LET OP: Dit topic is meer dan drie jaar geleden geplaatst. De informatie is mogelijk verouderd.

[ archief ] slechte service Wehkamp

Heb jij weleens gekocht op het internet? Ging dat goed of juist niet? Bespreek hier jouw ervaringen met winkels op het internet
inekevs

slechte service Wehkamp

Ongelezen bericht door inekevs »

In maart dit jaar kocht ik een omafiets bij Wehkamp voor mijn zoon. Hij zat toen in groep 8 en zou na de zomervakantie naar het voortgezet gaan met deze nieuwe fiets.
Begin september liep de ketting eraf, die hebben we er weer opgezet maar toen bleek dat de hele trapas los lag. We zijn naar de fietsenmaker gegaan: kosten minimaal 100 Euro. Vanwege de garantie contact gezocht met de klantenservice Wehkamp en een klacht ingediend op 3 september. Sinds die dag wekelijks gemaild en gebeld ( kosten van bellen inmiddels behoorlijk opgelopen ) en we worden constant aan het lijntje gehouden: er wordt aan gewerkt, volgende week nemen we contact op, u krijgt een brief, er is vertraging, de leverancier belt u volgende week. Maar we horen helemaal niets!!! Vandaag weer gebeld: vertraging in de klachtenafhandeling, het gaat nog zeker 2 weken duren. Zoon heeft nu al verschillende leenfietsen gehad.(overigens niet van Wehkamp) En nog steeds geen zicht op een afhandeling van de klacht. Klacht ingediend bij consumentenwijzer, geschillencommissie thuiswinkel ingeschakeld maar dat gaat weer geld kosten. Is dit nu een normale gang van zaken? Houdt Wehkamp zo haar klanten aan het lijntje? Bij de klantenservice vinden ze het allemaal erg normaal.

Bert Paardeslager

Re: slechte service Wehkamp

Ongelezen bericht door Bert Paardeslager »

Of Wehkamp zich aan de regeltjes houdt is misschien wat vroeg om dat nu te bepalen, maar een omafiets voor je zoon? Daarnaast mag in eerste instantie de plaatselijke fietsenmaker het weer oplossen. Raar dat die steeds meer verdwijnen.

Wehkamp.nl

Ongelezen bericht door Wehkamp.nl »

Beste 'inekevs',

Graag bemiddel ik voor u in deze kwestie. Indien u gebruik wilt maken van mijn aanbod stuur dan uw contactegegevens dhendriksen@wehkamp.nl.

Met vriendelijke groet,

D.Hendriksen
wehkamp.nl

inekevs

Dankzij bemiddeling zit er nu eindelijk schot in de zaak. Inmiddels heeft Wehkamp contact opgenomen met mij en wordt er daadwerkelijk iets aan de klacht gedaan. Er is een afspraak gemaakt ter reparatie. Jammer dat het op deze manier moet gaan en dat verdient ook zeker geen schoonheidsprijs. Nu nog even afwachten of alles opgelost wordt.

inekevs

Inmiddels is de monteur geweest en binnen een half uur was het probleem verholpen.
Jammer dat het zoveel tijd en ergernis heeft moeten kosten.
Ik hoop dat Wehkamp hier van leert en de service verbetert.
Uiteindelijk moet het mankement toch verholpen worden en dat kan dan maar beter op een vlotte manier gebeuren.
Als tegemoetkoming heb ik een waardebon van Wehkamp ontvangen.

Gesloten