LET OP: Dit topic is meer dan drie jaar geleden geplaatst. De informatie is mogelijk verouderd.

[ archief ] paul roucher maakt je maar wat wijs

Goede of slechte ervaringen met keukens? Geef hier jouw mening.
gvhe
Berichten: 1
Lid geworden op: 18 okt 2009 12:33

paul roucher maakt je maar wat wijs

Ongelezen bericht door gvhe »

wij hebben een paar maand geleden een keuken gekocht bij paul roucher te rijssen en die is in september geplaats wij hebben ons een fluister stille afzuigkap laten aan praten door de verkoper hij heeft hem ook laten horen en die was echt stil eenmaal gemonteerd door monteurs van paul roucher maakt onze afzuigkap veel geluid dag erop gebeld met service afdeling klacht gemeld man zei u wordt terug gebeldt maar naar anderehalve week heb ik zelf maar weer gebeld en toen werd er een monteur gestuurd van het betreffende merk afzuigkap en die zei dat de verkoper van paul roucher ons een afzuigkap heeft laten zien en horen waar helemaal geen afvoer aan zit dus die produceerd haast geen geluid naar weer een belletje naar de servicelijn van paul roucher werd ik door geschakeld met de verkoper van onze keuken en die probeerde mij wijs temaken dat de afzuigkap stiller was maar dat hij niet gezegt had fluisterstil toen ik hem op de advertenties adtendeerde van paul roucher over fluisterstille afzuigkappen probeerde hij zich er uit tepraten maar het gekke is de advertentie gebruiken ze nu ineens niet meer nu heb ik niets meer van paul roucher gehoord DUS LAAT JE NIETS WIJS MAKEN DOOR PAUL ROUCHER IK RAAD IEDEREEN AF OM DAAR EEN KEUKEN TEKOPEN

ice1982
Berichten: 129
Lid geworden op: 29 nov 2007 22:33

Re: paul roucher maakt je maar wat wijs

Ongelezen bericht door ice1982 »

gvhe schreef:wij hebben een paar maand geleden een keuken gekocht bij paul roucher te rijssen en die is in september geplaats wij hebben ons een fluister stille afzuigkap laten aan praten door de verkoper hij heeft hem ook laten horen en die was echt stil eenmaal gemonteerd door monteurs van paul roucher maakt onze afzuigkap veel geluid dag erop gebeld met service afdeling klacht gemeld man zei u wordt terug gebeldt maar naar anderehalve week heb ik zelf maar weer gebeld en toen werd er een monteur gestuurd van het betreffende merk afzuigkap en die zei dat de verkoper van paul roucher ons een afzuigkap heeft laten zien en horen waar helemaal geen afvoer aan zit dus die produceerd haast geen geluid naar weer een belletje naar de servicelijn van paul roucher werd ik door geschakeld met de verkoper van onze keuken en die probeerde mij wijs temaken dat de afzuigkap stiller was maar dat hij niet gezegt had fluisterstil toen ik hem op de advertenties adtendeerde van paul roucher over fluisterstille afzuigkappen probeerde hij zich er uit tepraten maar het gekke is de advertentie gebruiken ze nu ineens niet meer nu heb ik niets meer van paul roucher gehoord DUS LAAT JE NIETS WIJS MAKEN DOOR PAUL ROUCHER IK RAAD IEDEREEN AF OM DAAR EEN KEUKEN TEKOPEN
. , ! ? Komen deze dingen je bekend voor? Dit noemt men LEESTEKENS, gebruik ze eens in een tekst. En wat is volgens jou een fluisterstille afzuigkap???

zanikje
Berichten: 55
Lid geworden op: 19 okt 2009 19:58
Locatie: Thuis

Re: paul roucher maakt je maar wat wijs

Ongelezen bericht door zanikje »

. , ! ? Komen deze dingen je bekend voor? Dit noemt men LEESTEKENS, gebruik ze eens in een tekst. En wat is volgens jou een fluisterstille afzuigkap???[/quote]

:lol:

Cleo81
Berichten: 59
Lid geworden op: 01 jan 2009 18:54

Re: paul roucher maakt je maar wat wijs

Ongelezen bericht door Cleo81 »

heet die zaak niet Roescher...dus met s c h??

polyoot
Berichten: 1
Lid geworden op: 28 jan 2010 21:39

Re: paul roucher maakt je maar wat wijs

Ongelezen bericht door polyoot »

Paul Roescher heeft ook bij mij zijn slechte kanten laten zien.Nu heeft elke keukenboer wel klachten maar sommige maken het te bond.Roescher presteert het om na 6 jaar nog niet bij ons te zijn geweest om de klachten te verhelpen terwijl de keukenfabrikant (Rotpunkt ) alles wil oplossen alleen niet zonder tussenkomst van Roescher.En hier zit het probleem want ze komen gewoon niet meer.Woon 800 meter van deze zaak maar de service die is kl....!! Pieter Lok is de man die dit moet oplossen maar dan moet je wel verstand van deze zaken hebben. Heb hem vanavond (28-01-2010)bij Paul Roescher uitgenodigd voor een bezoek zodat hij dit persoonlijk en direct kan beoordelen waarom mijn keukenkasten blaren vertonen en de pashoek nog steeds ruw verzaagd is. Koffie staat klaar,ook na 6jaar maar dat ie durft betwijfel ik.Denk dat ze nu beginnen te zeuren dat de garantie is verlopen.Maar ik heb nog steeds de aangetekende brieven.
Afbeelding
Mensen dit is een waar gebeurd verhaal en wat U ermee gaat doen.... ????
Groetjes uit Rijssen

Gesloten