T-Mobile blijft verbazen
Geplaatst: 30 okt 2009 16:11
Ik kwam erachter dat ik een Negatieve BKR notitie heb toe ik een aanvraag voor een hypotheek ging doen.
Ik heb jaren 2 nummers op mijn naam gehad een van mezelf en die van mijn ex.
Ik heb toen we uitelkaar gingen netjes mijn adres gewijzigd en ben ervan uitgegaan dat beide contracten dan mee zouden verhuizen en dat ik dat depost toe gestuurd zou krijgen, dus ook alle aanmaningen. Niets blijkt minder waar dan dat dus. heb een nummer in de winkel in enschede laten wijzigen naar een pre paid wat gewoon kan, en heb me laten verzekeren dat er niets open stond.
tot er ineens een brief van de deurwaarder op de mat lag. Ik ben er achteraan gaan bellen om te kijken waar die van was en het bleek T-Mobile. heb toen ook meteen het bedrag overgemaakt zodat alles weer normaal zou lopen en het hiermee ook afgedaan zou zijn.
Heb nadat ik ondekt had dat ik dus die notering bij het BKR heb gelijk gemailt.
Zie hieronder ook de mail wisseling.
het gaat hier om een bedrag van €40.-
From: Donavan Sanches
Sent: Monday, 03 August 2009 15:43
To: _bkr
Subject: RE: de heer Sanches **************
Geachte mevrouw Moese,
Na onderzoek die ik heb gedaan, is het wel mogelijk om de registratie ongedaan te maken.
Ik heb ook bekeken of ik ooit een waarschuwing heb ontvangen van T-Mobile welk door de wet verplicht is.
Deze heb ik nooit ontvangen zoals ik al in mijn eerdere mailtje heb vermeld.
Ik heb tijdig mijn verhuizing door gegeven en kreeg ook van mijn andere mobiele nummer de facturen op het juiste adres.
Ik heb ook in de winkel in Enschede me laten verzekeren dat ik geen openstaande bedragen had en dat mijn abonnement voldaan was en dat ik gewoon over kon naar een prepaid.
Als dat wel het geval zou zijn geweest had ik volgens mij en de winkel nooit overgezet mogen worden naar een Prepaid. Ik ben ook van mening dat de achterstand bij mij gemeld had kunnen worden en dan had ik het ook meteen overgemaakt zodat ik van het abonnement af zou zijn en dan ook geen registratie had gekregen bij het BKR.
Ik ben het er dan ook niet mee eens dat T-Mobile niet bereid is om aan mijn verzoek te willen voldoen.
Ik ben al jaren trouwe klant van T-Mobile en verwacht eigenlijk ook de zelfde loyaliteit van uw firma.
Mocht dit niet verder helpen ben ik genoodzaakt om toch andere stappen te ondernemen en het dan via de geschillencommissie of dan wel via mijn advocaat de registratie ongedaan te krijgen.
Met vriendelijke groet
Lesley Sanches
Van: _bkr [mailto:[email protected]]
Verzonden: vrijdag 24 juli 2009 11:49
Aan: Donavan Sanches
Onderwerp: de heer Sanches *************
Geachte heer Sanches,
Naar aanleiding van uw e-mailbericht wil ik u het volgende berichten.
Het verzoek dat u aan T-Mobile doet is niet mogelijk. Na uitblijven van uw betaling heeft T-Mobile u overgedragen aan het externe incassobureau Lindorff. Dit resulteerde in een 2 vermelding bij het BKR te Tiel. Uw registratie betreft op dit moment een A codering met een 2 codering en met een werkelijke einddatum voor mobieltelefoonnummer 06-******** Nadat er een feitelijke overdracht naar het externe incassobureau heeft plaatsgevonden is het niet meer mogelijke een H-codering te krijgen.
Werkelijke einddatum = de datum waarop de laatste betaling, van het verschuldigde bedrag van de klant, door het incassobureau dan wel een deurwaarder is ontvangen. De werkelijke einddatum in het BKR register blijft voor 5 jaar zichtbaar. Voor u is en blijft dit van december 2008 tot en met december 2013. Een kredietverstrekker gaat hier op zijn of haar eigen manier mee om. Echter kan de eventuele kredietverstrekker hiervan afleiden dat u als klant geen financiële verplichting meer naar T-Mobile heeft.
Ik vertrouw erop u hiermee voldoende te hebben geïnformeerd.
Met vriendelijke groet,
T-Mobile Nederland BV
M. Moese
Medewerkster Externe Incasso
________________________________________
From: Donavan Sanches***********
Sent: Tuesday, 21 July 2009 16:16
To: _bkr
Subject: klntnr: *********
LS.
Ik ben,door dat ik een hypotheek wilde aanvragen, er achter gekomen dat ik een A2 codering heb bij het BKR.
Ik zou graag zien dat dit verwijderd word.
Ik heb bij het opzeggen in de winkel in Enschede het abonnement omlaten zetten naar een prepaid, en in de winkel gevraagd of er nog een bedrag open stond.
Dit was volgens de medewerker niet het geval en het zou geen probleem zijn. Ik weet dat als je een abonnement wilt omzetten en er staat nog een bedrag er geen omzetting mag plaats vinden.
Verder was het zo dat de facturen naar een mail adres werden gestuurd die niet van mij was maar van mijn ex omdat zij gebruik maakte van het abonnement. En werd het ook van haar rekening nummer geïncasseerd.
Zij heeft de bedragen die er ineens waren gestorneerd en de facturen niet naar mij door gestuurd tot dat ik ineens een brief van de deurwaarder kreeg.
Ik heb toen ook gelijk het hele bedrag naar de deurwaarder overgemaakt.
Ik zie daarom ook graag dat dit met spoed word opgelost en dat de negatieve BKR registratie wordt omgezet naar een positieve of dat de registratie compleet wordt verwijdert.
Het gaat om de volgende gegevens.
Naam: L. Sanches
Klantnr:
Adres:
Postcode woonplaats:
Email:
Mijn nummer: 0***********
Het nummer waar het om gaat: *************
Met vriendelijke groet
Lesley Sanches
Ik heb jaren 2 nummers op mijn naam gehad een van mezelf en die van mijn ex.
Ik heb toen we uitelkaar gingen netjes mijn adres gewijzigd en ben ervan uitgegaan dat beide contracten dan mee zouden verhuizen en dat ik dat depost toe gestuurd zou krijgen, dus ook alle aanmaningen. Niets blijkt minder waar dan dat dus. heb een nummer in de winkel in enschede laten wijzigen naar een pre paid wat gewoon kan, en heb me laten verzekeren dat er niets open stond.
tot er ineens een brief van de deurwaarder op de mat lag. Ik ben er achteraan gaan bellen om te kijken waar die van was en het bleek T-Mobile. heb toen ook meteen het bedrag overgemaakt zodat alles weer normaal zou lopen en het hiermee ook afgedaan zou zijn.
Heb nadat ik ondekt had dat ik dus die notering bij het BKR heb gelijk gemailt.
Zie hieronder ook de mail wisseling.
het gaat hier om een bedrag van €40.-
From: Donavan Sanches
Sent: Monday, 03 August 2009 15:43
To: _bkr
Subject: RE: de heer Sanches **************
Geachte mevrouw Moese,
Na onderzoek die ik heb gedaan, is het wel mogelijk om de registratie ongedaan te maken.
Ik heb ook bekeken of ik ooit een waarschuwing heb ontvangen van T-Mobile welk door de wet verplicht is.
Deze heb ik nooit ontvangen zoals ik al in mijn eerdere mailtje heb vermeld.
Ik heb tijdig mijn verhuizing door gegeven en kreeg ook van mijn andere mobiele nummer de facturen op het juiste adres.
Ik heb ook in de winkel in Enschede me laten verzekeren dat ik geen openstaande bedragen had en dat mijn abonnement voldaan was en dat ik gewoon over kon naar een prepaid.
Als dat wel het geval zou zijn geweest had ik volgens mij en de winkel nooit overgezet mogen worden naar een Prepaid. Ik ben ook van mening dat de achterstand bij mij gemeld had kunnen worden en dan had ik het ook meteen overgemaakt zodat ik van het abonnement af zou zijn en dan ook geen registratie had gekregen bij het BKR.
Ik ben het er dan ook niet mee eens dat T-Mobile niet bereid is om aan mijn verzoek te willen voldoen.
Ik ben al jaren trouwe klant van T-Mobile en verwacht eigenlijk ook de zelfde loyaliteit van uw firma.
Mocht dit niet verder helpen ben ik genoodzaakt om toch andere stappen te ondernemen en het dan via de geschillencommissie of dan wel via mijn advocaat de registratie ongedaan te krijgen.
Met vriendelijke groet
Lesley Sanches
Van: _bkr [mailto:[email protected]]
Verzonden: vrijdag 24 juli 2009 11:49
Aan: Donavan Sanches
Onderwerp: de heer Sanches *************
Geachte heer Sanches,
Naar aanleiding van uw e-mailbericht wil ik u het volgende berichten.
Het verzoek dat u aan T-Mobile doet is niet mogelijk. Na uitblijven van uw betaling heeft T-Mobile u overgedragen aan het externe incassobureau Lindorff. Dit resulteerde in een 2 vermelding bij het BKR te Tiel. Uw registratie betreft op dit moment een A codering met een 2 codering en met een werkelijke einddatum voor mobieltelefoonnummer 06-******** Nadat er een feitelijke overdracht naar het externe incassobureau heeft plaatsgevonden is het niet meer mogelijke een H-codering te krijgen.
Werkelijke einddatum = de datum waarop de laatste betaling, van het verschuldigde bedrag van de klant, door het incassobureau dan wel een deurwaarder is ontvangen. De werkelijke einddatum in het BKR register blijft voor 5 jaar zichtbaar. Voor u is en blijft dit van december 2008 tot en met december 2013. Een kredietverstrekker gaat hier op zijn of haar eigen manier mee om. Echter kan de eventuele kredietverstrekker hiervan afleiden dat u als klant geen financiële verplichting meer naar T-Mobile heeft.
Ik vertrouw erop u hiermee voldoende te hebben geïnformeerd.
Met vriendelijke groet,
T-Mobile Nederland BV
M. Moese
Medewerkster Externe Incasso
________________________________________
From: Donavan Sanches***********
Sent: Tuesday, 21 July 2009 16:16
To: _bkr
Subject: klntnr: *********
LS.
Ik ben,door dat ik een hypotheek wilde aanvragen, er achter gekomen dat ik een A2 codering heb bij het BKR.
Ik zou graag zien dat dit verwijderd word.
Ik heb bij het opzeggen in de winkel in Enschede het abonnement omlaten zetten naar een prepaid, en in de winkel gevraagd of er nog een bedrag open stond.
Dit was volgens de medewerker niet het geval en het zou geen probleem zijn. Ik weet dat als je een abonnement wilt omzetten en er staat nog een bedrag er geen omzetting mag plaats vinden.
Verder was het zo dat de facturen naar een mail adres werden gestuurd die niet van mij was maar van mijn ex omdat zij gebruik maakte van het abonnement. En werd het ook van haar rekening nummer geïncasseerd.
Zij heeft de bedragen die er ineens waren gestorneerd en de facturen niet naar mij door gestuurd tot dat ik ineens een brief van de deurwaarder kreeg.
Ik heb toen ook gelijk het hele bedrag naar de deurwaarder overgemaakt.
Ik zie daarom ook graag dat dit met spoed word opgelost en dat de negatieve BKR registratie wordt omgezet naar een positieve of dat de registratie compleet wordt verwijdert.
Het gaat om de volgende gegevens.
Naam: L. Sanches
Klantnr:
Adres:
Postcode woonplaats:
Email:
Mijn nummer: 0***********
Het nummer waar het om gaat: *************
Met vriendelijke groet
Lesley Sanches