Iets bestellen wat voor de levering is afgeprijsd
Geplaatst: 01 nov 2009 10:23
Beste mensen,
Zie onderstaande e-mail die ik zojuist heb verstuurd naar Leenbakker. Wie van de leden heeft ooit zoiets meegemaakt en wat zijn mijn rechten in deze.
Geachte heer / mevrouw,
Op 24/10 j.l heb ik het volgende besteld bij uw filiaal in Zaandam.
* 2 bureau's a €120 p/s met een aanbetaling van €40.De bureau's zijn op 27/10 geleverd en opgehaald.
* 1 salontafel Gwen (wit) a €149 met een aanbetaling van €49. De tafel kon pas vanaf 8/11 geleverd en opgehaald worden. Ik heb gekozen voor 12/11 als afhaal datum.
Vandaag 1/11 kreeg ik uw folder in de bus waarin u diezelfde tafel aanbiedt voor €99,99. Uw website bevestigt deze afprijzing.
U begrijpt wel dat ik me besodemieterd voel omdat ik €49,001 meer heb betaald voor een tafel die ik nog niet gekregen heb en die de anderen voor maar €99,99 mogen kopen.
Bent u bereid de teveel betaalde €49,001 in mindering te brengen bij het voldoen van het restbedrag?
Met vriendelijke groet,
Zie onderstaande e-mail die ik zojuist heb verstuurd naar Leenbakker. Wie van de leden heeft ooit zoiets meegemaakt en wat zijn mijn rechten in deze.
Geachte heer / mevrouw,
Op 24/10 j.l heb ik het volgende besteld bij uw filiaal in Zaandam.
* 2 bureau's a €120 p/s met een aanbetaling van €40.De bureau's zijn op 27/10 geleverd en opgehaald.
* 1 salontafel Gwen (wit) a €149 met een aanbetaling van €49. De tafel kon pas vanaf 8/11 geleverd en opgehaald worden. Ik heb gekozen voor 12/11 als afhaal datum.
Vandaag 1/11 kreeg ik uw folder in de bus waarin u diezelfde tafel aanbiedt voor €99,99. Uw website bevestigt deze afprijzing.
U begrijpt wel dat ik me besodemieterd voel omdat ik €49,001 meer heb betaald voor een tafel die ik nog niet gekregen heb en die de anderen voor maar €99,99 mogen kopen.
Bent u bereid de teveel betaalde €49,001 in mindering te brengen bij het voldoen van het restbedrag?
Met vriendelijke groet,