LET OP: Dit topic is meer dan drie jaar geleden geplaatst. De informatie is mogelijk verouderd. |
[ archief ] Doek is gevallen voor de DSB
-
Doek is gevallen voor de DSB
'Rechtbank oordeelt woensdagavond over DSB'
WOGNUM - De rechtbank in Amsterdam komt woensdagavond om 21.00 uur in zitting bijeen om een oordeel te vellen over de toekomst van de onder curatele gestelde DSB Bank.
© ANPDat heeft voorzitter Paula Smit van de ondernemingsraad (or) van DSB woensdag gezegd.
De or roept personeel van DSB op om zich bij de rechtbank te verzamelen vanaf een half uur voor de zitting. "De rechtbank doet vanavond uitspraak.
De bewindvoerders hebben hun advies klaar; dat gaan ze bij de rechtbank voorleggen. Ze sturen aan op een faillissement. Dat vinden wij heel erg voor de medewerkers. Zij hebben zich ontzettend ingezet", aldus Smit.
Personeel
Het personeel van DSB Bank werd woensdagavond van de beslissing van de bewindvoerders op de hoogte gesteld.
Op het hoofdkantoor in Wognum was het daarom erg druk. Na afloop kwam de stoet medewerkers het pand uitgelopen. Sommige medewerkers huilden en vielen elkaar in de armen.
Hofland
Ook vakbondsbestuurder Joop Hofland riep personeel van DSB op om woensdagavond af te reizen naar de Parnassusweg in Amsterdam, waar de rechtbank is gevestigd.
Eerder op de dag lieten de bewindvoerders weten dat potentiële kopers voor DSB zijn afgehaakt en dat de bank waarschijnlijk failliet zal gaan.
http://www.nu.nl/algemeen/2102040/recht ... d-dsb.html
WOGNUM - De rechtbank in Amsterdam komt woensdagavond om 21.00 uur in zitting bijeen om een oordeel te vellen over de toekomst van de onder curatele gestelde DSB Bank.
© ANPDat heeft voorzitter Paula Smit van de ondernemingsraad (or) van DSB woensdag gezegd.
De or roept personeel van DSB op om zich bij de rechtbank te verzamelen vanaf een half uur voor de zitting. "De rechtbank doet vanavond uitspraak.
De bewindvoerders hebben hun advies klaar; dat gaan ze bij de rechtbank voorleggen. Ze sturen aan op een faillissement. Dat vinden wij heel erg voor de medewerkers. Zij hebben zich ontzettend ingezet", aldus Smit.
Personeel
Het personeel van DSB Bank werd woensdagavond van de beslissing van de bewindvoerders op de hoogte gesteld.
Op het hoofdkantoor in Wognum was het daarom erg druk. Na afloop kwam de stoet medewerkers het pand uitgelopen. Sommige medewerkers huilden en vielen elkaar in de armen.
Hofland
Ook vakbondsbestuurder Joop Hofland riep personeel van DSB op om woensdagavond af te reizen naar de Parnassusweg in Amsterdam, waar de rechtbank is gevestigd.
Eerder op de dag lieten de bewindvoerders weten dat potentiële kopers voor DSB zijn afgehaakt en dat de bank waarschijnlijk failliet zal gaan.
http://www.nu.nl/algemeen/2102040/recht ... d-dsb.html
-
Re: Doek is gevallen voor de DSB
Snap iets niet zo goed. Waarom jankt het DSB personeel dat de bank behouden moet blijven. Wat is hun bestaansrecht/verdien model? Nog meer koopsompolissen verkopen. Ze vonden het toch allemaal goed. Nou ik hoop belastinggeld van gedupeerden in wordt gestopt. Zijn de dupeerden dubbel gepakt.
-
Propaganda van ScheringaSnap iets niet zo goed. Waarom jankt het DSB personeel dat de bank behouden moet blijven. Wat is hun bestaansrecht/verdien model? Nog meer koopsompolissen verkopen. Ze vonden het toch allemaal goed. Nou ik hoop belastinggeld van gedupeerden in wordt gestopt. Zijn de dupeerden dubbel gepakt.
Snap iets niet zo goed. Waarom jankt het DSB personeel dat de bank behouden moet blijven. Wat is hun bestaansrecht/verdien model? Nog meer koopsompolissen verkopen. Ze vonden het toch allemaal goed. Nou ik hoop belastinggeld van gedupeerden in wordt gestopt. Zijn de dupeerden dubbel gepakt.
-
Zwiebertje helemaal gelijk. Wat een stelletje hypocrieten: de vakbonden, OR en personeel. Wat hebben zij gedaan om de laakbare pratijken die zij uitvoereden te stoppen. Scheringa heeft nooit aangeboden zijn speeltjes te verkopen en zijn woekerwinsten in de bank te steken, om een poging te doen het te redden. Hij is toch de aandeelhouder!!!!
-
Exactly
Scheringa is elk gevoel van realiteit kwijt
Scheringa is elk gevoel van realiteit kwijt
Goh komt spontaan wat gezegdes bij mij op. Wie een kuil graaft voor een ander......valt er een keertje zelf in. Ik hoop niet dat mij geschiedt wat ik al jaren mijn klanten bied.
Inderdaad, wat een hypocriet gedoe. En er zijn nog steeds banken die er mee doorgaan, dit zal ze niet ontmoedigen zo.
Inderdaad, wat een hypocriet gedoe. En er zijn nog steeds banken die er mee doorgaan, dit zal ze niet ontmoedigen zo.
-
Nou heb je dat OR mens gezien. Met haar huichelachtig gezicht. Maar ik begrijp het nu: Het was een hechte verrotte famillie, die de idiote praktijken van DSB volledig ondersteunde.
-
Ja ik heb het ook gezien, zo zie je maar dat er zelfs bij DSB emoties mogelijk zijn. En dus, ja hoe kan het ook anders, hebben de gedupeerden weer overdreven op al die fora. Ze hebben ( lees hadden) wél gevoel daar bij DSB.
Dat applaus voor Dirk was overigens wel op zijn plaats. Hoe je het ook wendt of keert, zoveel mensen naar de kloten helpen is ook een prestatie.
Dat applaus voor Dirk was overigens wel op zijn plaats. Hoe je het ook wendt of keert, zoveel mensen naar de kloten helpen is ook een prestatie.
-
Vuurwerk + champagne staat al klaar voor het mooiste moment.
Kan die DSB kliek eindelijk gaan werken voor hun geld. Heb je dat mens van de OR van DSB gezien. Die is het helemaal kwijt, want ze zal moeten gaan werken voor haar geld.
Jelle bedankt. Lakeman bedankt. Bos bedankt. Wellink bedankt. AFM bedankt. Radar, Nova bedankt. Irgang bedankt. Iedereen bedankt, die hieraan heeft meegedragen. Proost!!
Kan die DSB kliek eindelijk gaan werken voor hun geld. Heb je dat mens van de OR van DSB gezien. Die is het helemaal kwijt, want ze zal moeten gaan werken voor haar geld.
Jelle bedankt. Lakeman bedankt. Bos bedankt. Wellink bedankt. AFM bedankt. Radar, Nova bedankt. Irgang bedankt. Iedereen bedankt, die hieraan heeft meegedragen. Proost!!
OP het moment is NOVA bezig. Tjonge als je hoort wat hen is aangedaan, de grootste bankroof ooit, werd er gezegd.
Vele zullen met spanning wachten op de uitslag. ALs DSB wint zullen heel veel banken niet blij zijn. Want inderdaad, DSB is het voorbeeld en de markt is bang dat veel banken gedupeerden terug moeten betalen.
Vele zullen met spanning wachten op de uitslag. ALs DSB wint zullen heel veel banken niet blij zijn. Want inderdaad, DSB is het voorbeeld en de markt is bang dat veel banken gedupeerden terug moeten betalen.
-
Het staat uitgebreid in de krant, waarom De Grave is vertrokken bij DSB. Zie de telegraaf en de grote roof van Scheringa. Gedupeerden nu weten jullie waar jullie geld is.
http://www.telegraaf.nl/binnenland/5073 ... luk__.html
http://www.telegraaf.nl/binnenland/5073 ... luk__.html
sluit mij aan bij deze uitspraak van BorgdroneBorgdrone schreef: Inderdaad, wat een hypocriet gedoe. En er zijn nog steeds banken die er mee doorgaan, dit zal ze niet ontmoedigen zo.
Het gaat er nu niet om dat de DSB fout is geweest .
Dat hebben ze zelf toegeven maar er zijn meer .
Die zal men dan ook moeten noemen .
Dat hebben ze zelf toegeven maar er zijn meer .
Die zal men dan ook moeten noemen .
-
klopt. En hoe worden de gedupeerden dan schadeloos gesteld. Dit kon allemaal plaatsvinden in onze 'mooie' rechtstaat, die in handen is van de 'financieel-politieke' maffia.
Nu maakt die Scheringa kliek weer misbruik van de zwijgplicht en discretie van de instanties. Zag je die show van de OR en DSB personeel. Dat mens kon niet eens ademen, en sorry hoor, waarvoor denken jullie dat jullie betaald werden met geld van de klanten/gedupeerden. Het personeel zat als makke lammetjes tot er een sein van de OR madameke kwam dat ze even mochten blaten, maar vooral niet spreken.
Vertel me eerlijk: Als de DS boeven worden gered, wile zet/laat zijn geld nog daar?
Nu maakt die Scheringa kliek weer misbruik van de zwijgplicht en discretie van de instanties. Zag je die show van de OR en DSB personeel. Dat mens kon niet eens ademen, en sorry hoor, waarvoor denken jullie dat jullie betaald werden met geld van de klanten/gedupeerden. Het personeel zat als makke lammetjes tot er een sein van de OR madameke kwam dat ze even mochten blaten, maar vooral niet spreken.
Vertel me eerlijk: Als de DS boeven worden gered, wile zet/laat zijn geld nog daar?
Niet door een bank failliet te laten gaan . Hierdoor komen er alleen maar meer slachtoffers .
Vooral de mensen die al wat geregeld hadden.
Dan bedoel ik niet de schreeuwer Lakeman .
Die niet onderhandeld .
En verder :
Waarom mocht er niemand vrijdag tekenen ?
Waarom werd gelekt ?
Nogmaals ik praat niet Dirk en zijn medestanders goed maar er werd (en nog steeds) hier een vies spelletje gespeeld . .
Debat :
http://player.omroep.nl/?zenid=247
(is nu eventjes geschorst )
Vooral de mensen die al wat geregeld hadden.
Dan bedoel ik niet de schreeuwer Lakeman .
Die niet onderhandeld .
En verder :
Waarom mocht er niemand vrijdag tekenen ?
Waarom werd gelekt ?
Nogmaals ik praat niet Dirk en zijn medestanders goed maar er werd (en nog steeds) hier een vies spelletje gespeeld . .
Debat :
http://player.omroep.nl/?zenid=247
(is nu eventjes geschorst )
Laatst gewijzigd door Inter op 15 okt 2009 11:09, 1 keer totaal gewijzigd.
Brabander, die beleggingstoestanden is nog altijd heel iets anders dan mensen die bedrogen worden met een hypotheek die ze anders hebben afgesproken.
Wij wouden niets met beleggen te maken hebben, zo ook getekend blijkt het TOCH om beleggen te gaan. dat heet oplichting.
Een hypotheek is wat anders dan jullie die zelf graag willen graaien en bewust geld lenen om te beleggen, ga nu niet janken dat de overheid wel voor ons opkomt.
Wij wouden niets met beleggen te maken hebben, zo ook getekend blijkt het TOCH om beleggen te gaan. dat heet oplichting.
Een hypotheek is wat anders dan jullie die zelf graag willen graaien en bewust geld lenen om te beleggen, ga nu niet janken dat de overheid wel voor ons opkomt.
-
Waarom begint Bos niet bij het begin?Inter schreef: Debat : http://player.omroep.nl/?zenid=247
Dat is op zijn minst dus met het debacle rond De Grave.
-
Moeten we nu met de aktie van Dirkie, nog langer op de garantie regeling wachten?
-
Moeilijk te zeggen.Amsterdam_Atlanta schreef:Moeten we nu met de aktie van Dirkie, nog langer op de garantie regeling wachten?
Als pas bij faillisement de molen gaat draaien dan zou het inderdaad langer kunnen duren voor je resultaat ziet.