klacht internetwinkel bulbby.com
Geplaatst: 15 okt 2009 22:19
ik heb 10 dagen geleden een bestelling gedaan bij Bulbby.com, een internetwinkel met naamcadeau's.Ik heb een klacht hierover. ik heb betaald en verwachtte het produkt binnen 5 werkdagen thuis te krijgen.10 dagen later krijg ik een mail: het is uitverkocht, wilt u iets anders, wachten kan ook, over ongeveer 2 weken komt het binnen. Het is een kadootje, ik wil niet zo lang wachten, mijn geld krijg ik niet terug, want ze hebben 30 dagen de tijd te leveren. Enig begrip heb ik wel voor onmacht, maar waar ik niet goed van word: op bulbby.com zijn deze artikelen nog "
gewoon leverbaar"pas als je betaald hebt krijg je na een tijdje een mailtje dat het nog een x aantal weken kan duren!ik heb hierover geklaagd en hun reaktie..complete stilte.
ik koop nooit meer bij bulbby.com! Mijn vraag: worden dit soort praktijken gewoon geaccepteerd, of is er een instantie waar ik mijn verhaal kan halen?
gewoon leverbaar"pas als je betaald hebt krijg je na een tijdje een mailtje dat het nog een x aantal weken kan duren!ik heb hierover geklaagd en hun reaktie..complete stilte.
ik koop nooit meer bij bulbby.com! Mijn vraag: worden dit soort praktijken gewoon geaccepteerd, of is er een instantie waar ik mijn verhaal kan halen?