LET OP: Dit topic is meer dan drie jaar geleden geplaatst. De informatie is mogelijk verouderd.

[ archief ] MSN Reclame

Heb je goede of slechte ervaring op het internet of met het internet? Hier kan je jouw mening geven over de zaken rondom het internet.
SROstuff

MSN Reclame

Ongelezen bericht door SROstuff »

Ik vroeg me af hoe bedrijven dit doen.
Ik krijg nu telkens van iemand op msn reclame om een gratis laptop te winnen van het bedrijf "GripLO" ik vroeg me af of ze dit zomaar kunnen doen en hoe ze dit doen. Waarschijnlijk is die persoon op de verkeerde website met zijn of haar msn gegevens ingelogt en word die persoon zijn msn account nu misbruikt door "GripLO". Kunnen ze dit zomaar doen of kan je dit ergens melden? Of is de enige oplossing je wachtwoord veranderen? (dat werkt natuurlijk alleen als het geen msn virus is) Het is trouwens griplo.com

MVG,
SROstuff

Bas193

Re: MSN Reclame

Ongelezen bericht door Bas193 »

Ik kreeg dat ook vandaag. dit stond erin:

heeej :D ik heb net op http://srs.li/n3 een nieuwe Laptop gewonnen probeer ook eens!! degene die dit zogenaamd verstuurd had wist er niks van af....

daarna krijg je hele makkelijke vragen die je kan beantwoorden. op het eind vragen ze om je telefoonnummer, waarnaar ze een gratis sms zullen versturen. in deze sms staat een vraag die je moet beantwoorden.

Ik heb alleen de vragen beantwoord maar ben niet verder gegaan bij het stukje telefoonnummer. Ik vraag mij ook af of ze dit wel moegen doen

trosielle

Re: MSN Reclame

Ongelezen bericht door trosielle »

Na wijziging van je wachtwoord van msn is dit probleem verholpen.

Tis dus te proberen waard.

Groet Taco

Gesloten