MyCom: Zeer slechte service na aankoop
Geplaatst: 02 nov 2009 11:29
LS,
Graag zou ik van mensen willen vernemen die problemen hebben ondervonden met de service van MyCom.
Afgelopen April van dit jaar heb ik bij MyCom een nieuwe computer aangeschaft (een van de vele), vorige week is mijn computer helaas overleden. Alleen nog maar blauwe schermen met Windows Vista en totaal niet meer te installeren. Goed computer ingeleverd bij MyCom, de verkoper wist me toen al vrolijk te vertellen dat de reparatie ongeveer anderhalve week zou kunnen duren uiterlijk.
Een week verder wilde ik wel eens weten hoe het stond met de status van mijn reparatie. Vervolgens heb ik contact proberen op te nemen met de winkel in Alkmaar, ik kreeg een overgangstoon maar er werdt echter niet opgenomen. Ik ging ervan uit dat het maar druk was in de winkel met andere klanten. Na ongeveer 10 minuten nogmaals proberen te bellen, helaas wederom geen gehoor. Dit heeft ongeveer zo'n 17x geduurd totdat mijn frustratie zo hoog was opgelopen dat ik dan maar even langs ging bij de winkel.
Ik dacht slim te zijn en bij aankomst heb ik mijn mobiel gepakt en ben ik bellend de winkel binnen gelopen. Wat blijk?!? de hele winkel is gewoon leeg en ik hoor toch echt die overgangstoon nu in me oor. Gefrustreerd hang ik op en vraag ik naar de filiaalhouder. Als eerste vraag stel ik waarom de telefoon niet beantwoord wordt als een klant belt met een status navraag. De filiaalhouder schrikt en gaat gelijk op onderzoek uit. Wat blijkt? de telefoon stond op stil (tsja dan hoor je ook niet als klanten bellen). Goed, het kan gebeuren een fout is menselijk denk ik maar.
Navraag bij de beste man levert het volgende antwoord op "Ja meneer we zijn nu inderdaad een week verder en tot op heden hebben wij nog niks gedaan met uw computer". Huh? Hadden we het nu over hetzelfde systeem wat door deze winkel binnen een dag in elkaar kon worden gezet? Goed, ik vraag aan de filiaalhouder "Goh, hoeveel andere computers zijn er dan nog voor me" 2 weet de filiaalhouder op dat moment te vertellen. Boos en behoorlijk teleur gesteld verlaat ik weer de winkel.
De dag erna besluit ik om nogmaals toch even langs te gaan en te kijken hoe het staat met mijn reparatie. Ik doe navraag en hoor het volgende "Ja, we zijn op dit moment uw computer aan het testen maar dit kan lang duren" Leuk! Jullie beginnen er nu eindelijk mee na een week (goede service). Ik probeer verhaal te halen bij de verkoper die me helpt, vreselijk onbeschoft praat hij elke keer door mijn verhaal heen. Na een kleine discussie verteld de beste man mij het volgende "Ja meneer er zijn nog inderdaad 2 computers voor u maar, heeft mijn baas u niet verteld over de stapel notebooks?" WAT!?!? Naast de 2 computers is er nu ook opeens een stapel notebooks die ook nog moeten worden gerepareerd?
Het rood staat mijn letterlijk op mijn gezicht van woede, had nu dezelfde filaalhouder die ik gisteren heb gesproken gewoon gelogen tegen zijn klant?
Ik wacht totdat de filaalhouder uit eindelijk tijd voor me heeft en ga verhaal bij hem halen. Als voorbeeld vraag ik nog het volgende aan hem "Goh, stel nu dat me geheugen defect is dan hebben jullie dat toch wel op voorraad neem ik aan?"...
Nee, verteld de filaalhouder mij....het geheugen moet besteld worden....
Inmiddels is het nu maandag en ga ik vandaag wederom proberen telefonisch contact op te nemen met de winkel. Ik vind dit echt schandalig dat een winkel zo omgaat met klanten en reparaties. Het lijkt me toch niet normaal dat een winkel wel een nieuwe PC binnen een dag kan bouwen maar dat een klant dik anderhalve week op zijn reparatie moet wachten.
Voorheen altijd zeer goede service ervaren maar dit heeft er bij mij voor gezorgd dat ik nimmer en nooit nog een product daar ga aanschaffen.
Ik ben dus benieuwd of er meerdere mensen deze problemen bekend vinden klinken? Inmiddels ook al 2 klachten emails verstuurd naar mycom.nl maar tot op heden nog weinig reactie.
Steef
Graag zou ik van mensen willen vernemen die problemen hebben ondervonden met de service van MyCom.
Afgelopen April van dit jaar heb ik bij MyCom een nieuwe computer aangeschaft (een van de vele), vorige week is mijn computer helaas overleden. Alleen nog maar blauwe schermen met Windows Vista en totaal niet meer te installeren. Goed computer ingeleverd bij MyCom, de verkoper wist me toen al vrolijk te vertellen dat de reparatie ongeveer anderhalve week zou kunnen duren uiterlijk.
Een week verder wilde ik wel eens weten hoe het stond met de status van mijn reparatie. Vervolgens heb ik contact proberen op te nemen met de winkel in Alkmaar, ik kreeg een overgangstoon maar er werdt echter niet opgenomen. Ik ging ervan uit dat het maar druk was in de winkel met andere klanten. Na ongeveer 10 minuten nogmaals proberen te bellen, helaas wederom geen gehoor. Dit heeft ongeveer zo'n 17x geduurd totdat mijn frustratie zo hoog was opgelopen dat ik dan maar even langs ging bij de winkel.
Ik dacht slim te zijn en bij aankomst heb ik mijn mobiel gepakt en ben ik bellend de winkel binnen gelopen. Wat blijk?!? de hele winkel is gewoon leeg en ik hoor toch echt die overgangstoon nu in me oor. Gefrustreerd hang ik op en vraag ik naar de filiaalhouder. Als eerste vraag stel ik waarom de telefoon niet beantwoord wordt als een klant belt met een status navraag. De filiaalhouder schrikt en gaat gelijk op onderzoek uit. Wat blijkt? de telefoon stond op stil (tsja dan hoor je ook niet als klanten bellen). Goed, het kan gebeuren een fout is menselijk denk ik maar.
Navraag bij de beste man levert het volgende antwoord op "Ja meneer we zijn nu inderdaad een week verder en tot op heden hebben wij nog niks gedaan met uw computer". Huh? Hadden we het nu over hetzelfde systeem wat door deze winkel binnen een dag in elkaar kon worden gezet? Goed, ik vraag aan de filiaalhouder "Goh, hoeveel andere computers zijn er dan nog voor me" 2 weet de filiaalhouder op dat moment te vertellen. Boos en behoorlijk teleur gesteld verlaat ik weer de winkel.
De dag erna besluit ik om nogmaals toch even langs te gaan en te kijken hoe het staat met mijn reparatie. Ik doe navraag en hoor het volgende "Ja, we zijn op dit moment uw computer aan het testen maar dit kan lang duren" Leuk! Jullie beginnen er nu eindelijk mee na een week (goede service). Ik probeer verhaal te halen bij de verkoper die me helpt, vreselijk onbeschoft praat hij elke keer door mijn verhaal heen. Na een kleine discussie verteld de beste man mij het volgende "Ja meneer er zijn nog inderdaad 2 computers voor u maar, heeft mijn baas u niet verteld over de stapel notebooks?" WAT!?!? Naast de 2 computers is er nu ook opeens een stapel notebooks die ook nog moeten worden gerepareerd?
Het rood staat mijn letterlijk op mijn gezicht van woede, had nu dezelfde filaalhouder die ik gisteren heb gesproken gewoon gelogen tegen zijn klant?
Ik wacht totdat de filaalhouder uit eindelijk tijd voor me heeft en ga verhaal bij hem halen. Als voorbeeld vraag ik nog het volgende aan hem "Goh, stel nu dat me geheugen defect is dan hebben jullie dat toch wel op voorraad neem ik aan?"...
Nee, verteld de filaalhouder mij....het geheugen moet besteld worden....
Inmiddels is het nu maandag en ga ik vandaag wederom proberen telefonisch contact op te nemen met de winkel. Ik vind dit echt schandalig dat een winkel zo omgaat met klanten en reparaties. Het lijkt me toch niet normaal dat een winkel wel een nieuwe PC binnen een dag kan bouwen maar dat een klant dik anderhalve week op zijn reparatie moet wachten.
Voorheen altijd zeer goede service ervaren maar dit heeft er bij mij voor gezorgd dat ik nimmer en nooit nog een product daar ga aanschaffen.
Ik ben dus benieuwd of er meerdere mensen deze problemen bekend vinden klinken? Inmiddels ook al 2 klachten emails verstuurd naar mycom.nl maar tot op heden nog weinig reactie.
Steef