Pagina 1 van 1

ziggo

Geplaatst: 14 okt 2009 16:56
door gerard maartens
beste rader medewerkers

ik heb een probleem met ziggo.
en wel het gaat om het volgende
ik heb in begin februari tv digitaal aan gevraagt all in
ik kreeg echter het kastje pas eind julli binnen
maar moet wel heel de rekening betalen van die maanden
deze bedraagt 294.90 heb ze per telefoon laten weten dat ik dit niet vindt kloppen omdat ik geen tv beeld had zij adviseerde mij om een klachte brief in te vullen dat heb ik gedaan maar nu komt het
ik heb er nooit een antwoordt op gekregen
tot dat ik een incasso brief kreeg
maar door omstandig hedden heb ik er niet op kunnen reageren en dat komt
ons dochterje is 9 augustus geboren 4 weken tevroeg
de eerst week ging het goed met haar maar toen kreeg zij een infectie
klebselia sepsis gram negatief zij moest toen na het sophia kinder ziekenhuis in rotterdam.ik en mijn man zijn daar 3 weken geweest in het ronald mc donaldhuis
ik ben hellemaal niet meer thuis geweest in die weken mijn dochtertje is 7 september overleden en 11 september begraven. u begrijpt dit is een heftige tijd voor mijn gezin en wij zijn nu pas weer bezig om alles op reels tekrijgen
ik heb een betalings regeling gevraagt om deze rekening te betalen maar zij gaan hier niet mee akoord ik had ondanks mijn elende gewoon moeten betalen
en ben dus afgesloten.omdat er meer mensen zijn bij wie de kinderen komen te overlijden.
vindt u ook niet dat deze mensen geen begrip hebben ik hoop dat hun het zelf nooit mee hoeven temaken zou u iets voor mij kunnen betekenen
met vriendelijk groet lisette maartens

Re: ziggo

Geplaatst: 14 okt 2009 16:58
door Janneke52
Ik vind dit SCHANDALIG. Dubbel innen kunnen ze ook heel goed.
Zie mijn geplaatste mail.

Re: ziggo

Geplaatst: 14 okt 2009 19:15
door Peetje
Wat een verschrikkelijk verhaal zeg, heel veel sterkte. En Ziggo: ga je heel heel diep schamen!! :evil:

Re: ziggo

Geplaatst: 14 okt 2009 19:57
door Ulbe
Beste Lisette,

Sterkte met dit starre zooitje van Ziggo!, :evil:

Uiteraard moet Ziggo je de teveel berekende kosten terugbetalen, je hebt er immers niks aan gehad!, je had geen digitale decoder om de smartkaart te activeren en te gebruiken,

Je had wel andere dingen aan je hoofd!, :cry:

Heel veel sterkte met het verlies van dit lieve kleine kindje, :cry: :cry: :cry:


Vriendelijke groeten,

Ulbe.

Re: ziggo

Geplaatst: 17 okt 2009 16:57
door Ziggo Webteam Jelle
Beste Lisette,

Als eerste, gecondoleerd met het verlies van uw dochter.

Graag willen wij u helpen met uw problemen en onduidelijkheden omtrent uw rekeningen. Als u via het speciaal opgezette ‘Webteam formulier’ uw klachten en vragen kenbaar maakt, pakken wij zo snel mogelijk uw verzoek op. Het webformulier is te bereiken via de link: https://www.ziggo.nl/klantenservice/ziggowebteam.

Met vriendelijke groet,

Ziggo Webteam Jelle