Pagina 1 van 1

Problemen met ZIGGO

Geplaatst: 27 okt 2009 21:23
door bobmegens
Wij waren hier thuis van plan om over te stappen van KPN (voorheen Planet) naar Ziggo. Wij mooi naar KPN gebeld wanneer wij konden overstappen, dit kon vanaf 10 september 2009 maar dit moest wel 3 maanden tevoren. Dus wij mooi in juni naar Ziggo gebeld en met de overstapservice overgestapt naar Ziggo. Aan de telefoon werd mij door de vriendelijke dame van Ziggo beloofd dat wij niets zelf hoefde te regelen, Ziggo zou voor ons alles opzeggen bij KPN. Dus zowel het internet als de telefonie. 1 September kwam netjes de monteur van Ziggo alles installeren, deze monteur vertelde ons dat we binnen 10 werkdagen een brief van de oude provider zouden krijgen waarin vermeld zou staan dat Ziggo alles had overgenomen. Tot op de dag van vandaag hebben wij zelfs na 4 telefoontjes waar ons telkens is beloofd dat het geregeld zou worden, nog steeds niks gehoord van KPN. Wij hebben gisteren dus getelefoneerd met Ziggo en de jongedame aan de telefoon heeft mij na lange discussies wederom beloofd dat Ziggo alles voor ons zou regelen en dat alle kosten van Ziggo die gemaakt zijn terwijl we nog altijd bij KPN zijn ingeschreven teniet werden gedaan en we deze dus niet hoefde te betalen. Ik moest alleen even bij KPN mijn contractID opvragen en deze even doorgeven aan Ziggo.
De volgende dag heb ik weer met Ziggo getelefoneerd om het contractID door te geven omdat Ziggo dan alles voor ons kon regelen. De jongeman die ik toen aan de telefoon kreeg zei dat er geen notitie was gemaakt hierover en dat hij niks voor mij kon betekenen, hij vertelde er ook even bij dat het bedrag van de afgelopen 3 maanden à 140euro al afgeschreven was van onze rekening.
Wij zitten nu dus nog altijd met 2 providers te kijken en dus ook met dubbele rekeningen. Terwijl Ziggo ons in Juni al beloofd heeft om alles voor ons om te zetten. En de belofte om de rekeningen teniet te doen is ook niet nagekomen want er zijn al 140euro afgeschreven van onze rekening.
Ziggo komt hun beloftes niet na en volgens KPN heeft Ziggo de telefoonlijn op illegale wijze in handen gekregen omdat KPN nooit geen opzegging van ons nummer heeft gehad.

Is er iemand die ons hiermee kan helpen wij zijn ten einde raad en krijgen bijna een inzinking!!

Re: Problemen met ZIGGO

Geplaatst: 28 okt 2009 11:58
door Mick1990
Dat is heel spijtig dat dit gebeurd.

Ik zou een aangetekende brief sturen naar het hoofdkantoor van Ziggo, dan wordt het probleem meestal zo snel mogelijk op gelost.

Ziggo BV
Atoomweg 100
3542AB UTRECHT
Nederland

Hoofdkantoren zijn heel gevoelig voor klachten brieven.

Re: Problemen met ZIGGO

Geplaatst: 31 okt 2009 09:54
door Luc38
Neem ook eens contact op met het Ziggo webteam. Die lopen net een tandje harder dan de standaard helpdesk. Op de site van Ziggo hebben zij een eigen meldingsformulier. Zeker als je meldt dat je via het Trosradar forum bij hen bent aanbeland, dan wordt er binnen een week actie ondernomen. (overigens ben ik zelf niet van ziggo, ik heb mijn eigen gedoe met ze zoals je elders kunt lezen.)

https://www.ziggo.nl/klantenservice/ziggowebteam

Succes.

Re: Problemen met ZIGGO

Geplaatst: 05 nov 2009 14:35
door bobmegens
Danku voor de reply's ik heb zowel een aangetekende brief verstuurd als een klacht ingediend via het webteam formulier

Re: Problemen met ZIGGO

Geplaatst: 05 nov 2009 19:06
door oma juul
Goedeavond allemaal

Problemen met ziggo hebben wij hier al jaren, vanaf dat het nog Casema was (die waren ook niet zooooo vlot)
Wij hebben de duurste abbonnement die er is en zelfs dat werkt niet
Eerst verkeerde modem, nu wel het goede modem maar niet de snelheid die je moet hebben :evil:
Vanavond weer 28 minuten aan de foon gezeten ( bandje zegt: de wachtijd is ongeveer 1 minuut, een ongeblik geduld aub :evil:
daar word je toch niet goed van!
Niemand bij die foon corner, weet je een goed antwoord te geven, er moet altijd een ander bij komen waar zij het aan moeten vragen en die weten het dan ook niet :idea:
regelmatig een wijkstoring, die soms wel 2 dagen duurt om het op te lossen!
Ik denk dat Ziggo het prachtig vind om bij Rader genoemd te worden want die 2500 klachten die Rader heeft gekregen, daar doet Ziggo niets mee, misschien wel voor de mensen die op tv zijn geweest en bij die vergadering maar verder is het 3x niks met de servise van ziggo.

Re: Problemen met ZIGGO

Geplaatst: 06 nov 2009 13:04
door Tjop
Het zou een te lang verhaal worden om over alle klachten die wij over Ziggo hebben hier uit te leggen.
Ik kan het in een paar zinnen samenvatten: Vreselijke klantenservice, volstrekt amateuristisch bedrijf. 10 bellen is 10 andere mensen aan de lijn krijgen is 10 keer andere adviezen krijgen. Het is te zot voor woorden dat zo'n bedrijf nog kan bestaan. Duidelijk een teken dat marktwerking zijn werk niet goed doet!

Re: Problemen met ZIGGO

Geplaatst: 09 nov 2009 02:45
door Skep
Tjop schreef:10 bellen is 10 andere mensen aan de lijn krijgen is 10 keer andere adviezen krijgen
Ja, want normaal krijg je altijd dezelfde persoon aan de lijn als je de helpdesk van een groot bedrijf belt.

Oh wacht, toch niet.

Re: Problemen met ZIGGO

Geplaatst: 09 nov 2009 06:51
door jlthkoch
Skep schreef:
Tjop schreef:10 bellen is 10 andere mensen aan de lijn krijgen is 10 keer andere adviezen krijgen
Ja, want normaal krijg je altijd dezelfde persoon aan de lijn als je de helpdesk van een groot bedrijf belt.

Oh wacht, toch niet.
Hele "slimme" opmerking, maar het gaat hier uiteraard om de 10 verschillende adviezen.......