de Lidl (29,95euro) klinken haast beter dan een 321 set van Bose
Ik heb ooit een topic gestart over Bose...
Met name over de misleidende reclames en slechte kwaliteit.
Ik vind het dan ook zeer vervelend dat jou dit is overkomen.
Bose kan wel goede producten produceren!
Dat hebben ze in het verleden ruimschoots bewezen.
Het 321 systeem is net zoals het Accoustimassysteem BAGGER!
Als het tweehonderd euro zou kosten zou ik er niets op tegen hebben.
Prima prijs kwaliteitsverhouding.
De prijs en "voorlichting" in de winkels en de media lijken meer op oplichting.
Mijn Typhoon speakertjes van de Lidl (29,95euro) klinken haast beter dan een 321 set van Bose
-
- Berichten: 526
- Lid geworden op: 30 aug 2005 21:59
Re: Block en Bose beide nooit meer
bovenstaande bericht is precies wat ik wilde zeggen en ik hoef zeker geen voorlichting van een bedrijf wat consumenten verkeerd voorlicht!!
Met 30 jaar ervaring in de audiosector weet ik ondertussen hoe geluid moet klinken!
Met 30 jaar ervaring in de audiosector weet ik ondertussen hoe geluid moet klinken!
Re: Block en Bose beide nooit meer
Als mensen teleurgesteld zijn over hun aankoop is het begrijpelijk dat naar het product wijzen.
Per slot van rekening hebben zij veel geld uitgegeven en het voldoet niet aan hun verwachting. Voorkom teleurstelling door het systeem eerst thuis uit te testen. Ieder goed bedrijf zal daar aan meewerken.
Vandaar ik nogmaals wijs op woorden die ik eerder ook al gezegd heb:
Niemand, ook ik niet, moet de ander voorschrijven welk systeem het beste is omdat geluidsbeleving/ervaring subjectief en geheel persoonlijk is. U moet het zelf ervaren met het geluid/muziek/film van uw voorkeur en niet met de voorkeur van de verkoper die de volumeknop hanteert.
Laat je altijd goed en professioneel voorlichten en ga hierbij niet naar een of andere clown bij BLOCK, ITS, mediamarkt of BCC ook al hebben zij een "cursus" gevolgd.
Professionele gespecialiseerde bedrijven hebben de kennis wel in huis en kunnen U veel beter adviseren en demonstreren, soms zelfs bij u thuis. Het grote voordeel is dan wel, dat het BOSE systeem bij deze winkels niet duurder is dan bij de supermarkt om de hoek.
Na zo'n "professionele" behandeling kunt u ook zinvol reageren om anderen verder te helpen.
Per slot van rekening hebben zij veel geld uitgegeven en het voldoet niet aan hun verwachting. Voorkom teleurstelling door het systeem eerst thuis uit te testen. Ieder goed bedrijf zal daar aan meewerken.
Vandaar ik nogmaals wijs op woorden die ik eerder ook al gezegd heb:
Niemand, ook ik niet, moet de ander voorschrijven welk systeem het beste is omdat geluidsbeleving/ervaring subjectief en geheel persoonlijk is. U moet het zelf ervaren met het geluid/muziek/film van uw voorkeur en niet met de voorkeur van de verkoper die de volumeknop hanteert.
Laat je altijd goed en professioneel voorlichten en ga hierbij niet naar een of andere clown bij BLOCK, ITS, mediamarkt of BCC ook al hebben zij een "cursus" gevolgd.
Professionele gespecialiseerde bedrijven hebben de kennis wel in huis en kunnen U veel beter adviseren en demonstreren, soms zelfs bij u thuis. Het grote voordeel is dan wel, dat het BOSE systeem bij deze winkels niet duurder is dan bij de supermarkt om de hoek.
Na zo'n "professionele" behandeling kunt u ook zinvol reageren om anderen verder te helpen.
Re: Block en Bose beide nooit meer
Als reactie op frisko42,
Bedankt voor de heldere uitleg!
Ik ben het volkomen met U eens!
Zoals ik bij mijn eigen topic steeds weer benadruk is de eigen beleving veel belangrijker dan de mening van de verkoper!
Eerst luisteren en dan pas kopen!
De een vindt Yoko mooi klinken...
De ander neemt met Tannoy, Kef of Mission nog geen genoegen.
Ik kies voor eigenbouw...
Veel goedkoper en beter dan Bose...
Bedankt voor de heldere uitleg!
Ik ben het volkomen met U eens!
Zoals ik bij mijn eigen topic steeds weer benadruk is de eigen beleving veel belangrijker dan de mening van de verkoper!
Eerst luisteren en dan pas kopen!
De een vindt Yoko mooi klinken...
De ander neemt met Tannoy, Kef of Mission nog geen genoegen.
Ik kies voor eigenbouw...
Veel goedkoper en beter dan Bose...
Re: Block en Bose beide nooit meer
acjzr1 je hebt gelijk!
Als je het zelf kunt moet je het doen!
Kun je het helemaal naar je eigen zin maken.
Als je het zelf kunt moet je het doen!
Kun je het helemaal naar je eigen zin maken.
-
- Berichten: 5
- Lid geworden op: 14 okt 2009 13:37
Re: Block en Bose beide nooit meer
Bedankt allemaal voor deze berichten.
Alleen zit ik hier nu nog steeds met een systeem dat wel werkt, maar als je het vast pakt, valt het uitelkaar omdat het al vijf keer in het uit elkaar is geweest
Iemand nog ideetje? Ik heb nog 3 1/2 jaar dan is mijn garantie voorbij.
Bedankt!
Alleen zit ik hier nu nog steeds met een systeem dat wel werkt, maar als je het vast pakt, valt het uitelkaar omdat het al vijf keer in het uit elkaar is geweest
Iemand nog ideetje? Ik heb nog 3 1/2 jaar dan is mijn garantie voorbij.
Bedankt!
Re: Block en Bose beide nooit meer
Hoi Daantje,
Ik lees dat jij nog 3,5 jaar garantie hebt, dus neem ik aan dat Block je ook nog onnodig heeft laten betalen voor iets waar je al gratis recht op had.
Block moet jouw probleem oplossen.
Bose heeft hier niets mee te maken.
Je kunt er voor kiezen om Block schriftelijk in gebreke te stellen.
Zij dienen er voor te zorgen dat uw Bose 321 systeem goed functioneert.
Zij kunnen zich niet verschuilen achter Bose want U heeft het het systeem niet van Bose maar van Block gekocht.
Als uw systeem "gammel" terug komt van Bose mag / moet U Block daar op aanspreken..
Ik lees dat jij nog 3,5 jaar garantie hebt, dus neem ik aan dat Block je ook nog onnodig heeft laten betalen voor iets waar je al gratis recht op had.
Block moet jouw probleem oplossen.
Bose heeft hier niets mee te maken.
Je kunt er voor kiezen om Block schriftelijk in gebreke te stellen.
Zij dienen er voor te zorgen dat uw Bose 321 systeem goed functioneert.
Zij kunnen zich niet verschuilen achter Bose want U heeft het het systeem niet van Bose maar van Block gekocht.
Als uw systeem "gammel" terug komt van Bose mag / moet U Block daar op aanspreken..
Re: Block en Bose beide nooit meer
@Frisko 42
Ik wil niet onaardig doen maar u schrijft:
"BOSE zelf geeft maximale service, zijn direct benaderbaar en helpen je altijd de problemen op te lossen"
Dat klopt, die ervaring heb ik ook voor mijn klanten gehad......maar waarvan betalen ze dat......er is geen merk met zo'n absurde verhouding kostprijs/marketing/marge als Bose.
Van iedere euro die je aan je set/speaker betaald gaat 50% naar afdeling marketing, dus een beetje service mag ook wel met zo'n marge toch?
Vriendelijke groet
Rickyman
Ik wil niet onaardig doen maar u schrijft:
"BOSE zelf geeft maximale service, zijn direct benaderbaar en helpen je altijd de problemen op te lossen"
Dat klopt, die ervaring heb ik ook voor mijn klanten gehad......maar waarvan betalen ze dat......er is geen merk met zo'n absurde verhouding kostprijs/marketing/marge als Bose.
Van iedere euro die je aan je set/speaker betaald gaat 50% naar afdeling marketing, dus een beetje service mag ook wel met zo'n marge toch?
Vriendelijke groet
Rickyman
-
- Berichten: 1
- Lid geworden op: 26 jul 2010 16:43
Re: Block en Bose beide nooit meer
In het logo van BLOCK is niet voor niets de letter O een doos. Het zijn immers dozenschuivers zonder enige vorm van service. Bij ons werd een koelkast bezorgd en onze oude koelkast werd door de bezorgers meegenomen. Toen ze weg waren ontdekten we dat de drempel van de voordeur ernstig beschadigd was. Per aangetekende brief hebben we Block aansprakelijk gesteld. Krijgen we per brief de mededeling dat de schade is ontstaan bij het verplaatsen van onze oude koelkast en dat in hun leveringsvoorwaarden staat vermeld dat het verplaatsen van oude apparatuur door je woning voor je eigen risico is. Waardeloos! Mensen, als deze firma iets bezorgt en oude apparatuur meeneemt: dubbel checken dus dat ze niets hebben beschadigd!
-
- Berichten: 3
- Lid geworden op: 27 jul 2010 15:45
Re: Block en Bose beide nooit meer
Ach. Heb hem nu een jaartje 123 met de gemsto speakers. Maak zelf muziek en heb leuke optredens gedaan. De meningen zijn verdeelt. Mijn eigen ervaring is dat ik nog nooit zo,n mooi geluid heb gehoort uit een installatie. Luister vaak naar de kabel hd kwaliteit en luister naar chil muziek zender. Vertel mij dan nog eens hoe rot het geluid is. Smaken verschillen maar omdat het een naampje heeft en wat duurder is hebben we allemaal kritiek. Mensen wordt wakker. Kost wat maar dan heb je ook wat.