Nog veel meer KPN-ellende
Geplaatst: 16 okt 2009 08:39
Op 23 aug. 2008 overleed mijn man. Het Internetplusbellen abonnement stond op zijn naam. Ik wilde dat dus veranderen, maar dat duurde sowieso tot juni van dit jaar eer ze dat door hadden.
Op 23 sept. 2009 liep het abonnement af en ik zegde netjes al op 17 juli het abonnement op. Ruim op tijd zou ik zeggen.
In aug. krijg ik een brief waarin ze me meedelen dat het abonnement per 16 okt. 2009 beeindigd wordt.
Dat is toch larie! Op 1 sept. 2009 heeft mijn nieuwe provider (Online) internet en telefonie overgenomen. Ondertussen krijg ik wel weer een rekening van KPN over de maand oktober.
Ik kan bellen en doen naar de klantenservice. Ook mailen, maar krijg gewoon hele vage antwoorden waar je niks mee kan!
Ben dus niet van plan die rek. van okt. sowieso te betalen. Strikt genomen zou ik nog 7 dagen van sept. 2009 terug moeten krijgen.
Iemand nog ideeen??
O ja, voor degene die slechte ervaringen hebben met Online. Dat is jammer, want voor mij zijn ze super geweest en ik heb er geen enkel probleem mee!
Op 23 sept. 2009 liep het abonnement af en ik zegde netjes al op 17 juli het abonnement op. Ruim op tijd zou ik zeggen.
In aug. krijg ik een brief waarin ze me meedelen dat het abonnement per 16 okt. 2009 beeindigd wordt.
Dat is toch larie! Op 1 sept. 2009 heeft mijn nieuwe provider (Online) internet en telefonie overgenomen. Ondertussen krijg ik wel weer een rekening van KPN over de maand oktober.
Ik kan bellen en doen naar de klantenservice. Ook mailen, maar krijg gewoon hele vage antwoorden waar je niks mee kan!
Ben dus niet van plan die rek. van okt. sowieso te betalen. Strikt genomen zou ik nog 7 dagen van sept. 2009 terug moeten krijgen.
Iemand nog ideeen??
O ja, voor degene die slechte ervaringen hebben met Online. Dat is jammer, want voor mij zijn ze super geweest en ik heb er geen enkel probleem mee!