ZIGGO KLACHT
Geplaatst: 19 okt 2009 23:35
SEDERT Voorjaar 2009 hebben we internet van Ziggo. De router en het modem werd in de meterkast buiten het appartement geplaatst.
Het signaal valt regelmatig weg. Van de telefonische hulpdienst kwam meestal het advies om te resetten. Nou dat leverde niets op. Het signaal van de router wordt door ander signalen op een of andere wijze weggedrukt waardoor ik geen ontvangst meer heb. Dat ligt of aan de router of aan de plek van deze. Een van de telefonische probleemoplossers zag eindelijk het probleem maar mocht van zijn baas geen monteur sturen. Terwijl de installatie wel door een monteur in opdracht van Ziggo was aangelegd.
Hij beloofde het door te sturen naar Ziggo complaints, die zouden met mij contact opnemen. Ik wacht al een jaar.
Ik probeer maar met aangetekende brieven de zaak op te lossen. Er komt van Ziggo geen enkele reactie. Mooie club. Daar wordt je niet vrolijk van.
De telefoon viel de eerste maanden trouwens telkens in een wat langer gesprek uit.
Het signaal valt regelmatig weg. Van de telefonische hulpdienst kwam meestal het advies om te resetten. Nou dat leverde niets op. Het signaal van de router wordt door ander signalen op een of andere wijze weggedrukt waardoor ik geen ontvangst meer heb. Dat ligt of aan de router of aan de plek van deze. Een van de telefonische probleemoplossers zag eindelijk het probleem maar mocht van zijn baas geen monteur sturen. Terwijl de installatie wel door een monteur in opdracht van Ziggo was aangelegd.
Hij beloofde het door te sturen naar Ziggo complaints, die zouden met mij contact opnemen. Ik wacht al een jaar.
Ik probeer maar met aangetekende brieven de zaak op te lossen. Er komt van Ziggo geen enkele reactie. Mooie club. Daar wordt je niet vrolijk van.
De telefoon viel de eerste maanden trouwens telkens in een wat langer gesprek uit.