Telfort
Geplaatst: 28 okt 2009 19:00
Ik ben jarenlang klant geweest bij Telfort, totdat er in 2005 a 2006 begon met gezeur was ik eindelijk in augustus naar een andere provider gegaan.
Nu een jaar later kreeg ik geen belstatus meer te zien en na een half jaar d8 ik dit schiet niet op dus ik heb Telfort nog een kans gegeven met nummerbehoud, Augustus abbonement aangevraagd enz. Er werd mij verteld dat ik niks hoefde te regelen dat alles goed zou komen. Nou ik kreeg een tijdelijk telefoonnummer tot alles geregeld zou zijn. Inmiddels vrij snel kwam ik erachter dat bij mijn gegevens DHR stond i.p.v mevrouw zoals in het contract staat. Dus hun fout. Lijkt mij. Dus ik direct gebeld te hebben met de provider zouden ze het direct omzetten in het systeem. Gelijk geinformeerd met nummerbehoud hoe en wat ze zouden wat opsturen wat tot op heden niet gebeurd is. Ik weer zoveel mailtjes gestuurd en gebeld te hebben. Uiteindelijk via de website om een opzeggen gevraagd nu gister na een paar weken heb ik een mailtje terug gekregen dat ze geen opzegging binnen hebben, en dat het contract niet op mijn naam staat maar op naam van mijn man. Ten eerste ik woon alleen ben nu 26 jaar en nooit getrouwd geweest. Dus bij hun is er iets fout gegaan en heb tot nu toe betaald voor een contract met DHR en onterecht dus. Ik ben een vrouw lijkt mij ten onrechte betaald te hebben naar mijn mening. Nu het volgende het andere contract blijkt dus ook nog te lopen en de nieuwe provider schijnt er dus nog steeds niks mee gedaan te hebben.
Heb gister gebeld en mijn frustraties doorgegeven en nu eindelijk hebben ze zeggen ze het veranderd naar mevrouw. Ze zeggen je moet nummerbehoud doen, ik zeg ben er helemaal klaar mee en eis dat jullie per direct het contract opzeggen. Wordt vervolgens nu van het kastje naar de muur gestuurd.
Wat kan ik er nu nog tegen doen. Loop nu met 2 abbonementen en lijkt mij dat Telfort een fout gemaakt heeft met dhr in te vullen en geen mevrouw. Wat wel op mijn contract staat.
Heeft iemand nog tips en ideeen.
Een wanhopig iemand
Nu een jaar later kreeg ik geen belstatus meer te zien en na een half jaar d8 ik dit schiet niet op dus ik heb Telfort nog een kans gegeven met nummerbehoud, Augustus abbonement aangevraagd enz. Er werd mij verteld dat ik niks hoefde te regelen dat alles goed zou komen. Nou ik kreeg een tijdelijk telefoonnummer tot alles geregeld zou zijn. Inmiddels vrij snel kwam ik erachter dat bij mijn gegevens DHR stond i.p.v mevrouw zoals in het contract staat. Dus hun fout. Lijkt mij. Dus ik direct gebeld te hebben met de provider zouden ze het direct omzetten in het systeem. Gelijk geinformeerd met nummerbehoud hoe en wat ze zouden wat opsturen wat tot op heden niet gebeurd is. Ik weer zoveel mailtjes gestuurd en gebeld te hebben. Uiteindelijk via de website om een opzeggen gevraagd nu gister na een paar weken heb ik een mailtje terug gekregen dat ze geen opzegging binnen hebben, en dat het contract niet op mijn naam staat maar op naam van mijn man. Ten eerste ik woon alleen ben nu 26 jaar en nooit getrouwd geweest. Dus bij hun is er iets fout gegaan en heb tot nu toe betaald voor een contract met DHR en onterecht dus. Ik ben een vrouw lijkt mij ten onrechte betaald te hebben naar mijn mening. Nu het volgende het andere contract blijkt dus ook nog te lopen en de nieuwe provider schijnt er dus nog steeds niks mee gedaan te hebben.
Heb gister gebeld en mijn frustraties doorgegeven en nu eindelijk hebben ze zeggen ze het veranderd naar mevrouw. Ze zeggen je moet nummerbehoud doen, ik zeg ben er helemaal klaar mee en eis dat jullie per direct het contract opzeggen. Wordt vervolgens nu van het kastje naar de muur gestuurd.
Wat kan ik er nu nog tegen doen. Loop nu met 2 abbonementen en lijkt mij dat Telfort een fout gemaakt heeft met dhr in te vullen en geen mevrouw. Wat wel op mijn contract staat.
Heeft iemand nog tips en ideeen.
Een wanhopig iemand