Hallo mede gedupeerden,
Ook ik heb verschrikkelijk veel problemen met het vadofone bedrijf.
Ten eerste is mij opgevallen dat (bij mij 2x gebeurt dit jaar en vorige jaar)wanneer je een te hoge rekening binnen krijgt bij aanvang de zomer vakantie en je uitstel van betaling aanvraagd ,je dat krijgt maar binnen een paar dagen er een nieuwe nota achter aan krijgt voor de volgende maand en dat geeft hun de reden om je af te sluiten.
Maar dit jaar is het toppunt, aanvang aug 2009 kreeg ik een hoge rekening binnen (voor de goede orde ik heb/had 2 abo 1 voor mijn tele en 1 voor internet) waarop ik naar de klante service belde om voor een week uitstel aan te vragen ,word mij verteld dat ik me niet druk hoefde te maken want er was nog geen betalings herinnering naar me toe gestuurd en dat zou binnen een week gaan gebeuren,bij deze was ik blij dat het mij verteld werd.
Maar de herinnering kwam niet!!!en werd afgesloten.
Gelukkig had ik nog een pre paid dus weer bellen met de klanten service waar me verteld werd dat er daad werkelijk een herinnering was toe gestuurd want dat kon ze zien in haar schermpje, de datum die ze noemde van de zogenaamde versturing klopte absolute niet en ging over de maand er voor.
Bij mij absolute verwarring en verbinding verbroken en ik dacht waar heb ik die herrinering dan gelaten ,maar niks van dat alles geen herinnering.
De dag erna weer gebeld en nu een totaal ander verhaal,ik was afgesloten omreden dat er nog €5,- van 3 maanden ervoor open stond zo dat er twee nota's niet voldaan waren ,die €5,- dus en de mnd aug.Ik vroeg waarom ik daar dan niet een herinnering van had gehad en/of waarom die €5,- niet bij de eerst volgende nota was opgerekent,.....kreeg geen antwoord gewoon niet lullen maar betalen.
Hierbij ook zat ik op mijn centen te wachten van mijn werkgever,alles wat binnen niet mijn centen maar tot mijn grote verbazing een volgende nota van vodafoon voor de mnd sept, ik weer bellen met de vraag van hoe kan het dat wanneer ik afgesloten van tel en internet kosten heb over deze mnd, werd me verteld dat de nota van sept de daadwerkelijke kosten zijn van aug en dat je altijd wanneer je een nota krijg met de mnd vermelding er op dat het over de mnd ervoor gaat.
Nu zittend met 3 nota's die ik onmogelijk in 1 x kan betalen en ik hun al vanaf aug heb proberen te mailen om hier wat aan te doen en te bellen en steeds weer met een kluitje in het riet word gestuurd, hebben ze begin okt het kontrakt ontbonden en daar €1000,- voor in rekening gebracht maar daar eerst niet een melding van doen maar eerst het laten registreren bij intrum en 1 of andere duistere zwarte lijst.
Tot overmaat van ramp is daar binnen een week nog eens €1000,- overheen gekomen.
Bellen doe ik niet meer met vodafoon omreden dat praten met hun niets uithaalt dus weer in de pen geklommen , aangetekend verstuurt en ook gemailt ,maar net als iedereens zijn ervaringen haalt mailen niets uit,wel kan je zien hoe lang het bij hun in het postvak blijft staan want je krijgt een vermelding van nog 3 dagen te gaan voor verwijdering,2,1 en weg was mijn mail en niet behandelt via de mail.
Nu ander halve week na versturen van mail en de aangetekende brief kreeg ik vandaag een telefoontje van vodafoon een mijnheer die met mij over mijn klacht wou spreken en gelijk van de hoge toren af ging blazen,waarop ik zei ik wil niet praten ik wil teks en uitleg via een brief want dan heb ik bewijs van jullie handelingen,vond ie maar niks en hij vond me raar dat ik zo reageerde,en ging verder dat we mondeling al eens gesproken hadden begin aug en dat ik zou hebben gezegd het zo snel mogelijk op te lossen, ik vroeg zet het maar op papier allemaal en stuur het naar me toe daar wou deze mijnheer niet op in gaan omdat ik raar reageerde volgens hem, ik heb nogmaals gezegd dat ik telefonisch niet benadert wil worden door vodafoon maar alles op papier wil, daar kwam niets van in zei deze mijnheer en dat het verders wel word afgehandelt door intrum.
Ik laat het op zijn beloop en zie wel wat er gaat gebeuren maar ik betaal niets.
tot slot vroeg deze mijnheer nog aan mij aan het einde van het gesprek ,bahahahaha HEEFT U NOG VRAGEN waar haalt ie het lef vandaan omdit te vragen
met vriendelijk groet
ronnie pietersma
LET OP: Dit topic is meer dan drie jaar geleden geplaatst. De informatie is mogelijk verouderd. |
[ archief ] vodafoon totale oplichterij
-
- Berichten: 32490
- Lid geworden op: 21 okt 2009 20:44
Re: vodafoon totale oplichterij
Ik kom hier nauwelijks wijs uit eerlijk gezegd. Maar.
Uit dit ene zinnetje maak ik op dat alles jou maar overkomt en dat je nergens wat aan kunt doen. De schuld ligt als ik het zo bekijk bij alles en iedereen, behalve bij jou. En daar gaat dus iets mank.
Maar ongetwijfeld zie ik het verkeerd, dat ligt aan mij natuurlijk, en daar kun jij ook al niks aan doen. Toch?
Wat heeft je werkgever nu met dit verhaal te maken? Wilt je zeggen dat je niet op tijd kon betalen ofzo omdat je salaris een dagje te laat binnen was? Dan zou het geen zaak voor intrum justitia zijn geworden.Hierbij ook zat ik op mijn centen te wachten van mijn werkgever,alles wat binnen niet mijn centen maar tot mijn grote verbazing een volgende nota van vodafoon voor de mnd sept,
Uit dit ene zinnetje maak ik op dat alles jou maar overkomt en dat je nergens wat aan kunt doen. De schuld ligt als ik het zo bekijk bij alles en iedereen, behalve bij jou. En daar gaat dus iets mank.
Maar ongetwijfeld zie ik het verkeerd, dat ligt aan mij natuurlijk, en daar kun jij ook al niks aan doen. Toch?
Re: vodafoon totale oplichterij
Die medewerker belde waarschijnlijk om tot een oplossing te komen wellicht wilde hij een betalingsregeling schikken. Niet heel slim om die man zomaar af te kwakken. Trouwens het is echt je eigen verantwoordelijkheid als jij 3 maanden lang je rekening niet bijhoudt en zomaar zegt 'ja ik heb geen factuur ontvangen' is geen geldig reden. Je weet dat je die rekeningen krijgt dus je moet zelf bijhouden dat je nog geen factuur hebt ontvangen en actie ondernemen.
Het lukt ze niet met u te communiceren. U heeft al een keer de telefoon zomaar opgehangen met de klantenservice.
Het lukt ze niet met u te communiceren. U heeft al een keer de telefoon zomaar opgehangen met de klantenservice.
-
- Berichten: 32490
- Lid geworden op: 21 okt 2009 20:44
Re: vodafoon totale oplichterij
@ Nebilem:
Je verhaal klopt precies, in augustus kreeg ik de acceptgiro van de VGZ (ziektekosten) niet, dus die had ik ook niet betaald. Naderhand kreeg ik een vrij hoge nota (omdat er tussentijds een wijziging in de voorwaarden was, ik kon niet meer collectief via de gemeente Nijmegen verzekerd zijn, dus ik moest een hogere premie betalen) waarin dus de hogere premie vanaf juli en ook de termijnbedragen van augustus en oktober verwerkt waren.
Dat wordt een kleine betalingsregeling, maar ik kan inderdaad alleen maar mezelf de schuld geven, want ik vond het ook al zo vreemd dat ik in augustus ineens zoveel geld had. En dat de TNT de post niet, of verkeerd bezorgd heeft is geen argument, want dat gebeurd hier regelmatig. Helaas. Dus dat kon ik ergens ook wel weten.
Dus het geklaag van topicstarter is mijns inziens niet terecht.
En het verhaal van topicstarter dat mailen niks uithaalt is ook nonsens, want één van de medewerkers van vodafone heeft notabene telefonisch kontakt opgenomen juist óm dingen op te lossen.
Je verhaal klopt precies, in augustus kreeg ik de acceptgiro van de VGZ (ziektekosten) niet, dus die had ik ook niet betaald. Naderhand kreeg ik een vrij hoge nota (omdat er tussentijds een wijziging in de voorwaarden was, ik kon niet meer collectief via de gemeente Nijmegen verzekerd zijn, dus ik moest een hogere premie betalen) waarin dus de hogere premie vanaf juli en ook de termijnbedragen van augustus en oktober verwerkt waren.
Dat wordt een kleine betalingsregeling, maar ik kan inderdaad alleen maar mezelf de schuld geven, want ik vond het ook al zo vreemd dat ik in augustus ineens zoveel geld had. En dat de TNT de post niet, of verkeerd bezorgd heeft is geen argument, want dat gebeurd hier regelmatig. Helaas. Dus dat kon ik ergens ook wel weten.
Dus het geklaag van topicstarter is mijns inziens niet terecht.
En het verhaal van topicstarter dat mailen niks uithaalt is ook nonsens, want één van de medewerkers van vodafone heeft notabene telefonisch kontakt opgenomen juist óm dingen op te lossen.