Problemen met ZIGGO
Geplaatst: 27 okt 2009 21:23
Wij waren hier thuis van plan om over te stappen van KPN (voorheen Planet) naar Ziggo. Wij mooi naar KPN gebeld wanneer wij konden overstappen, dit kon vanaf 10 september 2009 maar dit moest wel 3 maanden tevoren. Dus wij mooi in juni naar Ziggo gebeld en met de overstapservice overgestapt naar Ziggo. Aan de telefoon werd mij door de vriendelijke dame van Ziggo beloofd dat wij niets zelf hoefde te regelen, Ziggo zou voor ons alles opzeggen bij KPN. Dus zowel het internet als de telefonie. 1 September kwam netjes de monteur van Ziggo alles installeren, deze monteur vertelde ons dat we binnen 10 werkdagen een brief van de oude provider zouden krijgen waarin vermeld zou staan dat Ziggo alles had overgenomen. Tot op de dag van vandaag hebben wij zelfs na 4 telefoontjes waar ons telkens is beloofd dat het geregeld zou worden, nog steeds niks gehoord van KPN. Wij hebben gisteren dus getelefoneerd met Ziggo en de jongedame aan de telefoon heeft mij na lange discussies wederom beloofd dat Ziggo alles voor ons zou regelen en dat alle kosten van Ziggo die gemaakt zijn terwijl we nog altijd bij KPN zijn ingeschreven teniet werden gedaan en we deze dus niet hoefde te betalen. Ik moest alleen even bij KPN mijn contractID opvragen en deze even doorgeven aan Ziggo.
De volgende dag heb ik weer met Ziggo getelefoneerd om het contractID door te geven omdat Ziggo dan alles voor ons kon regelen. De jongeman die ik toen aan de telefoon kreeg zei dat er geen notitie was gemaakt hierover en dat hij niks voor mij kon betekenen, hij vertelde er ook even bij dat het bedrag van de afgelopen 3 maanden à 140euro al afgeschreven was van onze rekening.
Wij zitten nu dus nog altijd met 2 providers te kijken en dus ook met dubbele rekeningen. Terwijl Ziggo ons in Juni al beloofd heeft om alles voor ons om te zetten. En de belofte om de rekeningen teniet te doen is ook niet nagekomen want er zijn al 140euro afgeschreven van onze rekening.
Ziggo komt hun beloftes niet na en volgens KPN heeft Ziggo de telefoonlijn op illegale wijze in handen gekregen omdat KPN nooit geen opzegging van ons nummer heeft gehad.
Is er iemand die ons hiermee kan helpen wij zijn ten einde raad en krijgen bijna een inzinking!!
De volgende dag heb ik weer met Ziggo getelefoneerd om het contractID door te geven omdat Ziggo dan alles voor ons kon regelen. De jongeman die ik toen aan de telefoon kreeg zei dat er geen notitie was gemaakt hierover en dat hij niks voor mij kon betekenen, hij vertelde er ook even bij dat het bedrag van de afgelopen 3 maanden à 140euro al afgeschreven was van onze rekening.
Wij zitten nu dus nog altijd met 2 providers te kijken en dus ook met dubbele rekeningen. Terwijl Ziggo ons in Juni al beloofd heeft om alles voor ons om te zetten. En de belofte om de rekeningen teniet te doen is ook niet nagekomen want er zijn al 140euro afgeschreven van onze rekening.
Ziggo komt hun beloftes niet na en volgens KPN heeft Ziggo de telefoonlijn op illegale wijze in handen gekregen omdat KPN nooit geen opzegging van ons nummer heeft gehad.
Is er iemand die ons hiermee kan helpen wij zijn ten einde raad en krijgen bijna een inzinking!!