tempurmatrassen van Huberts Slaapcomfort
Geplaatst: 23 okt 2009 19:59
De firma Huberts Slaapcomfort vindt dat de aanval de beste verdediging is. Wij willen echter op de volgende punten wijzen :
Zij zijn bij geen enkele branche-organisatie aangesloten, waardoor achteraf je recht halen moeilijker wordt.
Ten tweede staat er op hun verkoop bon niet vermeld dat men een matras kan omruilen, een mondelinge overeenkomst is niet rechtsgeldig, althans het is niet te bewijzen.
Ten derde waarschuwt men niet voor de zogenaamde gewenningsperiode van drie maanden. Inmiddels hebben wij ook vernomen dat het reclameren binnen twee maanden moet gebeuren, dit is een wettelijk termijn. Dus die zogenaamde gewenningsperiode overschrijdt het wettelijke termijn. Heel slim bedacht, althans voor de verkoper, maar niet voor de klant.
Dat is onze waarschuwing voor een ieder die dit leest.
Zij zijn bij geen enkele branche-organisatie aangesloten, waardoor achteraf je recht halen moeilijker wordt.
Ten tweede staat er op hun verkoop bon niet vermeld dat men een matras kan omruilen, een mondelinge overeenkomst is niet rechtsgeldig, althans het is niet te bewijzen.
Ten derde waarschuwt men niet voor de zogenaamde gewenningsperiode van drie maanden. Inmiddels hebben wij ook vernomen dat het reclameren binnen twee maanden moet gebeuren, dit is een wettelijk termijn. Dus die zogenaamde gewenningsperiode overschrijdt het wettelijke termijn. Heel slim bedacht, althans voor de verkoper, maar niet voor de klant.
Dat is onze waarschuwing voor een ieder die dit leest.