Kwantum, waardeloze service!!
Geplaatst: 25 okt 2009 11:21
Half augustus had ik genoeg geld gespaard voor nieuwe gordijnen... Eindelijk die vieze zwarte ribstof gordijnen van de vorige eigenaar weg, dacht ik.
Omdat Kwantum goed bekend stond om hun prijs/kwaliteit en ruime keuze ben ik naar deze winkel gegaan.
Werd toen ook netjes geholpen en gordijnen daar besteld.
De levertijd zou drie weken zijn. Na bijna 5 weken werd ik gebeld dat ze klaar waren. Ik ze op gehaald en thuis opgehangen. En helaas waren ze veelste kort. Er zaten vieze zwarte vlekken in de witte gordijnen. En was ook niet bepaald recht.
Ik baalde hier enorm van! De andere gordijnen lagen al in de vuilnisbak. Ik Kwantum gebeld en hun oplossing was om de zoom eruit te halen en deze korter te maken. Hier ging ik niet mee akkoord, aangezien het geen gezicht is om bij één raam 8cm zoom te hebben en bij een ander raam 3cm. Na hoop gedoe werd er besloten om nieuwe gordijnen te laten maken. Ook wilde ik vervangende gordijnen mee aangezien de andere gordijnen al in de vuilnisbak lagen en ik enorme inkijk heb 's avonds. Na hoop gedoe lukte dit ook.
Ze zouden de nieuwe gordijnen met spoed laten maken, met twee weken zouden de nieuwe gordijnen binnen zijn. Nou dit werd dus 4 en halve week.
Ik ze weer opgehaald en weer niet goed, dit keer veelste lang en zwarte stift strepen. Ik weer met de Kwantum gesproken en wilde eigenlijk de gordijnen terug brengen en mijn geld terug. Er werd mij gezegd dat ik ze de tijd moest geven om het op te lossen. Ik werd toen verschrikkelijk kwaad, hoeveel tijd moest ik hun geven om het op te lossen??? Er werd ook geen enkele moeite gedaan om mij tegemoet te komen, terwijl we inmiddels ruim 9 weken verder waren en ik steeds weer kon bellen met een nummer van zoveel cent per minuut en heen en weer kon rijden.
Ze vertelde me dat de gordijnen in Polen gemaakt worden en dat het daarom zolang duurde, nu zouden ze in een NL atelier gemaakt worden en zou het een week duren.
Uiteindelijk werd ik een dag erna gebeld, de gordijnen waren klaar. De aardigste medewerker heeft in dr eigen tijd de gordijnen thuis gemaakt en zag er nu goed uit! Hoop alleen niet dat zij dit verplicht moest doen van haar manager, die mij overigens alleen te woord kon komen te staan, toen ik boos werd op zijn personeel. Toen belde hij ineens mij op, om mij een standje te geven.
Toen ik de gordijnen kwam ophalen, werd ik behoorlijk vuil aangekeken door het personeel... Geen excuus, geen enkele vergoeding.
Kortom waardeloze winkel en service bij de kwantum! Er was maar één iemand die het goed heeft gedaan in mijn ogen en dat is de vrouw die uiteindelijk mijn gordijnen heeft gemaakt, terwijl ik vind dat zij dit helemaal niet had hoeven doen! Die manager had het netjes moeten oplossen en niet zijn personeel in hun vrije tijd mijn gordijnen laten maken!
Omdat Kwantum goed bekend stond om hun prijs/kwaliteit en ruime keuze ben ik naar deze winkel gegaan.
Werd toen ook netjes geholpen en gordijnen daar besteld.
De levertijd zou drie weken zijn. Na bijna 5 weken werd ik gebeld dat ze klaar waren. Ik ze op gehaald en thuis opgehangen. En helaas waren ze veelste kort. Er zaten vieze zwarte vlekken in de witte gordijnen. En was ook niet bepaald recht.
Ik baalde hier enorm van! De andere gordijnen lagen al in de vuilnisbak. Ik Kwantum gebeld en hun oplossing was om de zoom eruit te halen en deze korter te maken. Hier ging ik niet mee akkoord, aangezien het geen gezicht is om bij één raam 8cm zoom te hebben en bij een ander raam 3cm. Na hoop gedoe werd er besloten om nieuwe gordijnen te laten maken. Ook wilde ik vervangende gordijnen mee aangezien de andere gordijnen al in de vuilnisbak lagen en ik enorme inkijk heb 's avonds. Na hoop gedoe lukte dit ook.
Ze zouden de nieuwe gordijnen met spoed laten maken, met twee weken zouden de nieuwe gordijnen binnen zijn. Nou dit werd dus 4 en halve week.
Ik ze weer opgehaald en weer niet goed, dit keer veelste lang en zwarte stift strepen. Ik weer met de Kwantum gesproken en wilde eigenlijk de gordijnen terug brengen en mijn geld terug. Er werd mij gezegd dat ik ze de tijd moest geven om het op te lossen. Ik werd toen verschrikkelijk kwaad, hoeveel tijd moest ik hun geven om het op te lossen??? Er werd ook geen enkele moeite gedaan om mij tegemoet te komen, terwijl we inmiddels ruim 9 weken verder waren en ik steeds weer kon bellen met een nummer van zoveel cent per minuut en heen en weer kon rijden.
Ze vertelde me dat de gordijnen in Polen gemaakt worden en dat het daarom zolang duurde, nu zouden ze in een NL atelier gemaakt worden en zou het een week duren.
Uiteindelijk werd ik een dag erna gebeld, de gordijnen waren klaar. De aardigste medewerker heeft in dr eigen tijd de gordijnen thuis gemaakt en zag er nu goed uit! Hoop alleen niet dat zij dit verplicht moest doen van haar manager, die mij overigens alleen te woord kon komen te staan, toen ik boos werd op zijn personeel. Toen belde hij ineens mij op, om mij een standje te geven.
Toen ik de gordijnen kwam ophalen, werd ik behoorlijk vuil aangekeken door het personeel... Geen excuus, geen enkele vergoeding.
Kortom waardeloze winkel en service bij de kwantum! Er was maar één iemand die het goed heeft gedaan in mijn ogen en dat is de vrouw die uiteindelijk mijn gordijnen heeft gemaakt, terwijl ik vind dat zij dit helemaal niet had hoeven doen! Die manager had het netjes moeten oplossen en niet zijn personeel in hun vrije tijd mijn gordijnen laten maken!