ECI Vrije keuzebon
Geplaatst: 22 okt 2009 15:20
ECI heeft iets nieuws; ipv de kwartaalselectie nu de Vrije Keuzebon. Dit houdt in dat je niet meer perse per kwartaal een bestelling moet plaatsen, maar 4x per jaar, door het jaar heen.
Ik had het eerste kwartaal een bestelling geplaatst. Het tweede kwartaal ook, maar het derde kwartaal niet. Toen kreeg ik die Bon in de bus, met een acceptgiro van 25 euro . Ik had de Bon weggegooid, immers, ik zou door het jaar heen nog wel wat bestellen. Een paar weken later kreeg ik een aanmaning om toch die 25 euro te betalen.
Ik was het hier niet mee eens en had ECI gebeld: niet bereikbaar. Telefoonnummer achter gelaten, maar ik werd niet teruggebeld. Nog maar eens gepbrobeerd en ja hoor: ik stond in mijn recht.
Die Vrije Keuzebon slaat namelijk nergens op. Het is een agressieve manier van mensen toch nog dwingen elk kwartaal een bestelling te plaatsen, zodat ECI gegarandeerd elk kwartaal een product kan verkopen. (Of geld binnen kan halen.)
Het bestelsysteem is juist veranderd om mensen de gelegenheid te geven om vrij te bestellen wanneer je wilt, als je maar 4x per jaar een bestelling plaatst. En dat is juist heel fijn! Voor hetzelfde geld koop ik mijn producten alleen tijdens de Sinterklaas en Kerstperiode.
Als ECI dit vervelend vindt, dan hadden ze het systeem niet moeten aanpassen. Wat ik wel vervelend vind is dat ik voor dit soort dingen moet gaan bellen, en dat kost mij dan weer geld....en tijd....
Groeten
Ik had het eerste kwartaal een bestelling geplaatst. Het tweede kwartaal ook, maar het derde kwartaal niet. Toen kreeg ik die Bon in de bus, met een acceptgiro van 25 euro . Ik had de Bon weggegooid, immers, ik zou door het jaar heen nog wel wat bestellen. Een paar weken later kreeg ik een aanmaning om toch die 25 euro te betalen.
Ik was het hier niet mee eens en had ECI gebeld: niet bereikbaar. Telefoonnummer achter gelaten, maar ik werd niet teruggebeld. Nog maar eens gepbrobeerd en ja hoor: ik stond in mijn recht.
Die Vrije Keuzebon slaat namelijk nergens op. Het is een agressieve manier van mensen toch nog dwingen elk kwartaal een bestelling te plaatsen, zodat ECI gegarandeerd elk kwartaal een product kan verkopen. (Of geld binnen kan halen.)
Het bestelsysteem is juist veranderd om mensen de gelegenheid te geven om vrij te bestellen wanneer je wilt, als je maar 4x per jaar een bestelling plaatst. En dat is juist heel fijn! Voor hetzelfde geld koop ik mijn producten alleen tijdens de Sinterklaas en Kerstperiode.
Als ECI dit vervelend vindt, dan hadden ze het systeem niet moeten aanpassen. Wat ik wel vervelend vind is dat ik voor dit soort dingen moet gaan bellen, en dat kost mij dan weer geld....en tijd....
Groeten