Ziggo serviceteam....
Geplaatst: 18 okt 2009 17:29
Wat een overbodig gebeuren, ze komen bij je thuis, dat lijkt heel geweldig en klantvriendelijk. Rijden een duur Fiat 500tje, zit ff, doet niets want ze mogen nergens aanzitten, als het geen ziggo apparatuur is, dan 10 minuten formulier invullen en weg zijn ze.
De problemen zijn onopgelost, er is geen advies gegeven, er is niets veranderd en alles werkt nog steeds slecht.
Geweldig. Het enige wat ik eraan overgehouden heb is een verkoudheid die hij meenam en frustratie.
Daar gaat ons ab. geld dus heen. Ik begrijp niet waarvoor dit team is. Alleen om te doen of Ziggo zo goed is voor de klanten?
![Embarassed :oops:](./images/smilies/icon_redface.gif)
De problemen zijn onopgelost, er is geen advies gegeven, er is niets veranderd en alles werkt nog steeds slecht.
Geweldig. Het enige wat ik eraan overgehouden heb is een verkoudheid die hij meenam en frustratie.
Daar gaat ons ab. geld dus heen. Ik begrijp niet waarvoor dit team is. Alleen om te doen of Ziggo zo goed is voor de klanten?
![Embarassed :oops:](./images/smilies/icon_redface.gif)
![Embarassed :oops:](./images/smilies/icon_redface.gif)