| LET OP: Dit topic is meer dan drie jaar geleden geplaatst. De informatie is mogelijk verouderd. |
[ archief ] Nederland nu op niveau van een BANANEN republiek??
Nederland nu op niveau van een BANANEN republiek??
NOVA uitzending gezien?? http://player.omroep.nl/?serid=203
GADVER... het lijkt wel de CIA en de FBI zo smerig als de Nederlandse staat heeft gespeelt, met name de DNB om scheringa te VERBIEDEN te tekenen bij tros RADAR...
De uitzending van NOVA heeft wél mijn idee over journalisten aangepast.
Ging ik er tot voor kort van uit dat ze (journalistiek..) ALLEMAAL niet deugen en puur op sensatie uitzijn,
moet ik mijn standpunt voor NOVA aanpassen... PRIMA reportage en uitstekend zaken onderzocht.
NOVA heeft er een vaste klant bij....
WIE heeft nog meer naar NOVA gekeken??
en vooral, wat vonden jullie ervan??
GADVER... het lijkt wel de CIA en de FBI zo smerig als de Nederlandse staat heeft gespeelt, met name de DNB om scheringa te VERBIEDEN te tekenen bij tros RADAR...
De uitzending van NOVA heeft wél mijn idee over journalisten aangepast.
Ging ik er tot voor kort van uit dat ze (journalistiek..) ALLEMAAL niet deugen en puur op sensatie uitzijn,
moet ik mijn standpunt voor NOVA aanpassen... PRIMA reportage en uitstekend zaken onderzocht.
NOVA heeft er een vaste klant bij....
WIE heeft nog meer naar NOVA gekeken??
en vooral, wat vonden jullie ervan??
Re: Nederland nu op niveau van een BANANEN republiek??
Een stukje,
en absoluut niet mee eens; we doen een reconstructie aan de hand van feiten uit het dsb-kamp...
Weet niet of je het gevolgd hebt, maar vorige week wilde ze maar al te graag deze heer aan de schandpaal nagelen. Nu ineens zijn ze zijn grootste vriend, op zoek naar het volgende schandaal.
En dat vind ik kwalijk. Er moeten in de media hoe dan ook koppen rollen, eerst van DSB, maar dat is nog niet genoeg, nee nu moet wellink eraan, de afm, wouter bos etc.
Net zo min als ik de hetze tegen dsb afkeur, keur ik dit ook af. Want ik denk dat er koppen gaan rollen, het zou mij niet verbazen als bijv. Zalm weg zou moeten. Maar door het dsb kamp wordt nu geschetst alsof het de fout van DNB is. Hier gaat men voorbij aan het feit dat er velen dieper en dieper in de stront zijn geduwd door dsb. .
en absoluut niet mee eens; we doen een reconstructie aan de hand van feiten uit het dsb-kamp...
Weet niet of je het gevolgd hebt, maar vorige week wilde ze maar al te graag deze heer aan de schandpaal nagelen. Nu ineens zijn ze zijn grootste vriend, op zoek naar het volgende schandaal.
En dat vind ik kwalijk. Er moeten in de media hoe dan ook koppen rollen, eerst van DSB, maar dat is nog niet genoeg, nee nu moet wellink eraan, de afm, wouter bos etc.
Net zo min als ik de hetze tegen dsb afkeur, keur ik dit ook af. Want ik denk dat er koppen gaan rollen, het zou mij niet verbazen als bijv. Zalm weg zou moeten. Maar door het dsb kamp wordt nu geschetst alsof het de fout van DNB is. Hier gaat men voorbij aan het feit dat er velen dieper en dieper in de stront zijn geduwd door dsb. .
-
Amsterdam_Atlanta
Eerst luisteren, dan goed analyseren. Hans van Goor liegt dat hij barst mensen met een kort geheugen. Hij maakt misbruik van de zwijgplicht/discretie van de instanties.
En met zijn baas en de DSB kliek ook nog stennis maken. Tot 1 oktober was er volgens hun niets aan de hand. En nu hadden ze plotseling binnen de 3 dolle dwaze dagen alle oplossingen.
Overigens goede vraag: Gezien de 'financieel-politieke' maffia die onze rechtstaat in de macht heeft.
Wie laat/zet nog zijn geld bij deze 'DS Boeven'
En met zijn baas en de DSB kliek ook nog stennis maken. Tot 1 oktober was er volgens hun niets aan de hand. En nu hadden ze plotseling binnen de 3 dolle dwaze dagen alle oplossingen.
Overigens goede vraag: Gezien de 'financieel-politieke' maffia die onze rechtstaat in de macht heeft.
Wie laat/zet nog zijn geld bij deze 'DS Boeven'
shi.... dus dan was mijn vorige standpunt betreffende journalistiek dus tóch de juiste??rvkeuken schreef:Een stukje,
ik ga verder zoeken op de NOVA gemist....
iets dat de journalistiek sensatiebelust is of zo?
Ik vind de media de laatste tijd een kwalijke rol spelen. de verdachte is tegenwoordig al veroordeelt voor er sprake is van schuld, enige ruimte voor nuance lijkt er niet meer te zijn.
Ik vind de media de laatste tijd een kwalijke rol spelen. de verdachte is tegenwoordig al veroordeelt voor er sprake is van schuld, enige ruimte voor nuance lijkt er niet meer te zijn.
ja dat schreef ik in mijn topic openingrvkeuken schreef:iets dat de journalistiek sensatiebelust is of zo?
Maar ja, mee eens, niet dat ze helemaal niet de waarheid schrijven, er zit vaak een kern van waarheid, maar iets minder grof/veroordelend mag wel.
-
Amsterdam_Atlanta
Denk dat jullie wel gelijk hebben.
Wat vinden jullie het feit dat ze nu van Goor, OR, personeel de show laten maken.
Is het niet hetzelfde als de maten van Holleeder aan het woord laten en dan hun familie, die komt vertellen, wat goede mensen het zijn en hoe aardig. Doen geen vlieg kwaad.
Wat vinden jullie het feit dat ze nu van Goor, OR, personeel de show laten maken.
Is het niet hetzelfde als de maten van Holleeder aan het woord laten en dan hun familie, die komt vertellen, wat goede mensen het zijn en hoe aardig. Doen geen vlieg kwaad.
Dat vind ik dus inderdaad, met als kanttekening, dat de aandacht die Lakeman kreeg, die trosradar eraan gaf, die nova eraan gaf, hetzelfde is, lakeman preekt voor eigen parochie (die verdient hier geld aan), nova/tros idem; hot item, lekker sensationeel in de hoop op veel kijkers (--> is veel reclame inkomsten).
Het slachtoffer is nu neer, maar wie weet kunnen we er nog meer uithalen.
Het slachtoffer is nu neer, maar wie weet kunnen we er nog meer uithalen.
ja, dit herken ik ook wel,Het slachtoffer is nu neer, maar wie weet kunnen we er nog meer uithalen
maar voor de écht grote zaken zijn ze schijnbaar te bang... de politiek
-
Consumentt
DSB heeft in de geest van de tijd gehandeld. Het is algemeen gebruik dat klanten bij financiele instellingen en verzekeraars gena.id worden (wanneer kan ik werden schrijven?).
De situatie DSB is te vergelijken met dit verhaaltje: politie staat te posten.
Een heel rijtje ruwe figuren fietst tegen het verkeer in. Politie durft niks te doen, ze kunnen ongehinderd verder.
Achteraan rijdt een magere jongen. Die wordt van zijn fiets getrokken, tegen de grond gedrukt en moet mee naar het bureau. Politie uit al zijn frustatie op de arme jongen.
De situatie DSB is te vergelijken met dit verhaaltje: politie staat te posten.
Een heel rijtje ruwe figuren fietst tegen het verkeer in. Politie durft niks te doen, ze kunnen ongehinderd verder.
Achteraan rijdt een magere jongen. Die wordt van zijn fiets getrokken, tegen de grond gedrukt en moet mee naar het bureau. Politie uit al zijn frustatie op de arme jongen.
-
Amsterdam_Atlanta
Goede vergelijking. Waren Dirkie en Wilting niet bij de politie?
klopt... en inderdaad deze twee zijn agent geweest..
de korps LEIDING echter zit hoog en droog in DenHaag,
en laat de overige banken gewoon doorgaan met deze polissen.
de korps LEIDING echter zit hoog en droog in DenHaag,
en laat de overige banken gewoon doorgaan met deze polissen.