Pagina 1 van 1
Zooplus internet dierenwinkel
Geplaatst: 31 okt 2009 16:20
door viewmaster
Hallo,
Ik kocht een behoorlijk dure kattenbak bij deze webshop (Gimpet). Binnen 3 weken echter waren de schuiven waarmee je de bovenkap aan de onderbak vastklemt al lam. Nu kan de bak niet worden opgetild, anders valt hij uit elkaar. Zooplus wil persé eerst foto's zien van het kapotte product. Maar bij een zwarte kattenbak met lamme zwarte schuiven zie je helemaal geen duidelijke schade! Ik voel me belazert door deze enorm slechte service van Zooplus.
Re: Zooplus internet dierenwinkel
Geplaatst: 03 nov 2009 08:21
door DreamOn2003
Beste viewmaster,
Zooplus wil idd eerst foto's en doen er dan weken over om een product te vervangen.
Zelf heb ik (met een caviakooi) gewoon m'n best gedaan om wat op de foto te krijgen en me niet te druk gemaakt over de duidelijkheid ervan. Is het niet een idee om er een vel papier tussen/bij te houden bij uw kattenbak?
Succes!
Re: Zooplus internet dierenwinkel
Geplaatst: 06 nov 2009 09:11
door gerard1740
Onlangs bestelde ik voor de tweede keer bij Zooplus. Ik had goede ervaringen bij de eerste bestelling. Hier had ik ook bonuspunten gekregen.
Bij mijn 2e bestelling had ik een Trixi plumeau als gratis kado gekozen, hiervoor werd mij bonus saldo op het scherm verlaagd met 50 punten.
Wat schetst mijn verbazing toen ik bij de definitieve bestelling niets meer terug zie van de bonus bestelling. Een klacht hierover bij Zooplus geeft het volgende antwoord:
Geachte xxxxxx,
hartelijk dank voor uw e-mail.
Uit onze gegevens blijkt helaas dat de 50 bonuspunten niet zijn ingelost voor de Trixie veren plumeau. Helaas is het niet meer mogelijk om uw bestelling nog te wijzigen, aangezien deze reeds is verzonden. Vrijwel direct na goedkeuring van de betaalmethode wordt de bestelling naar de automatische verzendafdeling gestuurd en is het niet meer mogelijk om de bestelling aan te passen. Onze excuses voor het ongemak.
Wij willen u vriendelijk verzoeken om het artikel bij uw volgende bestelling bij te voegen.
Wij hopen u hiermee voldoende te hebben geïnformeerd
Met vriendelijke groet,
uw
service-team van zooplus
Een echt gebaar van goede wil was geweest wanneer ze die plumeau alsnog hadden verzonden.
Maar dat is niet wat Zooplus onder service verstaat...
Dit was mijn laatste bestelling bij deze firma, jammer want de eerste bestelling ging vlekkeloos.
Re: Zooplus internet dierenwinkel
Geplaatst: 09 nov 2009 08:49
door Hatsikidee
Uit de reactie van Zooplus maak ik op dat het bonusartikel niet op je faktuur staat?
Je moet even zelf controleren of je bonusartikel wel in de winkelwagen zit voor je afrekent. Bonusartikelen staat dan gewoon bij de af te rekenen spullen met een nul bedrag.
Ik koop al heel lang bij Zooplus en er nog nooit problemen mee gehad.
Als het artikel dus niet op je faktuur staat kun je moeilijk verwachten dat ze het gratis gaan nasturen.
Re: Zooplus internet dierenwinkel
Geplaatst: 09 nov 2009 09:06
door gerard1740
Hatsikidee schreef:Uit de reactie van Zooplus maak ik op dat het bonusartikel niet op je faktuur staat?
Je moet even zelf controleren of je bonusartikel wel in de winkelwagen zit voor je afrekent. Bonusartikelen staat dan gewoon bij de af te rekenen spullen met een nul bedrag.
Ik koop al heel lang bij Zooplus en er nog nooit problemen mee gehad.
Als het artikel dus niet op je faktuur staat kun je moeilijk verwachten dat ze het gratis gaan nasturen.
Beste hatsikidee, ik ga er van uit dat wanneer ik eerst een scherm heb gekregen waarin ik mijn bonuspunten had kunnen "lossen" en dat bonuspunten saldo verlaagd wordt met die 50 punten, dat ik daarmee een transactie in gang heb gezet.
Dat er vervolgens geen plumeau op de bestelling verschijnt is geen signaal dat die dan ook niet wordt geleverd. Immers de bonuspunten zijn in het voorgaande scherm al afgeschreven...de transactie is dus in gang gezet,
Dan gaat er toch echt wat mis in het syteeem van Zooplus.
Re: Zooplus internet dierenwinkel
Geplaatst: 10 nov 2009 07:08
door Hatsikidee
Er staat boven aan de bonusproductenpagina:
"kies uw bonusproduct en klik op het winkelwagen-symbool: het product zal automatisch aan uw winkelwagen toegevoegd worden en uw ingewisselde punten worden automatisch van uw zooPluspunten afgetrokken."
Dus je kunt zelf zien aan je winkelwagen of alles er in zit.
Het spijt me zeer voor je, maar ik vind het een zeer duidelijk proces.
Re: Zooplus internet dierenwinkel
Geplaatst: 10 nov 2009 09:38
door gerard1740
Hatsikidee schreef:Er staat boven aan de bonusproductenpagina:
"kies uw bonusproduct en klik op het winkelwagen-symbool: het product zal automatisch aan uw winkelwagen toegevoegd worden en uw ingewisselde punten worden automatisch van uw zooPluspunten afgetrokken."
Dus je kunt zelf zien aan je winkelwagen of alles er in zit.
Het spijt me zeer voor je, maar ik vind het een zeer duidelijk proces.
Tot daaraan toe is het ook helemaal duidelijk. Dat beschrijf ik hiervoor ook al, het bonusbedrag is van mijn bonussaldo afgetrokken.
Maar op het moment dat de bestelling definitief gemaakt wordt blijkt de bonusbestelling niet te zijn vastgelegd, da's dus helemaal niet duidelijk...
Vandaar mijn, terechte, klacht.
Re: Zooplus internet dierenwinkel
Geplaatst: 24 nov 2009 17:59
door Dagmar88
Normaal gesproken staat het bonusproduct wel in je winkelwagen en worden de bonuspunten pas afgeschreven wanneer de bestelling verwerkt is...
Weet u zeker dat de punten daadwerkelijk afegschreven zijn?
Re: Zooplus internet dierenwinkel
Geplaatst: 24 nov 2009 18:20
door gerard1740
Dagmar88 schreef:Normaal gesproken staat het bonusproduct wel in je winkelwagen en worden de bonuspunten pas afgeschreven wanneer de bestelling verwerkt is...
Weet u zeker dat de punten daadwerkelijk afegschreven zijn?
Beste Dagmar,
Het maakt allemaal niet meer uit, gezien het uitblijven van een adequate oplossing van Zooplus, heb ik besloten om geen zaken meer met hen te doen.
Groet,
Gerard
Re: Zooplus internet dierenwinkel
Geplaatst: 28 nov 2009 16:36
door Pat71
Helaas helaas... heb ik niet eerst de diverse internetfora gelezen die over zooplus gaan. Vol enthousiasme heb ik bij Zooplus besteld alle spullen die ik nodig heb voor mijn nieuwe aquarium. De website is duidelijk en ook hun productbeschrijvingen. Maar leveren is echt goed fout gegaan. Ik wacht nog op 14 zakjes grind en de dure EHEIM pomp die ik heb besteld is incompleet, beschadigd en gebruikt geweest. Vanaf afgelopen dinsdag aan het e-mailen geweest, maar tot op heden geen antwoord terug. Bellen kan je ze niet. En dus kan ik ondertussen niet verder met de opbouw van mijn aquarium. We wilden zo graag dit weekend onze eerste visjes er in hebben zwemmen.
Diep triest.
Groetjes,
Pat.