hoge belkosten klantenservice KPN
Geplaatst: 17 okt 2009 20:53
Onze internetplusbellen lag er deze week een aantal uren uit, dus belde ik naar de klantenservice van KPN, althans: dat probeerde ik....
Ik moest bellen met mijn mobiele telefoon (de telefoon lag er immers uit) en kreeg daar te horen: ' de kosten voor dit gesprek zijn 1,30 per minuut
met een maximum van 65 euro
'.
Daarna ging het bandje verder met de tekst ' het volgende bericht is niet voor u bestemd 'dit gesprek kost 10 cent per minuut.'
En inderdaad, na een aantal minuten en natuurlijk in de wacht te worden gezet en 6 euro armer, had ik nog niemand gesproken.
Ik heb maar opgehangen om niet mijn prepaid beltegoed op te maken, maar dit is toch niet normaal?
Bel je omdat de tel. eruit ligt, moet je 1,30 euro per minuut betalen!
Hebben meer mensen dit bij de hand gehad?
groetjes,
lila
Ik moest bellen met mijn mobiele telefoon (de telefoon lag er immers uit) en kreeg daar te horen: ' de kosten voor dit gesprek zijn 1,30 per minuut
Daarna ging het bandje verder met de tekst ' het volgende bericht is niet voor u bestemd 'dit gesprek kost 10 cent per minuut.'
En inderdaad, na een aantal minuten en natuurlijk in de wacht te worden gezet en 6 euro armer, had ik nog niemand gesproken.
Ik heb maar opgehangen om niet mijn prepaid beltegoed op te maken, maar dit is toch niet normaal?
Bel je omdat de tel. eruit ligt, moet je 1,30 euro per minuut betalen!
Hebben meer mensen dit bij de hand gehad?
groetjes,
lila